Czasopismo MŚP Biznes | Forum Media Polska
0 Koszyk
Mój koszyk
Brak produktów w koszyku
Logowanie

Administracja

MŚP Biznes

Czasopismo „MŚP Biznes” to nowoczesne kompendium wiedzy adresowane do przedsiębiorców małych i średnich firm. Na łamach „Magazynu MŚP Biznes” publikujemy najnowsze nowelizacje prawne i podatkowe kluczowe dla sektora MŚP, sposoby na niskobudżetowe kampanie promocyjne dla małych i średnich firm oraz eksperckie artykuły pozwalające zwiększyć obroty i zminimalizować wydatki w przedsiębiorstwie.

  • Ok.80 stron
  • 12 numerów w roku
  • Format A4
  • 6 numerów archiwalnych

Wybierz swoją wersję

Encyklopedia wiedzy nowoczesnego przedsiębiorcy

„Magazyn MŚP Biznes” to praktyczny poradnik dla przedsiębiorców zarządzających małymi i średnimi firmami. Zespół autorski składa się wyłącznie z ekspertów praktyków doskonale znających sektor MŚP. Z każdym wydaniem czasopisma poszerzą Państwo wiedzę na temat nowoczesnych metod prowadzenia firmy, poznają innowacyjne produkty w zakresie zarządzania, sprzedaży, HR-u, marketingu, mobilności i technologii, a także zdobędą informacje pozwalające zwiększyć obroty i zminimalizować wydatki. Czytając „Magazyn MŚP Biznes”, udoskonalą Państwo bilanse kwartalne i roczne, usprawnią działanie procedur z zakresu HR-u i IT, a także zyskają przewagę nad konkurencją i utrzymają pozycję lidera w swojej branży. Poradnik dla przedsiębiorców pomoże zoptymalizować politykę handlową, zrewidować działania HR-owe, zbudować skuteczne procedury prewencji prawno-podatkowej i zapewnić Państwa firmie 100% mobilności. Zachęcamy Państwa do lektury „Magazynu MŚP Biznes”, aby lepiej rozumieć trendy mikro i makroekonomiczne, mające bezpośredni wpływ na funkcjonowanie organizacji i jej kluczowych klientów. Tworząc praktyczny poradnik dla przedsiębiorców, śledzimy wciąż zmieniające się przepisy podatkowe i gwarantujemy Państwu dostęp do kluczowym zmian prawnych wraz z komentarzem specjalistów.

Piszą dla nas

Ekspert w zarządzaniu sprzedażą. Właściciel firmy doradczej Salents (http://salents.com/). Od prawie 20 lat zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii sprzedażowych, kreuje taktykę sprzedaży, opracowuje modele biznesowe i wprowadza nowe produkty na polski rynek. Absolwentka Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Universite Paris II Pantheon-Assas w Paryżu, wykładowca na wyższych uczelniach ekonomicznych. Zdobywała doświadczenie na stanowiskach managerskich w międzynarodowych korporacjach finansowych, m.in. Banku Handlowym w Warszawie – Citibank, ING Banku Śląskim oraz BBL Asset Management w Paryżu. Swoją wiedzą i doświadczeniem dzieli się również na blogu www.agnieszkagrostal.com.

zwiń

Specjalizuje się w sztuce prowadzenia sporów. Od ponad 16 lat wpiera menedżerów i organizacje, prowadząc zajęcia grupowe oraz konsultacje indywidualne z zakresu zarządzania, przywództwa, rozwoju umiejętności interpersonalnych oraz zarządzania zmianą Jest certyfikowanym trenerem Przywództwa Sytuacyjnego SLIIR, Sytuacyjnego Przywództwa Zespołowego wg Kena Blancharda, certyfikowanym coachem ICC (Lambent do Brasil) oraz Team Coach (Norman Benett Academy). Akredytowana konsultantka Facet5, Extended DISC®. Posiada certyfikat 112 FRIS Style Myślenia. Wykłada na SWPS i AWF w Warszawie, WSE im. Ks. Tischnera w Krakowie, WSB w Toruniu oraz UMCS w Lublinie. Specjalizuje się w sztuce prowadzenia sporów oraz treningu medialnym.

