Czasopismo Magazyn E-commerce | Forum Media Polska
0 Koszyk
Mój koszyk
Brak produktów w koszyku
Logowanie

Marketing i Sprzedaż

www.magazyn-ecommerce.pl

Magazyn E-Commerce

„Magazyn E-commerce Polska” to nowoczesne czasopismo w całości poświęcone branży e-commerce, tworzone przez zespół redakcyjny magazynów Nowa Sprzedaż, Online Marketing i Social Media Manager. Na łamach niniejszego pisma prezentujemy wyłącznie sprawdzone strategie e-commerce i wskazówki dla osób prowadzących sklep internetowy: od analityki po finanse, PR i zarządzanie, a także dzielimy się eksperckimi radami, gotowymi do wdrożenia od ręki.

Wybierz swoją wersję

Magazyn E-commerce Polska dla skutecznej sprzedaży

„Magazyn E-commerce Polska” to nowoczesne czasopismo w całości poświęcone branży e-commerce, tworzone przez zespół redakcyjny magazynów Nowa Sprzedaż, Online Marketing i Social Media Manager. Na łamach niniejszego pisma prezentujemy wyłącznie sprawdzone strategie e-commerce i wskazówki dla osób prowadzących sklep internetowy: od analityki po finanse, PR i zarządzanie, a także dzielimy się eksperckimi radami, gotowymi do wdrożenia od ręki.

Poznaj naszych autorów:

Dyrektor strategiczny i współwłaściciel Melting Pot.

zwiń

E-commerce Lead Poland at Unilever.

zwiń

Wiceprezes grupy Senetic SA.

zwiń

Właściciel LemonMind.com e-commerce software house.

zwiń

CEO thinkHUB.pl.

zwiń

CEO @ DevaGroup, agencji Partner Google Premier i Google Rising Star.

zwiń

Prezes Zarządu Loopa.eu sp. z o.o. – Agencji Optymalizacji e-Sprzedaży.

zwiń

Senior Business Development Manager w FIEGE.

zwiń

Certyfikowany trener i praktyk sprzedaży.

zwiń

W aktualnym numerze m.in.:

  • TEMAT NUMERU

    Magazyn e-sklepu krok po kroku - jak nie przegapić punktów zwrotnych?

    MAREK WIERZBICKI
  • SPRZEDAŻ I OBSŁUGA KLIENTA

    Jak zaprojektować program lojalnościowy w e-commerce B2C?

    ARTUR WALA
  • STRATEGIA

    Możesz sprzedawać więcej – odkryj siłę marketplace’ów

    BARTOSZ GÓRECKI
  • MARKETING I PR

    Jak stworzyć skuteczną identyfikację wizualną e-sklepu?

    MARTA WOŹNIAK
  • TECHNOLOGIE

    Jak ugryźć m-commerce – aplikacja mobilna czy PWA?

    MICHAŁ SZKLARSKI
  • ZAINSPIRUJ SIĘ

    Poza szablonem – ciekawe karty produktów w e-sklepach

    AGATA CHMIELEWSKA

Zajrzyj do środka przykładowego wydania!

Stałe działy

  • ANALITYKA - Jak poprawić konwersję i zwiększyć sprzedaż wykorzystując wiedzę o kliencie sklepu internetowego? Co, jak i za pomocą jakich narzędzi mierzyć, aby zwiększyć skuteczność działań marketingowych i sprzedażowych? Jak zaprojektować i zoptymalizować stronę produktu, aby naprawdę dobrze sprzedawała?
  • SPRZEDAŻ - Jak skutecznie sprzedawać w Internecie produkty i usługi? Jak poprzez cross-selling i up-selling naprawdę zwiększać wartość koszyka? Czy sprzedaż na marketplace’ach (Allegro, Amazon, Alibaba) to szansa, czy zagrożenie?
  • ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM - Jak zbudować silny i stabilny zespół? Jak skutecznie rekrutować najlepszych specjalistów e-commerce? Jak prawidłowo przeprowadzić proces wdrażania nowych pracowników?
  • PRAWO I FINANSE - Jak przygotować przyjazny dla klientów regulamin sklepu internetowego? Jak mierzyć i optymalizować koszty e-sklepu, żeby był rentowny? Jak zautomatyzować wystawianie i rozliczanie faktur i paragonów?
  • OBSŁUGA KLIENTA - W jaki sposób projektować procesy obsługi klienta, by zyskać przewagę konkurencyjną? Jakie dobre praktyki warto wdrożyć podczas obsługi klienta na Facebooku, poprzez e-mail i na czacie? Jak zbudować proces reklamacji oparty w 100% na zaufaniu klienta?
  • STRATEGIA - Jak poradzić sobie z efektem skali w e-sklepie? Jak zautomatyzować procesy i zoptymalizować koszty przy rosnącej liczbie zamówień? Jak radzić sobie z konfliktem kanałów sprzedaży i połączyć współpracę online’u z offline? Jak zwiększyć zyski, odpowiednio zarządzając cenami i rabatami?
  • TECHNOLOGIA I LOGISTYKA - Jak za pomocą efektywnej logistyki budować pozytywne relacje z klientem? Jak zarządzać zwrotami w e-commerce? Jak uprościć albo zautomatyzować procesy technologiczne i logistyczne przy dużych wolumenach zamówień?
  • MARKETING I PR - Jak zbudować silną markę e-sklepu, którą pokochają klienci? Jak zwiększać ruch w e-sklepie, pozyskiwać nowych klientów i mierzyć skuteczność akcji? Jak marki bezpośrednio mogą zwiększyć swoją widoczność w kanale e-commerce, by poprawić wyniki sprzedażowe?

