HR Business Guide | Forum Media Polska
0 Koszyk
Mój koszyk
Brak produktów w koszyku
Logowanie

Zarządzanie i HR

www.hrbusinessguide.pl

HR Business Guide

„HR Business Guide” to pierwsza na polskim rynku publikacja wspierająca pracę współczesnych działów HR ukierunkowana na efektywną współpracę z biznesem i optymalizacją procesów personalnych. Posiadając publikację „HR Business Guide”, wyposażymy Cię w kompleksową dokumentację w postaci planów optymalizacyjnych, konspektów umów zmieniających, schematów wdrażania zmian wraz z analizami kosztowymi tak, aby można było zaproponować zarządowi najlepsze rozwiązania HR i uargumentować zasadność ich wprowadzenia.

  • W wersji optymalnej segregator
  • 4 aktualizacje w ciągu roku
  • Format A4
  • Dostęp do archiwalnej dokumentacji na portalu

Wybierz swoją wersję

Publikacja dedykowana specjalistom HR

„HR Business Guide” to inspirująca baza projektów HR zbudowana na podstawie realnych przykładów zastosowania innowacyjnych metodologii i narzędzi wspierających procesy HR, takich jak Agile, Lean, Design Thinking wraz z wytycznymi umożliwiającymi wdrożenie tych rozwiązań krok po kroku.

Publikacja przeznaczona jest dla HR Team Leaderów, Menedżerów HR, a także HR Business Partnerów oraz w szczególności dla Specjalistów ds. HR, którzy mają ambicje, aby rozwijać się w branży HR.

Spis treści

  • Budowanie strategii komunikacji wewnętrznej
  • Skuteczna kampania employerbrandingowa – jak zaplanować działania, które przyniosą oczekiwane rezultaty w organizacji?
  • Zarządzanie procesami szkoleniowymi w organizacji
  • Talent Management jako element długoterminowej strategii personalnej
  • Praktyczny przewodnik po (nie) konwencjonalnych metodach pozyskiwania kandydatów
  • Rekrutacja zgodna z RODO – jak sprawdzić, czy zabezpieczyliśmy każdy element procesu zgodnie z wytycznymi rozporządzenia
  • Offboarding – jak skutecznie przejść przez proces i przeprowadzić przez niego pracowników
  • Aspekty praktyczne projektowania i wdrażania strategii personalnej
  • Praktyka zarządzania projektami HR
  • Praktyczne zagadnienia związane z projektowaniem i wdrożeniem regulaminu pracy w organizacji

Poznaj naszych autorów

Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Swoją przygodę z HR rozpoczęła w firmie RUCH S.A. Obecnie Specjalista ds. HR w igus Sp. z o.o. Odpowiada m.in. za kompleksową koordynację procesów rekrutacyjnych oraz szkoleniowych. Współtworzy i realizuje badanie Candidate Experience, badanie zaangażowania pracowników oraz działania z zakresu Employer Brandingu. Interesuje się zmianami zachodzącymi na rynku pracy, w szczególności tymi związanymi z wejściem Millenialsów na rynek pracy.

zwiń

Ekspert z zakresu komunikacji interpersonalnej, public relations oraz employer brandingu. Wykładowca akademicki z doświadczeniem w biznesie. Prowadzi zajęcia na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu, Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz na poznańskiej Wyższej Szkole Bankowej. Trener i szkoleniowiec. Od 10 lat zajmuje się budowaniem wizerunku firm na rynku polskim i rynkach zagranicznych. Prowadziła projekty komunikacyjne dla takich firm, jak: Kompania Piwowarska, Skoda Auto Polska, Volkswagen Group Polska, GlaxoSmithKline, Bank Pocztowy, Fibar Group i Grupa Nickel.

zwiń

Z wykształcenia filolog i psycholog, także absolwentka studiów podyplomowych z zakresu PR i ZZL. Doświadczenie zawodowe zdobywała w firmach z sektora FMCG, bankowości, sprzedaży i usług, a ostatnio branży farmaceutycznej. Początkowo związana głównie z obszarem miękkiego HR, jednak od 7 lat skoncentrowana zawodowo na zagadnieniach efektywnej komunikacji wewnętrznej. Dzięki wykorzystaniu wiedzy i doświadczenia z zarządzania zasobami ludzkimi, komunikacja dla niej to nie tylko efektywne przekazywanie informacji, ale głównie narzędzie wspierające procesy biznesowe organizacji.