zwiń

Ekspert w zarządzaniu zespołami handlowców w sektorze B2B. Jako wieloletni praktyk sprzedaży uważa, że sprzedaż to połączenie procesowego podejścia do sprzedaży z interpersonalnymi kompetencjami handlowców. Autor metodyki „Złoty trójkąt Sukcesu P.L.N.” (P – proces, L – ludzie, N – narzędzia), którą wykorzystuje do zwiększania efektywności i produktywności zespołów sprzedaży w ramach usługi dla przedsiębiorców MŚP pt. „Zarządzanie zespołem handlowców w modelu abonamentowym”. W ramach usługi sprawia, że handlowcy przekraczają swoje plany, robiąc właściwe rzeczy we właściwym czasie i we właściwy sposób. Propagator poglądu, że regularne spotkania z handlowcami to prosty, ale niezwykle skuteczny sposób na zwiększenie sprzedaży.

zwiń

Doktorantka na Wydziale Zarządzania, Informatyki i Finansów na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu w dyscyplinie nauk o zarządzaniu. Absolwentka Wydziału Prawa, Administracji i Ekonomii na Uniwersytecie Wrocławskim. Ukończyła program Executive MBA organizowany przez Politechnikę Wrocławską we współpracy z Central Connecticut State University (USA) oraz Akademię Psychologii Przywództwa na Politechnice Warszawskiej, a także Master Class of Management na Uniwersytecie SWPS. Praktyk z przeszło 13-letnim doświadczeniem w zarządzaniu w międzynarodowych korporacjach. Wykładowca na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Autorka artykułów naukowych i biznesowych, a także prelegentka na konferencjach. W swojej pracy wspiera liderów w budowie dobrego życia i uzyskaniu energii niezbędnej do osiągania wybitnych wyników.

zwiń

W najnowszym numerze

  • TEMAT NUMERU

    Jak wspierać e-commerce przez media społecznościowe?

    Małgorzata Harasimowicz
  • Zarządzanie sprzedażą

    Jak zwiększyć szanse na sukces w sprzedaży B2B w drugiej połowie roku?

    Tadeusz Woronowicz
  • Nowoczesny HR

    Jak automatyzacja procesów zmieni rynek pracy?

    Agnieszka Adamiec
  • Skuteczny marketing

    Zwiększ sprzedaż w e-commerce dzięki działaniom marketing automation

    Nina Rybińska
  • technologie

    Smart City przyciąga biznes

    Marzena Zbierska
  • Prawo i podatki

    Sukcesja w biznesie, czyli komu, co i w jaki sposób?

    Katarzyna Malec

Przeczytaj fragment

Stałe działy w czasopiśmie

  • ZARZĄDZANIE SPRZEDAŻĄ -
  • NOWOCZESNY HR -
  • NOWOCZESNE TECHNOLOGIE -
  • MOBILNOŚĆ -
  • SKUTECZNY MARKETING -
  • PRAWO I PODATKI -
  • LIDERZY BIZNESU -
  • SKUTECZNY MARKETING -

Wybierz swoją wersję prenumeraty

Prenumerata
EKONOMICZNA
349,00 zł netto
376,92 zł brutto

  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • 6 numerów czasopisma w wersji elektronicznej
  • Dostęp do całego archiwum online
Dodaj do koszyka
Prenumerata
ONLINE
369,00 zł netto
398,52 zł brutto

  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • 6 numerów czasopisma w wersji elektronicznej
  • Dostęp do całego archiwum online
Dodaj do koszyka
Prenumerata
PREMIUM
419,00 zł netto
452,52 zł brutto

  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • 6 numerów czasopisma w wersji elektronicznej
  • Dostęp do całego archiwum online
Dodaj do koszyka

Najczęściej zadawane pytania:

Płatności za prenumeratę proszę dokonać na podstawie faktury VAT, którą wyślemy listownie na adres wskazany w zamówieniu.
Termin płatności to 13 dni od momentu wystawienia faktury.
Czasopismo wyślemy w miesiącu wystawienia faktury, po ukazaniu się numeru. Wyjątek: w przypadku zamówienia dwumiesięcznika lub kwartalnika, pierwszym numerem będzie ten, który ukaże się po wystawieniu faktury.
Od momentu wystawienia faktury VAT, okres prenumeraty jest widoczny na fakturze.
Przejdź do pełnego FAQ

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska Sp. z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Będziemy przetwarzać dane podane w formularzu wyłącznie w celu realizacji Twojego zgłoszenia. Pełna informacja o regułach przetwarzania danych osobowych dostępna jest tutaj.
Biuro Obsługi Klienta

Najchętniej kupowane

Doradca w Pomocy Społecznej

Administracja

„Doradca Pomocy Społecznej” to pierwsze czasopismo dla doradcy pomocy społecznej łączące tematy związane z procedurami prawnymi i świadczeniami społecznymi z poradami psychologów w zakresie pracy z klientem i praktycznymi analizami przypadków. Czasopismo tworzy zespół autorski składający się z ekspertów-praktyków, dzielących się swoją wiedzą i doświadczeniem we współpracy z instytucjami pomocy społecznej.

