Czasopismo Horeca Biznes Restauracje I catering | Forum Media Polska
0 Koszyk
Mój koszyk
Brak produktów w koszyku
Logowanie

HoReCa

Biznes Restauracje & Catering

„Biznes Restauracje & Catering” to praktyczne czasopismo adresowane do managerów restauracji, szefów kuchni i właścicieli firm cateringowych. Narzędziowe medium branży gastronomicznej oferuje kompleksowy plan promocji usług restauracyjnych, obejmujący wykorzystanie i ocenę skuteczności poszczególnych narzędzi marketingowych.

  • 65 stron
  • 6 numerów w roku
  • Format A4
  • 24 numerów archiwalnych

Wybierz swoją wersję

Czasopismo dla managerów restauracji, szefów kuchni i właścicieli firm cateringowych

Dwumiesięcznik „Biznes Restauracje & Catering” łączy wiedzę z praktyką, wspierając restauratorów i szefów kuchni w ich codziennej pracy. Zespół redakcyjny skupia najlepszych specjalistów z branży gastronomicznej, którzy pokazują nowoczesne rozwiązania, technologie i produktu w przystępny i merytoryczny sposób. Na łamach czasopisma wyodrębniliśmy dwie główne strefy, które ułatwią Czytelnikom wyszukiwanie interesujących ich treści.

Strefa Managera skierowana jest do właścicieli i managerów restauracji, chcących pozyskać nowych gości i zwiększyć rentowność prowadzonego biznesu. Na łamach czasopisma poruszamy zagadnienia związane ze wszystkimi aktualnymi wyzwaniami w prowadzeniu lokalu gastronomicznego, niezależnie od jego lokalizacji: ciągła rotacja pracowników, food cost, skuteczne pozycjonowanie restauracji i zarządzanie opiniami gości.

Strefa Chefa to dział dedykowany szefom kuchni, którym prezentujemy skuteczne rozwiązania w zakresie budowy karty menu, obniżenia strat żywności i dobrania odpowiedniego sprzętu. Podpowiadamy również, jak zaplanować cykl życia restauracji, by planowanie i organizacja zadań przebiegały w sprawny sposób. Początkujący kucharze znajdą tu nowatorskie pomysły na wykorzystanie danego produktu w przepisach autorstwa uznanych szefów kuchni. W każdym numerze publikujemy również wywiad z szefem kuchni, który opowiada o swojej drodze zawodowej i kulinarnych inspiracjach.

Poznaj naszych autorów

Właścicielka agencji brand2eat, zajmującej się marketingiem restauracji i branży Horeca. Tworzy koncepcje marketingowe nowych lokali oraz zajmuje się zintegrowaną komunikacją w mediach społecznościowych. Szkoli, regularnie publikuje w prasie branżowej. Prelegentka branżowych konferencji i międzynarodowych targów takich jak: Food Show, Gastrosilesia czy Rentowna Restauracja. Perfekcjonistka, zawsze na czasie z branżowymi trendami. Pasjonatka kreatywnych rozwiązań w marketingu. Zapalona podróżniczka zakochana w klimacie i kuchni Azji. Uwielbia jeść, a wchłonięte kalorie regularnie spala wspinaczką oraz wędrówkami po Tatrach. Szczęśliwa mama kota. Jak sama o sobie mówi – ma społeczne ADHD.

zwiń

Dziennikarz z blisko 30-letnim doświadczeniem w pracy redakcyjnej w dziennikach regionalnych („Dzisiaj”, „Gazeta Poznańska”, „Express Poznański”, „Głos Wielkopolski”, „Nasz Głos Poznański”) oraz w mediach ogólnopolskich. Publikował w takich tytułach, jak: „Auto Sport”, „Auto Dziś i Jutro”, „Metropol”, „Claudia”, „Menu”, „Przegląd Gastronomiczny”, „Poradnik Restauratora”, „Nasze Miasto. Poznań”, „Slow Life”. Współpracował z telewizją WTK i Radiem Merkury. W wolnych chwilach prowadzi bloga Smaczny Turysta, na którym łączy dwie pasje – do podróży i jedzenia. Jak sam o sobie mówi – uwielbia gotować, zwiedzać, jeść i degustować. Współwłaściciel de’GUSTATOR PR. Felietonista, krytyk kulinarny i redaktor naczelny WszystkoDlaKucharzy.com. Stały współpracownik „Biznes Hotel” i „Biznes Restauracje & Catering”. Współzałożyciel Poznańskiego Klubu Biesiadników.

