Czasopismo Horeca Biznes Restauracje I catering | Forum Media Polska
0 Koszyk
Mój koszyk
Brak produktów w koszyku
Logowanie

HoReCa

restauracje-catering.pl

Biznes Restauracje & Catering

„Biznes Restauracje & Catering” to praktyczne czasopismo adresowane do managerów restauracji, szefów kuchni i właścicieli firm cateringowych. Narzędziowe medium branży gastronomicznej oferuje kompleksowy plan promocji usług restauracyjnych, obejmujący wykorzystanie i ocenę skuteczności poszczególnych narzędzi marketingowych.

  • 65 stron
  • 6 numerów w roku
  • Format A4
  • 26 numerów archiwalnych

restauracje-catering.pl

Wybierz swoją wersję

Czasopismo dla managerów restauracji, szefów kuchni i właścicieli firm cateringowych

Dwumiesięcznik „Biznes Restauracje & Catering” łączy wiedzę z praktyką, wspierając restauratorów i szefów kuchni w ich codziennej pracy. Zespół redakcyjny skupia najlepszych specjalistów z branży gastronomicznej, którzy pokazują nowoczesne rozwiązania, technologie i produktu w przystępny i merytoryczny sposób. Na łamach czasopisma wyodrębniliśmy dwie główne strefy, które ułatwią Czytelnikom wyszukiwanie interesujących ich treści.

Strefa Managera skierowana jest do właścicieli i managerów restauracji, chcących pozyskać nowych gości i zwiększyć rentowność prowadzonego biznesu. Na łamach czasopisma poruszamy zagadnienia związane ze wszystkimi aktualnymi wyzwaniami w prowadzeniu lokalu gastronomicznego, niezależnie od jego lokalizacji: ciągła rotacja pracowników, food cost, skuteczne pozycjonowanie restauracji i zarządzanie opiniami gości.

Strefa Chefa to dział dedykowany szefom kuchni, którym prezentujemy skuteczne rozwiązania w zakresie budowy karty menu, obniżenia strat żywności i dobrania odpowiedniego sprzętu. Podpowiadamy również, jak zaplanować cykl życia restauracji, by planowanie i organizacja zadań przebiegały w sprawny sposób. Początkujący kucharze znajdą tu nowatorskie pomysły na wykorzystanie danego produktu w przepisach autorstwa uznanych szefów kuchni. W każdym numerze publikujemy również wywiad z szefem kuchni, który opowiada o swojej drodze zawodowej i kulinarnych inspiracjach.

Poznaj naszych autorów

Poznaj naszych autorów

Właścicielka agencji brand2eat, zajmującej się marketingiem restauracji i branży Horeca. Tworzy koncepcje marketingowe nowych lokali oraz zajmuje się zintegrowaną komunikacją w mediach społecznościowych. Szkoli, regularnie publikuje w prasie branżowej. Prelegentka branżowych konferencji i międzynarodowych targów takich jak: Food Show, Gastrosilesia czy Rentowna Restauracja. Perfekcjonistka, zawsze na czasie z branżowymi trendami. Pasjonatka kreatywnych rozwiązań w marketingu. Zapalona podróżniczka zakochana w klimacie i kuchni Azji. Uwielbia jeść, a wchłonięte kalorie regularnie spala wspinaczką oraz wędrówkami po Tatrach. Szczęśliwa mama kota. Jak sama o sobie mówi – ma społeczne ADHD.

zwiń

Dziennikarz z blisko 30-letnim doświadczeniem w pracy redakcyjnej w dziennikach regionalnych („Dzisiaj”, „Gazeta Poznańska”, „Express Poznański”, „Głos Wielkopolski”, „Nasz Głos Poznański”) oraz w mediach ogólnopolskich. Publikował w takich tytułach, jak: „Auto Sport”, „Auto Dziś i Jutro”, „Metropol”, „Claudia”, „Menu”, „Przegląd Gastronomiczny”, „Poradnik Restauratora”, „Nasze Miasto. Poznań”, „Slow Life”. Współpracował z telewizją WTK i Radiem Merkury. W wolnych chwilach prowadzi bloga Smaczny Turysta, na którym łączy dwie pasje – do podróży i jedzenia. Jak sam o sobie mówi – uwielbia gotować, zwiedzać, jeść i degustować. Współwłaściciel de’GUSTATOR PR. Felietonista, krytyk kulinarny i redaktor naczelny WszystkoDlaKucharzy.com. Stały współpracownik „Biznes Hotel” i „Biznes Restauracje & Catering”. Współzałożyciel Poznańskiego Klubu Biesiadników.