Administracja

Doradca w Pomocy Społecznej

„Doradca Pomocy Społecznej” to pierwsze czasopismo dla doradcy pomocy społecznej łączące tematy związane z procedurami prawnymi i świadczeniami społecznymi z

Monitor Zamówień Publicznych

Administracja

Monitor Zamówień Publicznych” to czasopismo prezentujące praktyczne rozwiązania najczęstszych problemów, z jakimi spotykają się zamawiający w toku postępowania o zamówienie publiczne oraz wykonawcy przygotowujący oferty. „Monitor Zamówień Publicznych” wydawany jest pod patronatem Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych.

Administracja

Monitor Zamówień Publicznych

Monitor Zamówień Publicznych” to czasopismo prezentujące praktyczne rozwiązania najczęstszych problemów, z jakimi spotykają się zamawiający w toku postępowania o zamówienie

Real Estate Manager

Administracja budynku

Real Estate Manager to profesjonalne czasopismo poświęcone tematyce zarządzania nieruchomościami komercyjnymi. Materiały tworzone są we współpracy z doświadczonymi praktykami działającymi od wielu lat w branży nieruchomości. Dzięki uniwersalnemu podejściu do tematyki prowadzenia obiektów, magazyn stworzył swoistą platformę wymiany wiedzy, skupiającą najważniejszych graczy, instytucje, stowarzyszenia oraz przedstawicieli świata nauki, którzy współtworzą z nami kontent merytoryczny do wszystkich wydań Real Estate Manager w roku.

Administracja budynku

Real Estate Manager

Real Estate Manager to profesjonalne czasopismo poświęcone tematyce zarządzania nieruchomościami komercyjnymi. Materiały tworzone są we współpracy z doświadczonymi praktykami działającymi

Nowoczesny Magazyn

Administracja

„Nowoczesny magazyn” to jedyne czasopismo na rynku w całości poświęcone zagadnieniom zarządzania procesami magazynowymi. Porusza m.in. kwestie takie jak wyposażenie magazynu, bezpieczeństwo składowania produktów, nowoczesne technologie oraz zarządzanie magazynem czy powierzchnie magazynowe. W każdym numerze znajdziesz szerokie case studies, a także rozmowy z cenionymi w branży ekspertami. Za poziom merytoryczny odpowiada szerokie grono logistyków – praktyków, którzy mają doświadczenie, czas i niezbędną wiedzę, aby pomóc firmom szukającym dobrych rozwiązań.

Administracja

Nowoczesny Magazyn

„Nowoczesny magazyn” to jedyne czasopismo na rynku w całości poświęcone zagadnieniom zarządzania procesami magazynowymi. Porusza m.in. kwestie takie jak wyposażenie

Narzędzia do Kontroli Zarządczej na CD

Zarządzanie i HR

„Narzędzia do Kontroli Zarządczej na CD” to prosty w obsłudze, funkcjonalny program do prowadzenia kontroli zarządczej w urzędach i placówkach edukacyjnych, umożliwiający poprawne wywiązanie się ze wszystkich obowiązków – od przygotowania planu działalności, poprzez identyfikację, analizę i ocenę ryzyka, aż po oświadczenie o stanie kontroli zarządczej.

Zarządzanie i HR

Narzędzia do Kontroli Zarządczej na CD

„Narzędzia do Kontroli Zarządczej na CD” to prosty w obsłudze, funkcjonalny program do prowadzenia kontroli zarządczej w urzędach i placówkach

Przetargi - oprogramowanie wspomagające procedury zamówień publicznych

Zarządzanie i HR

Przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wymaga od zamawiających sporządzenia rozbudowanej i skomplikowanej dokumentacji. Aby ułatwić Państwu to zadanie, przygotowaliśmy wzorcową i kompletną dokumentację dla wszystkich trybów postępowania i wszystkich typów przetargów.