zwiń

Gastronom z doświadczenia, zawodu oraz pasji. Ponad 19-letnie doświadczenie w branży zdobywał w prestiżowych hotelach oraz restauracjach południowej Polski. Specjalista w dziedzinie organizacji obiektów gastronomicznych. Autor programu dla branży hotelowej i gastronomicznej „Motywacja 2.0” oraz „Skuteczny zespół Gastronomii”. Autor książki Gastronom – zawód dla wytrwałych. Obecnie równolegle pełni funkcję key account managera biura nieruchomości „VIP Real Estate Polska”, specjalizując się w obrocie nieruchomości komercyjnych, m.in. hoteli, restauracji, terenów pod inwestycje. Piastuje również funkcję dyrektora Ogólnopolskiej Akademii Hotelarstwa i Gastronomii w Rzeszowie. CEO projektu 4gastro PREMIUM (www.4gastro.eu).

zwiń

Audytor systemu HACCP, współwłaściciel wspomagamy.pl. Pomaga ambitnym przedsiębiorcom przechodzić kontrole Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz w sposób profesjonalny i sprawny spełnia oczekiwania i wymagania urzędu. Zaoszczędza czas właścicieli restauracji oraz niepotrzebny stres, przygotowując dla nich indywidualną dokumentację zgodną z zaleceniami Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Daje gwarancję, że z jej firmą pomyślnie przejdzie się przez kontrolę.

zwiń

Od kilku lat zarządza projektami marketingowymi i PR-owymi. Jako senior account manager w MOXIE Agencji Kreatywnej buduje długofalowe relacje z klientami, celnie identyfikuje potrzeby i oczekiwania. Zorientowana na efekt. Współtworzy strategie komunikacji i czuwa nad ich realizacją. Od prawie 3 lat związana głównie z markami gastronomicznymi. Prywatnie lubi czytać książki, aktualnie poszerza wiedzę o roli lidera w zespole.

zwiń

Sommelier i manager sprzedaży w Silver Catering Doświadczona manager, sommelier i szkoleniowiec. Z wykształcenia socjolog, jednak od początku swojej drogi zawodowej związana jest z gastronomią, a jej największą pasją jest wino. Ukończyła program „Level 3 Award In Wines” w Wine & Spirit Education Trust oraz jako członek zasila szeregi Stowarzyszenia Sommelierów Polskich. Trener w Międzynarodowej Szkole Sztuki Kulinarnej Ashanti oraz współtwórczyni łódzkiego projektu „Winne kobiety”. Zawodowo związana fi rmą z Silver Catering, gdzie między innymi dba o jakość pracy z gośćmi, a także serwis win.

zwiń

Właściciel doradczej firmy w dziedzinie cukiernictwa Pastry Lab Ambasador marki Cacao Barry w Polsce. Wieloletni wykładowca w Akademii Zeelandia oraz doradca kreatywny firmy Zeelandia. Mistrz Świata i Polski Młodych Cukierników, zdobywca III miejsca w Lodowym Pucharze Świat Rimini 2014r, Coppa del Mondo della Galateria w 2016. Team manager reprezentacji Polski, III miejsce na Mistrzostwach Świata w Lodziarstwie – Marco Polo International Gelato Cup 2015 Shanghai. Trener profesjonalistów, młodych cukierników oraz uczniów szkół cukierniczych na konkursy krajowe i międzynarodowe. W 2016 odznaczony tytułem Branżowa Osobowość Roku. Finalista Międzynarodowego konkursu cukierniczego Coupe du Monde de la Pâtisserie 2019.