zwiń

Gastronom z doświadczenia, zawodu oraz pasji. Ponad 19-letnie doświadczenie w branży zdobywał w prestiżowych hotelach oraz restauracjach południowej Polski. Specjalista w dziedzinie organizacji obiektów gastronomicznych. Autor programu dla branży hotelowej i gastronomicznej „Motywacja 2.0” oraz „Skuteczny zespół Gastronomii”. Autor książki Gastronom – zawód dla wytrwałych. Obecnie równolegle pełni funkcję key account managera biura nieruchomości „VIP Real Estate Polska”, specjalizując się w obrocie nieruchomości komercyjnych, m.in. hoteli, restauracji, terenów pod inwestycje. Piastuje również funkcję dyrektora Ogólnopolskiej Akademii Hotelarstwa i Gastronomii w Rzeszowie. CEO projektu 4gastro PREMIUM (www.4gastro.eu).

zwiń

Audytor systemu HACCP, współwłaściciel wspomagamy.pl. Pomaga ambitnym przedsiębiorcom przechodzić kontrole Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz w sposób profesjonalny i sprawny spełnia oczekiwania i wymagania urzędu. Zaoszczędza czas właścicieli restauracji oraz niepotrzebny stres, przygotowując dla nich indywidualną dokumentację zgodną z zaleceniami Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Daje gwarancję, że z jej firmą pomyślnie przejdzie się przez kontrolę.

zwiń

Od kilku lat zarządza projektami marketingowymi i PR-owymi. Jako senior account manager w MOXIE Agencji Kreatywnej buduje długofalowe relacje z klientami, celnie identyfikuje potrzeby i oczekiwania. Zorientowana na efekt. Współtworzy strategie komunikacji i czuwa nad ich realizacją. Od prawie 3 lat związana głównie z markami gastronomicznymi. Prywatnie lubi czytać książki, aktualnie poszerza wiedzę o roli lidera w zespole.

zwiń

Sommelier i manager sprzedaży w Silver Catering Doświadczona manager, sommelier i szkoleniowiec. Z wykształcenia socjolog, jednak od początku swojej drogi zawodowej związana jest z gastronomią, a jej największą pasją jest wino. Ukończyła program „Level 3 Award In Wines” w Wine & Spirit Education Trust oraz jako członek zasila szeregi Stowarzyszenia Sommelierów Polskich. Trener w Międzynarodowej Szkole Sztuki Kulinarnej Ashanti oraz współtwórczyni łódzkiego projektu „Winne kobiety”. Zawodowo związana fi rmą z Silver Catering, gdzie między innymi dba o jakość pracy z gośćmi, a także serwis win.

zwiń

Właściciel doradczej firmy w dziedzinie cukiernictwa Pastry Lab Ambasador marki Cacao Barry w Polsce. Wieloletni wykładowca w Akademii Zeelandia oraz doradca kreatywny firmy Zeelandia. Mistrz Świata i Polski Młodych Cukierników, zdobywca III miejsca w Lodowym Pucharze Świat Rimini 2014r, Coppa del Mondo della Galateria w 2016. Team manager reprezentacji Polski, III miejsce na Mistrzostwach Świata w Lodziarstwie – Marco Polo International Gelato Cup 2015 Shanghai. Trener profesjonalistów, młodych cukierników oraz uczniów szkół cukierniczych na konkursy krajowe i międzynarodowe. W 2016 odznaczony tytułem Branżowa Osobowość Roku. Finalista Międzynarodowego konkursu cukierniczego Coupe du Monde de la Pâtisserie 2019.