Zarządzanie i HR

Przetargi - oprogramowanie wspomagające procedury zamówień publicznych

Przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wymaga od zamawiających sporządzenia rozbudowanej i skomplikowanej dokumentacji. Aby ułatwić Państwu to zadanie, przygotowaliśmy

Nowe zasady przetwarzania danych osobowych po wdrożeniu RODO

Administracja

„Nowe zasady przetwarzania danych osobowych po wdrożeniu RODO” to serwis zawierający jasne interpretacje nowych przepisów o ochronie i przetwarzaniu danych osobowych zgodne z RODO. Portal tworzy zespół autorski składający się z największych ekspertów-praktyków w dziedzinie ochrony danych osobowych, bardzo dobrze znający uwarunkowania biznesu i pracy urzędu. Portal zawierający jasne interpretacje nowych przepisów o ochronie i przetwarzaniu danych osobowych zgodne z RODO.

Administracja

Nowe zasady przetwarzania danych osobowych po wdrożeniu RODO

„Nowe zasady przetwarzania danych osobowych po wdrożeniu RODO” to serwis zawierający jasne interpretacje nowych przepisów o ochronie i przetwarzaniu danych

Nowe Prawo Zamówień Publicznych

Administracja

„Nowe Prawo Zamówień Publicznych” to pierwsza na rynku publikacja zgodna z ustawą z 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych. Dzięki niej zyskają Państwo przejrzyste interpretacje znowelizowanych przepisów i jasne analizy wyroków, a także będą zawsze na bieżąco z nowymi terminami, regulacjami, interpretacjami i aktami wykonawczymi.

Administracja

Nowe Prawo Zamówień Publicznych

„Nowe Prawo Zamówień Publicznych” to pierwsza na rynku publikacja zgodna z ustawą z 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy

Sposób na Dochodowy

Administracja

Nasze czasopismo dla księgowych zostało stworzone w odpowiedzi na ich potrzeby. Zagadnienia, które poruszamy na łamach magazynu „Sposób na dochodowy” mają na celu ułatwienie codziennej pracy oraz wszelkich problemów z zakresu księgowości. Nasze czasopismo dla księgowych istnieje na rynku już od stycznia 2015 r., co pozwoliło nam poznać oczekiwania czytelników i nieustannie się rozwijać.

Administracja

Sposób na Dochodowy

Nasze czasopismo dla księgowych zostało stworzone w odpowiedzi na ich potrzeby. Zagadnienia, które poruszamy na łamach magazynu „Sposób na dochodowy”

Sposób na Kadry i Płace

Administracja

Czasopismo „Sposób na kadry i płace” jest odpowiedzią na potrzeby księgowych oraz kadrowych. Zawiera ono informacje z zakresu znajomości przepisów prawa pracy oraz przepisów ZUS. Istniejemy na rynku od stycznia 2018 roku i od tego czasu nieustannie stawiamy na najwyższy poziom i rozwój naszego czasopisma, by wspierać naszych czytelników w ich codziennej pracy.

Administracja

Sposób na Kadry i Płace

Czasopismo „Sposób na kadry i płace” jest odpowiedzią na potrzeby księgowych oraz kadrowych. Zawiera ono informacje z zakresu znajomości przepisów

Sposób na VAT

Administracja

„Sposób na VAT” to czasopismo stworzone w odpowiedzi na potrzeby księgowych w firmach oraz sektora finansów publicznych. Ma ono na celu ułatwienie codziennej pracy i właściwe wykonywanie obowiązków. Jest ono obecne na rynku już od stycznia 2012 r. Przez ten czas udało nam się poznać oczekiwania naszych czytelników i nauczyć się na nie jak najlepiej odpowiadać.

Administracja

Sposób na VAT

„Sposób na VAT” to czasopismo stworzone w odpowiedzi na potrzeby księgowych w firmach oraz sektora finansów publicznych. Ma ono na

Teczka Procedur Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie

Administracja

„Teczka Procedur Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie” to kompleksowa publikacja zawierająca pełną dokumentację i gotowe narzędzia związane z realizacją procedur przeciwdziałania przemocy w rodzinie oraz wskazówki i porady w zakresie prewencji przemocy domowej.

Administracja

Teczka Procedur Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie

„Teczka Procedur Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie” to kompleksowa publikacja zawierająca pełną dokumentację i gotowe narzędzia związane z realizacją procedur przeciwdziałania