Nowe Zasady Przetwarzania Danych Osobowych po Wdrożeniu RODO | Forum Media Polska
0 Koszyk
Mój koszyk
Brak produktów w koszyku
Logowanie

Administracja

Nowe zasady przetwarzania danych osobowych po wdrożeniu RODO

  • W wersji optymalnej segregator
  • 3 aktualizacje w ciągu roku
  • Format A5
  • Dostęp do archiwalnej dokumentacji na portalu

Wybierz swoją wersję

Dla kogo?

Publikacja „Nowe zasady przetwarzania danych osobowych po wdrożeniu RODO” pozwoli Państwu na bieżąco śledzić wszelkie zmiany przepisów prawnych z zakresu ochrony i przetwarzania danych osobowych. Dodatkowo zawarte na portalu wytyczne, komentarze i dokumentacja będą zawsze aktualne i zgodne z regulacjami obowiązującymi po wdrożeniu RODO. Stawiamy na dużą praktyczność naszego serwisu. Na portalu znajdują się listy kontrolne z wytycznymi, jak krok po kroku dostosować pracę organizacji i urzędu do przepisów obowiązujących po wdrożeniu RODO, ankiety dla pracowników, wzorcowa dokumentacja oraz cykl szkoleń dla administratora danych i pracowników w zakresie ochrony danych osobowych. Dzięki intuicyjnym zakładkom z łatwością znajdą Państwo odpowiedzi na pytania z zakresu ochrony danych osobowych, a także komentarze do regulacji obowiązujących po wdrożeniu RODO.