zwiń

Executive chef Grupy Scandale Absolwent krakowskiej szkoły gastronomicznej, umiejętności i doświadczenie zdobywał m.in. w renomowanej restauracji „Le Scandale” oraz znanym podkrakowskim kompleksie „Dwór w Tomaszowicach”. Pasjonat kuchni francuskiej. Często sięga po tradycyjne produkty regionu świętokrzyskiego, łącząc je z innowacyjnymi technikami przyrządzania dań. Gotował dla Prezydenta RP, Prezydenta Niemiec, polityków, aktorów i gości z zagranicy. Prowadzi szkolenia, pokazy gotowania na żywo i eventy kulinarne różnych kuchni świata. Chcąc dzielić się swoją pasją z młodymi adeptami sztuki, współtworzy Ogólnopolskie konkursy kulinarne i zasiada niejednokrotnie jako członek jury w prestiżowych konkursach. Trzykrotny zdobywca „żółtej czapki” Przewodnika Gault&Millau, doceniony za wykorzystywanie najwyższej jakości produktów i autorskie kompozycje, takie jak zupa z fasoli korczyńskiej „Niech to diabli… w Busku pyszną zupę dali” oraz „Łosoś pachnący kubańską kawą w towarzystwie dyni”. Uczestnik w 2017 roku prestiżowego szkolenia w szkole Bocuse’a w Lyon.

zwiń
W Najnowszym wydaniu m.in.:

W Najnowszym wydaniu m.in.:

  • TEMAT NUMERU - Gastronomia w lockdownie. Niekończąca się opowieść?

    Gastronomia w lockdownie. Niekończąca się opowieść?

    Juliusz Podolski
  • STREFA MANAGERA - Marketing w trakcie i po lockdownie – w co inwestować?

    Marketing w trakcie i po lockdownie – w co inwestować?

    Arieta Prusak
  • STREFA MANAGERA - Organizacja imprez w COVID-19 – jakie kroki powinien podjąć restaurator?

    Organizacja imprez w COVID-19 – jakie kroki powinien podjąć restaurator?

    Anna Tondyra
  • STREFA MANAGERA - Spragnieni zero waste – zasady 5R w gastronomii

    Spragnieni zero waste – zasady 5R w gastronomii

    Agata Szczotka-Sarna
  • STREFA CHEFA - Testować, próbować i smakować, czyli kilka słów o kuchni roślinnej

    Testować, próbować i smakować, czyli kilka słów o kuchni roślinnej

    Paweł Kaczmarek
  • STREFA CHEFA - Wszystko o mące – jakie są rodzaje i ich zastosowanie?

    Wszystko o mące – jakie są rodzaje i ich zastosowanie?