Zamawiam prenumeratę E-commerce

Wersja
Online
329,00 zł netto
404,67 zł brutto

  • Roczny dostęp do wszystkich artykułów, wywiadów, komentarzy ekspertów oraz informacji z branży publikowanych w serwisie
  • Dostęp do archiwalnych wydań czasopisma
  • Możliwość czytania treści na dowolnym urządzeniu.
  • Zniżki na wydarzenia oraz kursy internetowe organizowane przez redakcje.
Dodaj do koszyka

Częstotliwość ukazywania się

Dwumiesięcznik

Liczba wydań w roku

6

Liczba stron

65

Adres strony produktowej

https://www.magazyn-ecommerce.pl/

Najczęściej zadawane pytania:

Płatności za prenumeratę proszę dokonać na podstawie faktury VAT, którą wyślemy listownie na adres wskazany w zamówieniu.
Termin płatności to 13 dni od momentu wystawienia faktury.
Od momentu wystawienia faktury VAT, okres prenumeraty jest widoczny na fakturze.
Przejdź do pełnego FAQ

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska Sp. z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Będziemy przetwarzać dane podane w formularzu wyłącznie w celu realizacji Twojego zgłoszenia. Pełna informacja o regułach przetwarzania danych osobowych dostępna jest tutaj.
Biuro Obsługi Klienta

Zobacz także

Magazyn Online Marketing

Marketing i Sprzedaż

Magazyn Online Marketing poświęcony jest w całości skutecznemu promowaniu i sprzedaży w Internecie. Czasopismo tworzone jest we współpracy z uznanymi ekspertami, w dziedzinie, jaką jest marketing internetowy – starannie wybieramy tych autorów, którzy zrealizowali z powodzeniem sprzedaż w kanale internetowym i wskazujemy jednoznacznie, jakie kampanie generują faktyczną sprzedaż i rentowność. Na przestrzeni lat pismo zyskało zaufanie ponad 7000 marketerów, którzy prenumerują nasz magazyn.

Marketing i Sprzedaż

Magazyn Online Marketing

Magazyn Online Marketing poświęcony jest w całości skutecznemu promowaniu i sprzedaży w Internecie. Czasopismo tworzone jest we współpracy z uznanymi

Social Media Manager

Marketing i Sprzedaż

Magazyn Social Media Manager to jedyne czasopismo w całości poświęcone mediom społecznościowym. Dostarczamy Państwu sprawdzone narzędzia i skuteczne rozwiązania, pozwalające prowadzić efektywne kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie, LinkedIn, YouTube i w innych społecznościach, które administruje social media manager.

Marketing i Sprzedaż

Social Media Manager

Magazyn Social Media Manager to jedyne czasopismo w całości poświęcone mediom społecznościowym. Dostarczamy Państwu sprawdzone narzędzia i skuteczne rozwiązania, pozwalające

Nowa Sprzedaż

Marketing i Sprzedaż

Czasopismo Nowa Sprzedaż to dwumiesięcznik o skutecznej sprzedaży i obsłudze klienta, adresowany do osób zawodowo zajmujących się sprzedażą produktów i usług na polskim rynku. To doskonały wybór dla handlowców, szefów i dyrektorów sprzedaży, właścicieli firm i zarządu, a także doradców i konsultantów klienta czy specjalistów ds. marketingu.

Marketing i Sprzedaż

Nowa Sprzedaż

Czasopismo Nowa Sprzedaż to dwumiesięcznik o skutecznej sprzedaży i obsłudze klienta, adresowany do osób zawodowo zajmujących się sprzedażą produktów i

Event Management Polska

Marketing i Sprzedaż

Magazyn Event Management Polska skierowany jest do event managerów, właścicieli firm i agencji eventowych, travel plannerów oraz osób, które organizują imprezy, konferencje, szkolenia czy kongresy. Przekazujemy Państwu informacje dotyczące branży MICE, proponujemy gotowe rozwiązania dla osób zarządzających eventami i przedstawiamy najciekawsze informacje eventowe z całego świata.

Marketing i Sprzedaż

Event Management Polska

Magazyn Event Management Polska skierowany jest do event managerów, właścicieli firm i agencji eventowych, travel plannerów oraz osób, które organizują