Zawartość

  • Wytyczne, jak sprawnie przeprowadzić audyt dotychczasowego przetwarzania danych osobowych, by szybko wykryć uchybienia i dostosować obowiązujące procedury do wymagań RODO
  • Kontrola legalności pozyskanych zgód na przetwarzanie danych osobowych,
  • Kontrola zapewnienia prawa do dostępu, ograniczenia, sprostowania, sprzeciwu, przenoszenia danych osobowych i bycia zapomnianym,
  • Kontrola powierzenia przetwarzania i udostępnianie danych osobowych podmiotom trzecim,
  • Kontrola zabezpieczeń systemów informatycznych, w których są przetwarzane dane osobowe.
  • Wytyczne, jak skontrolować prawidłowość prowadzonej dokumentacji przetwarzania danych osobowych pod kątem nowych przepisów.
  • Wytyczne dotyczące sposobu określania zakresu, charakteru i okresu przechowywania pozyskanych danych osobowych na nowych zasadach.
  • Z jakich elementów powinien składać się formularz, by wywiązać się z nowego obowiązku informacyjnego i wykorzystywać dane osobowe w kilku celach.
  • Jak dostosować do zmienionych wymogów bazy danych pozyskanych z różnych źródeł, takich jak: telefon, SMS, czat, numer IP, pliki cookies, newsletter, wiadomość pozostawiona na Facebooku.
  • Jakie warunki trzeba spełnić, by przechowywać pozyskane dane osobowe w swojej bazie bez narażania się na kary finansowe.
  • Jakie nowe kategorie danych zalicza się do danych osobowych wrażliwych i jakie warunki należy spełnić, by je przetwarzać zgodnie z nowym prawem.
  • Jak dostosować do nowych wymogów automatyczne profilowanie według miejsca zamieszkania, wykonywanego zawodu, wieku itp.
  • Wytyczne, w jaki sposób ewidencjonować zgody, zmieniać ich zakres i je usuwać w systemach informatycznych.
  • Wytyczne, w jaki sposób ewidencjonować zgody, zmieniać ich zakres i je usuwać w systemach informatycznych.
  • Wytyczne, w jaki sposób ewidencjonować zgody, zmieniać ich zakres i je usuwać w systemach informatycznych.
  • Nadawanie uprawnień w systemach i zasobach informatycznych na podstawie nowych wytycznych.
  • Back-up systemów informatycznych – jak prowadzić archiwizację kopii zapasowych po wdrożeniu RODO.
  • Rekomendowane dobre praktyki zabezpieczeń organizacyjnych i technicznych, które zapewnią pełną ochronę przed nieuprawnionym dostępem, zniszczeniem i utratą danych osobowych.
  • Jak testować skuteczność środków technicznych i organizacyjnych, by zapewnić bezpieczeństwo danych przetwarzanych w systemach informatycznych.
  • Tryby postępowania w przypadku zaistnienia sytuacji kryzysowych i reagowania na wypadek incydentu według RODO oraz sposoby minimalizowania ich negatywnych skutków.
  • Rekrutacja po nowemu – klauzula informacyjna, zgoda na przetwarzanie danych osobowych, nowe zasady zbierania i przechowywania dokumentów rekrutacyjnych.
  • Prowadzenie dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy) według RODO.
  • Sporządzanie deklaracji do ZUS, urzędu skarbowego, GUS, PFRON a ochrona danych pracowników na podstawie nowych przepisów.
  • Udostępnianie danych pracowników w sprawozdaniach i raportach w świetle wytycznych RODO.
  • Nowe procedury przetwarzania danych z monitoringu personelu i przeprowadzania ocen okresowych pracowników.
  • Procedury identyfikacji ryzyk wiążących się z niezgodnym z prawem zniszczeniem, modyfikacją, nieuprawnionym ujawnieniem i dostępem danych osobowych.
  • Ocena ryzyka przetwarzania danych osobowych – metody analizy i wymagana dokumentacja.
  • Wytyczne, jak dobierać środki organizacyjne i techniczne w zależności od stopnia ryzyka wystąpienia incydentu w wypadku zautomatyzowanego profilowania, przetwarzania danych osobowych wrażliwych, monitorowania miejsc dostępnych publicznie.
  • Procedury mierzenia i oceny skuteczności wdrożonych środków technicznych i organizacyjnych.
  • Kto i w jakich sytuacjach jest zobowiązany prowadzić rejestr czynności przetwarzania danych osobowych według nowych przepisów.
  • Jakie informacje powinien zawierać rejestr czynności przetwarzania danych osobowych prowadzony przez administratora, a jakie dane należy podać, gdy przygotowuje go podmiot przetwarzający.
  • Rekomendacje, w jaki sposób opisywać w rejestrze podjęte techniczne i organizacyjne środki bezpieczeństwa.
  • Kiedy należy powołać inspektora ochrony danych i jakie musi mieć kwalifikacje.
  • Jakie zadania nakładają nowe przepisy na inspektora ochrony danych.
  • Procedury informowania Administratora Danych Osobowych i pracowników o nowych obowiązkach nałożonych przez RODO,
  • Procedury przeprowadzania regularnych audytów wdrożonych procedur,
  • Procedury udzielania na żądanie zaleceń co do oceny skutków dla ochrony danych,
  • Procedury współpracy z organem nadzorczym.
  • Nowy obowiązek zgłaszania w ciągu 72 godzin naruszeń ochrony danych osobowych nadzorczemu organowi.
  • Wytyczne, w jaki sposób zawiadamiać osoby fizyczne o incydencie, który spowodował naruszenie ochrony ich danych osobowych.
  • Procedury rozpatrywania przez organ nadzorczy skarg odnośnie naruszeń i przeprowadzania kontroli.
  • Ostrzeżenie, upomnienie, nakaz sprostowania bądź usunięcia danych, zakaz przetwarzania danych, kary finansowe – nowe uprawnienia naprawcze organu nadzorczego.
  • Środki ochrony prawnej, prawo do odszkodowania za szkody spowodowane nieprawidłowym przetwarzaniem danych i zakres odpowiedzialności administratora.

Poznaj naszych autorów

Specjalista ds. ochrony danych

zwiń

Były funkcjonariusz Biura Ochrony Rządu oraz służby kontrwywiadu wojskowego, ekspert w dziedzinie ochrony informacji niejawnych, danych osobowych oraz bezpieczeństwa fizycznego obiektów.

zwiń

Wieloletni wizytator i dyrektor Delegatury KO w Legnicy. Obecnie główny specjalista ds. oświaty w Urzędzie Miasta Legnicy, przewodniczący komisji egzaminacyjnych dla nauczycieli ubiegających się o stopień nauczyciela mianowanego, współpracuje z ośrodkami doskonalenia nauczycieli, wykładowca na studiach podyplomowych.