zwiń

Executive chef Grupy Scandale Absolwent krakowskiej szkoły gastronomicznej, umiejętności i doświadczenie zdobywał m.in. w renomowanej restauracji „Le Scandale” oraz znanym podkrakowskim kompleksie „Dwór w Tomaszowicach”. Pasjonat kuchni francuskiej. Często sięga po tradycyjne produkty regionu świętokrzyskiego, łącząc je z innowacyjnymi technikami przyrządzania dań. Gotował dla Prezydenta RP, Prezydenta Niemiec, polityków, aktorów i gości z zagranicy. Prowadzi szkolenia, pokazy gotowania na żywo i eventy kulinarne różnych kuchni świata. Chcąc dzielić się swoją pasją z młodymi adeptami sztuki, współtworzy Ogólnopolskie konkursy kulinarne i zasiada niejednokrotnie jako członek jury w prestiżowych konkursach. Trzykrotny zdobywca „żółtej czapki” Przewodnika Gault&Millau, doceniony za wykorzystywanie najwyższej jakości produktów i autorskie kompozycje, takie jak zupa z fasoli korczyńskiej „Niech to diabli… w Busku pyszną zupę dali” oraz „Łosoś pachnący kubańską kawą w towarzystwie dyni”. Uczestnik w 2017 roku prestiżowego szkolenia w szkole Bocuse’a w Lyon.

zwiń

W Najnowszym wydaniu m.in.:

  • TEMAT NUMERU

    Leasing – czy to się opłaci?

    Juliusz Podolski
  • STREFA CHEFA

    Zero waste to inwestycja w przyszłość – rozmowa z Tomaszem Milewskim

    Monika Cichowska
  • STREFA MANAGERA

    Skuteczny marketing? Wybierz konkretny cel kampanii

    Michał Barczak
  • STREFA MANAGERA

    Jednorazowe naczynia i sztućce a zmiany przepisów prawnych

    Aleksandra Wyrobek
  • PORADNIK CUKIERNIKA

    Przepisy na desery

    Michał Doroszkiewicz, Maciej Rosiński
  • PORADNIK CUKIERNIKA

    Zero waste w cukierni

    Michał Doroszkiewicz

Stałe działy czasopisma

  • MARKETING - kompleksowy plan promocji usług restauracyjnych, w tym wykorzystanie i ocena skuteczności poszczególnych narzędzi marketingowych. Przeczytaj, jakie są kreatywne i sprawdzone pomysły na atrakcje, które przyciągają nowych klientów oraz przywiązują tych, którzy już Cię odwiedzili. Podpowiemy, w jaki sposób włączyć personel do sprzedaży usług.
  • CATERING - zależy Ci na tym, aby z powodzeniem prowadzić działalność cateringową i pozyskać nowych, atrakcyjnych klientów biznesowych. Podpowiemy, jak w pełni wykorzystać potencjał tej branży. Przeczytaj o najnowszych trendach w branży cateringowej, a także dowiedz się, jak ograniczać koszty związane z funkcjonowaniem swojej firmy.
  • POMYSŁ NA BIZNES - zastanawiasz się nad nowymi rozwiązaniami dla Twojej restauracji? A może myślisz o dalszym rozwoju i chcesz zagospodarować nową niszę na rynku? Prezentujemy Ci ciekawe pomysły na biznes. Podpowiadamy, jak wybrać skuteczny profil takiej działalności, jaki jest potencjał poszczególnych rozwiązań, a także o tym, jak przystąpić do działania i osiągnąć sukces w nowym biznesie.
  • OPTYMALIZACJA KOSZTÓW - podpowiadamy, jak realnie obniżyć koszty zakupu i amortyzacji sprzętu, jednocześnie zachowując wysoką jakość serwowanych dań. Prezentujemy najlepsze rozwiązania w zakresie budowy karty menu, obniżenia strat żywności i dobrania odpowiedniego.
  • ZARZĄDZANIE PERSONELEM - outsourcing pracowniczy – kiedy się sprawdza? Jak zarządzać pracownikami – młodymi ludźmi, na których de facto bazuje branża gastronomiczna, aby wypracować w nich poczucie lojalności i odpowiedzialności za stan miejsca pracy? Jak wypracować świadomość prosprzedażową wśród pracowników, aby zdawali sobie sprawę, że ich praca przekłada się na lojalność klienta? Jak ułożyć pracownikom system motywacyjny i wynagradzania? Kradzieże i nadużycia personelu: jakie zapisy warto zawrzeć w umowie z pracownikiem, aby skutecznie pociągnąć go do odpowiedzialności za nadużycia?
  • PRODUKTY I TECHNOLOGIE - przegląd nowych rozwiązań i produktów dla biznesu gastronomicznego. Narzędzia dla kucharzy, kelnerów, szefów kuchni oraz managerów rozłożone na czynniki pierwsze i opisane. Szukaj inspiracji i nowych metod na usprawnienie pracy i podniesienie jakości serwowanych potraw? W tym dziale kompleksowo opiszemy najnowocześniejsze technologie i produkty branży gastronomicznej.
  • KNOW-HOW RESTAURATORA - podpowiadamy, jak realnie obniżyć koszty zakupu i amortyzacji sprzętu, jednocześnie zachowując wysoką jakość serwowanych dań. Prezentujemy najlepsze rozwiązania w zakresie budowy karty menu, obniżenia strat żywności i dobrania odpowiedniego sprzętu do obsługi gości restauracyjnych.
  • PORADNIK CUKIERNIKA - poświęcony tematyce wypieków, receptur i dekoracji cukierniczych. Znajdziecie tutaj również porady dotyczące pieczenia i przygotowywania deserów oraz najnowsze wydarzenia i trendy w cukiernictwie. Jest smacznie i inspirująco.