    Iga Grądzka-Cholcha

ZAJRZYJ DO ŚRODKA

Stałe działy czasopisma

Stałe działy czasopisma

MARKETING - kompleksowy plan promocji usług restauracyjnych, w tym wykorzystanie i ocena skuteczności poszczególnych narzędzi marketingowych. Przeczytaj, jakie są kreatywne i sprawdzone pomysły na atrakcje, które przyciągają nowych klientów oraz przywiązują tych, którzy już Cię odwiedzili. Podpowiemy, w jaki sposób włączyć personel do sprzedaży usług.
CATERING - zależy Ci na tym, aby z powodzeniem prowadzić działalność cateringową i pozyskać nowych, atrakcyjnych klientów biznesowych. Podpowiemy, jak w pełni wykorzystać potencjał tej branży. Przeczytaj o najnowszych trendach w branży cateringowej, a także dowiedz się, jak ograniczać koszty związane z funkcjonowaniem swojej firmy.
POMYSŁ NA BIZNES - zastanawiasz się nad nowymi rozwiązaniami dla Twojej restauracji? A może myślisz o dalszym rozwoju i chcesz zagospodarować nową niszę na rynku? Prezentujemy Ci ciekawe pomysły na biznes. Podpowiadamy, jak wybrać skuteczny profil takiej działalności, jaki jest potencjał poszczególnych rozwiązań, a także o tym, jak przystąpić do działania i osiągnąć sukces w nowym biznesie.
OPTYMALIZACJA KOSZTÓW - podpowiadamy, jak realnie obniżyć koszty zakupu i amortyzacji sprzętu, jednocześnie zachowując wysoką jakość serwowanych dań. Prezentujemy najlepsze rozwiązania w zakresie budowy karty menu, obniżenia strat żywności i dobrania odpowiedniego.
ZARZĄDZANIE PERSONELEM - outsourcing pracowniczy – kiedy się sprawdza? Jak zarządzać pracownikami – młodymi ludźmi, na których de facto bazuje branża gastronomiczna, aby wypracować w nich poczucie lojalności i odpowiedzialności za stan miejsca pracy? Jak wypracować świadomość prosprzedażową wśród pracowników, aby zdawali sobie sprawę, że ich praca przekłada się na lojalność klienta? Jak ułożyć pracownikom system motywacyjny i wynagradzania? Kradzieże i nadużycia personelu: jakie zapisy warto zawrzeć w umowie z pracownikiem, aby skutecznie pociągnąć go do odpowiedzialności za nadużycia?
PRODUKTY I TECHNOLOGIE - przegląd nowych rozwiązań i produktów dla biznesu gastronomicznego. Narzędzia dla kucharzy, kelnerów, szefów kuchni oraz managerów rozłożone na czynniki pierwsze i opisane. Szukaj inspiracji i nowych metod na usprawnienie pracy i podniesienie jakości serwowanych potraw? W tym dziale kompleksowo opiszemy najnowocześniejsze technologie i produkty branży gastronomicznej.
KNOW-HOW RESTAURATORA - podpowiadamy, jak realnie obniżyć koszty zakupu i amortyzacji sprzętu, jednocześnie zachowując wysoką jakość serwowanych dań. Prezentujemy najlepsze rozwiązania w zakresie budowy karty menu, obniżenia strat żywności i dobrania odpowiedniego sprzętu do obsługi gości restauracyjnych.
PORADNIK CUKIERNIKA - poświęcony tematyce wypieków, receptur i dekoracji cukierniczych. Znajdziecie tutaj również porady dotyczące pieczenia i przygotowywania deserów oraz najnowsze wydarzenia i trendy w cukiernictwie. Jest smacznie i inspirująco.

Wybierz swoją wersję prenumeraty.

Wersja
Online
319,00 zł netto
344,52 zł brutto

  • Roczny dostęp do portalu
  • Prenumerata roczna w wersji elektronicznej
  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
Dodaj do koszyka
350,00 zł netto
378,00 zł brutto

Dodaj do koszyka
398,00 zł netto
429,84 zł brutto

Dodaj do koszyka
Wersja
Premium
418,00 zł netto
451,44 zł brutto

  • Roczny dostęp do portalu
  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Prenumerata roczna w wersji elektronicznej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
Dodaj do koszyka

Wybierz swoją wersję

Częstotliwość ukazywania się

dwumiesięcznik

Liczba wydań w roku

6

Liczba stron

65

Format

A4

Adres strony produktowej

http://restauracje-catering.pl/

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska Sp. z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Będziemy przetwarzać dane podane w formularzu wyłącznie w celu realizacji Twojego zgłoszenia. Pełna informacja o regułach przetwarzania danych osobowych dostępna jest tutaj.
Biuro Obsługi Klienta

Częstotliwość ukazywania się

dwumiesięcznik

Liczba wydań w roku

6

Liczba stron

65

Format

A4

Adres strony produktowej

http://restauracje-catering.pl/

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska Sp. z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Będziemy przetwarzać dane podane w formularzu wyłącznie w celu realizacji Twojego zgłoszenia. Pełna informacja o regułach przetwarzania danych osobowych dostępna jest tutaj.
Biuro Obsługi Klienta