zwiń

Posiada ponad 10-letnie doświadczenie w obsłudze klienta oraz sprzedaży, a od przeszło 5 lat związany jest z branżą e-Commerce, wspierając firmy w zakresie tworzenie strategii e-Commerce (współpracował z takimi klientami jak: LOT, Apteka Gemini, Recman, Kaczmarek Electric) oraz efektywniejszej monetyzacji ich działań. Wykładowca akademicki na WSB i WSH we Wrocławiu. Od ponad 2 lat związany z wrocławską agencją e-Commerce IDEACTO. Ekspert Izby Gospodarki Elektronicznej.

zwiń

Radca prawny z ponad 10-letnim doświadczeniem, współwłaściciel kancelarii MyLo (www.mylo.pl).

zwiń

Pobierz fragment publikacji

W publikacji „Nowe zasady przetwarzania danych osobowych po wdrożeniu RODO” znajdziesz:

  • 100 artykułów z poradami ekspertów, jak przygotować swoją organizację do nowych przepisów w ochronie danych osobowych,
  • 90 stron wzorcowej obowiązkowej dokumentacji wymaganej w razie kontroli
  • 50 stron list kontrolnych, kwestionariuszy i ankiet do przeprowadzenia audytu przetwarzania danych osobowych,
Pobierz

Dedykowany portal

Uzyskasz  dostęp do wersji elektronicznej publikacji(przy zakupie dalszych aktualizacji), która pozwoli Ci być na bieżąco z każdego miejsca, w którym jesteś!

Dodatkowe wzory i dokumenty w wersji edytowalnej do pobrania, dostosowania do własnych wyzwań  projektowych i wykorzystania w swoim zespole.

Aktualne treści, pozwalające na wyszukiwanie fraz i słów kluczowych - to łatwe i przyjazne przeglądanie zasobów publikacji, pozwalające na odnalezienie właściwych obszarów tematycznych.

  • dokumenty w wersji edytowalnej
  • dostęp do materiałów 24h/dobę
  • wyszukiwarka pozwalająca na odnalezienie treści wg fraz i słów kluczowych

Wybierz swoją wersję

Wersja
Podstawowa
749,00 zł netto
813,45 zł brutto

  • Praktyczna publikacja drukowana oraz limitowany dostęp do e-wydania publikacji.
  • Warunkiem stałego dostępu do wygodnej formy e-wydania jest opłacanie kwartalnych zestawów aktualizacyjnych. Koszt każdej kwartalnej aktualizacji wynosi 260 netto . W dowolnym momencie można zrezygnować z zestawów aktualizacyjnych kontaktując się z Biurem
Dodaj do koszyka
Wersja
Premium
1199,00 zł netto
1474,77 zł brutto

  • Roczny dostęp online do serwisu www.przewodnikporodo.pl- zawierający e-wydanie publikacji, aktualizacje oraz dodatkowe materiały multimedialne w wygodnej formie internetowego e-booka oraz dokumentów do pobrania.
  • Płacisz raz, oszczędzasz na kosztach przesyłki i zyskujesz gwarancję rocznego dostępu do profesjonalnej e-publikacji, którą regularnie dla Ciebie aktualizujemy – bez dodatkowych opłat. Przedłużenie rocznego abonamentu na kolejny okres następuje automatycz
Dodaj do koszyka

Najczęściej zadawane pytania:

Płatności za program/publikację proszę dokonać na podstawie faktury VAT, którą wyślemy za pośrednictwem kuriera DHL na adres wskazany w zamówieniu wraz z programem/publikacją.
Wpłaty proszę dokonać na numer rachunku zawarty na fakturze VAT.
Tak, w celu ustalenia szczegółów zamówienia z wysyłką za granicę, prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod adresem: bok@forum-media.pl
Termin płatności to 13 dni od momentu wystawienia faktury.
Koszt wysyłki programu, publikacji oraz kursu na płytach wysyłanego w całości to 36.84 zł brutto ( kurier DHL ). Koszt wysyłki pojedynczej książki lub płyty w ramach kursu na płytach to 14.6 zł brutto. Koszt wysyłki prenumeraty zależy od ilości numerów w prenumeracie, koszt wysyłki podajemy każdorazowo na stronie czasopisma.
Tak, pod warunkiem dostępności produktu na magazynie. W celu realizacji takiego zamówienia prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod adresem: bok@forum-media.pl
Przejdź do pełnego FAQ

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska Sp. z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Będziemy przetwarzać dane podane w formularzu wyłącznie w celu realizacji Twojego zgłoszenia. Pełna informacja o regułach przetwarzania danych osobowych dostępna jest tutaj.