Wybierz swoją wersję prenumeraty

Wersja
Premium
398,00 zł netto
437,19 zł brutto

  • Roczny dostęp do portalu
  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Prenumerata roczna w wersji elektronicznej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
Dodaj do koszyka
Wersja
Ekonomiczna
349,00 zł netto
376,92 zł brutto

  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Roczny dostęp do portalu
  • Prenumerata roczna w wersji elektronicznej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
Dodaj do koszyka
Wersja
Online
369,00 zł netto
453,87 zł brutto

  • Roczny dostęp do portalu
  • Prenumerata roczna w wersji elektronicznej
  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
Dodaj do koszyka

Częstotliwość ukazywania się

dwumiesięcznik

Liczba wydań w roku

6

Liczba stron

65

Format

A4

Adres strony produktowej

http://restauracje-catering.pl/

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska Sp. z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Będziemy przetwarzać dane podane w formularzu wyłącznie w celu realizacji Twojego zgłoszenia. Pełna informacja o regułach przetwarzania danych osobowych dostępna jest tutaj.
Biuro Obsługi Klienta

Najchętniej kupowane

Biznes Hotel

HoReCa

„Biznes Hotel” to narzędziowe czasopismo adresowane do właścicieli, managerów i dyrektorów hoteli. Na łamach dwumiesięcznika przedstawiamy międzynarodowe trendy w branży hotelarskiej, opisujemy doświadczenia hotelarzy z całego świata, prezentujemy ciekawe rozwiązania SPA, wellness, animacji czasu zarówno dla dzieci, jak i dorosłych, a także dzielimy się kreatywnymi i sprawdzonymi pomysłami na atrakcje, które przyciągają nawet najbardziej wymagających klientów.

HoReCa

Biznes Hotel

„Biznes Hotel” to narzędziowe czasopismo adresowane do właścicieli, managerów i dyrektorów hoteli. Na łamach dwumiesięcznika przedstawiamy międzynarodowe trendy w branży

Event Management Polska

Marketing i Sprzedaż

Magazyn Event Management Polska skierowany jest do event managerów, właścicieli firm i agencji eventowych, travel plannerów oraz osób, które organizują imprezy, konferencje, szkolenia czy kongresy. Przekazujemy Państwu informacje dotyczące branży MICE, proponujemy gotowe rozwiązania dla osób zarządzających eventami i przedstawiamy najciekawsze informacje eventowe z całego świata.

Marketing i Sprzedaż

Event Management Polska

Magazyn Event Management Polska skierowany jest do event managerów, właścicieli firm i agencji eventowych, travel plannerów oraz osób, które organizują