zwiń

Od blisko 20 lat Konsultant, Trener, HR Business Partner. Realizuje projekty rozwojowe dla firm i podmiotów publicznych. Bada efektywność organizacji w oparciu o model HPI oraz opracowuje strategie personalne i rozwiązania systemowe wspierające zarządzanie personelem w firmie. Autor ośmiu książek i poradników w zakresie HRM. Wykładowca studiów podyplomowych w zakresie ZZL.

zwiń

Ekspert, praktyk i pasjonat zarządzania projektami. Na jego ponad 17 lat doświadczenia składa się prowadzenie międzynarodowych projektów dla Procter & Gamble, szkolenie managerów globalnych korporacji oraz prowadzenie projektów łączących IT, a także wykorzystanie gier w biznesie i zarządzanie firmą. Wykłada zarządzanie projektami na Politechnice Warszawskiej oraz prowadzi program „Zarządzanie Projektami w Praktyce”. Pasjonuje go upraszczanie zarządzania projektami. Autor książki „Zarządzanie projektami krok po kroku”. Twórca metody 12 pytań KISS PM ™.

zwiń

Certyfikowany konsultant Modelu ROI™, J.J. Phillips i metodologii HPI, Coach LMI™. Absolwent MBA (Thames Valley University, London). Prezes 2C Consulting, wiceprezes Klastra HRD i kierownik Badania Benchmarków Efektywności Polityki Szkoleniowej, były prezes American Society for Training and Development na Polskę, ekspert i wykładowca Wyższej Szkoły Biznesu w Dąbrowie Górniczej. Autor Modelu SEB/SEA© (narzędzie oceny efektywności biznesowej szkoleń). Autor książki pt. Kompendium zarządzania szkoleniami, wydanej nakładem SWPS Academica oraz Modelu TDI (benchmarki efektywności polityki szkoleniowej w polskich organizacjach).

zwiń

Zwolenniczka niestandardowych metod rekrutacji z wykorzystaniem mediów społecznościowych i budowania marki osobistej. Skutecznie obniża koszty procesów rekrutacyjnych na rzecz wykorzystania narzędzi pozyskiwania kandydatów, stawiając na markę osobistą rekrut era. Pracowała w sektorze rekrutacji na terenie EMEA dla globalnych marek różnych branż. Przeprowadziła wiele szkoleń dla klientów wewnętrznych i zewnętrznych firmy Korn Ferry w językach angielskim i francuskim z zakresu narzędzi rekrutacji, aplikacji do rekrutacji oraz komunikacji i marki osobistej.

zwiń

Prawnik w Rycak Kancelaria Prawa Pracy i HR, wykładowca w Katedrze Prawa Pracy Uniwersytetu Gdańskiego. W grudniu 2018 r. obronił rozprawę doktorską na temat delegowania pracowników, autor publikacji dotyczących zatrudniania cudzoziemców i koordynacji zabezpieczeń społecznych, zaangażowany w projekty międzynarodowe dotyczące transportu międzynarodowego. Posiada kilkuletnie doświadczenie w zakresie szkoleń z zakresu prawa pracy, w tym w języku angielskim, zarówno dla świata biznesu, jak i na uczelniach.

zwiń

HR Manager, Trener, właściciel firmy HR Mania. Od ponad 12 lat związana jest z obszarem ZZL. Współpracowała z dużymi organizacjami, przez ostatnich kilka lat odpowiedzialna była za zarządzania obszarem HR business partneringu i zespołem rozwoju kompetencji w kilkusetosobowej firmie. Obecnie jako zewnętrzny konsultant wspiera zespoły w budowaniu kompetencji liderskich, a zespoły HR w rozwijaniu silnej marki jako profesjonalista. Prowadzi również zajęcia dla przyszłych trenerów.

zwiń

Magister psychologii ze specjalizacją psychologii pracy i organizacji na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, absolwent Podyplomowych Studiów HR Business Partner w Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, HR Business Partner. Posiada kilkuletnie doświadczenie w roli partnera biznesu, szczególnie w obszarze sprzedaży, ale również IT, marketingu, księgowości i techniki. Kreuje i wdraża standardy i procedury między innymi związane z procesami rekrutacyjnymi, onboardingowymi, employer-brendingowymi i szkoleniowymi.

zwiń

Zajrzyj do środka

HR BUSINESS GUIDE TO:

  • HR 360⁰ – całościowa dokumentacja potrzebna do obsługi procesów HR przygotowana przez profesjonalne grono ekspertów i praktyków, w tym m.in.: opracowania wybranych case studies, dokumenty wspomagające procesy HR, wyniki raportów i badań oraz skuteczne rekomendacje wdrażania proponowanych rozwiązań we własnym zespole i organizacji,
  • Inspirująca baza projektów HR zbudowana na podstawie realnych przykładów zastosowania innowacyjnych metodologii i narzędzi wspierających procesy HR, takich jak Agile, Lean, Design Thinking, wraz z wytycznymi umożliwiającymi wdrożenie tych rozwiązań krok po kroku,
  • Narzędzie wspierające indywidualny rozwój profesjonalistów HR na różnym szczeblu kariery, poprzez szereg materiałów zarówno z obszaru miękkiego HR, jak i twardego biznesu, pozwalających na poszerzenie kompetencji i inicjowanie rozwiązań pro biznesowych opartych na miernikach efektywności i realnie wpływających na wyniki finansowe organizacji.
Pobierz

Portal

Decydując się na zakup publikacji, otrzymasz dostęp do opracowania w wersji elektronicznej.

  • Uzyskasz pełen dostęp do wersji elektronicznej publikacji, która pozwoli Ci być na bieżąco z każdego miejsca, w którym jesteś!
  • Dodatkowe wzory i dokumenty w wersji edytowalnej do pobrania, dostosowania do własnych wyzwań projektowych i wykorzystania w swoim zespole.
  • Aktualne treści, pozwalające na wyszukiwanie fraz i słów kluczowych - to łatwe i przyjazne przeglądanie zasobów publikacji, pozwalające na odnalezienie właściwych obszarów tematycznych.

Wybierz swoją wersję

Wersja
Podstawowa
499,00 zł netto
541,95 zł brutto

  • Praktyczna publikacja drukowana oraz limitowany dostęp do e-wydania publikacji.
  • Warunkiem stałego dostępu do wygodnej formy e-wydania jest opłacanie kwartalnych zestawów aktualizacyjnych.
  • Koszt każdej kwartalnej aktualizacji wynosi 229 zł netto i można zrezygnować z niej w dowolnym momencie, kontaktując się z Biurem Obsługi Klienta.
Dodaj do koszyka
Wersja
Online
949,00 zł netto
1167,27 zł brutto

  • Roczny dostęp online do serwisu www.hrbusinessguide.pl - zawierający e-wydanie publikacji, aktualizacje oraz dodatkowe materiały multimedialne.
  • E-booki oraz dokumenty do pobrania.
  • Roczny dostęp do profesjonalnej, aktualizowanej e-publikacji, bez dodatkowych opłat.
  • Abonament roczny przedłużany jest automatycznie, jeżeli rezygnacja nie nastąpi 14 dni przed końcem umowy.
Dodaj do koszyka

Najczęściej zadawane pytania:

Płatności za program/publikację proszę dokonać na podstawie faktury VAT, którą wyślemy za pośrednictwem kuriera DHL na adres wskazany w zamówieniu wraz z programem/publikacją.
Tak, w celu ustalenia szczegółów zamówienia z wysyłką za granicę, prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod adresem: bok@forum-media.pl
Nie, licencja jest bezterminowa.
Po zainstalowaniu programu automatycznie pojawi się okno rejestracji. W oknie rejestracji proszę wpisać dane z otrzymanej faktury VAT. Ważne aby wpisać prawidłowy numer klienta ( widoczny w ramce po prawej stronie). Po wpisaniu wszystkich danych, rejestracja odbędzie się automatycznie.
Na stronie wydawnictwa www.e-forum.pl w opisie każdego z programów i publikacji jest informacja w jakich miesiącach ukazują się aktualizacje dla danego tytułu.
Rezygnacje przyjmujemy w formie pisemnej pod adresem: rezygnacje@forum-media.pl, pod numerem faxu – 61 66 55 888 lub listownie pod adresem wydawnictwa: Forum Media Polska, ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Rezygnacje z przedłużenia prenumeraty na kolejny okres należy dokonać najpóźniej 14 dni przed datą rozpoczęcia kolejnego okresu prenumeraty. Rezygnacji z zestawów aktualizujących programów i publikacji należy dokonać z zachowaniem 2-tygodniowego terminu wypowiedzenia. Rezygnacji z kolejnego cyklu kursu na płytach należy dokonać najpóźniej na 14 dni od otrzymania ostatniej płyty z bieżącego cyklu kursu
Najczęściej zadawane pytania:

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska Sp. z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Będziemy przetwarzać dane podane w formularzu wyłącznie w celu realizacji Twojego zgłoszenia. Pełna informacja o regułach przetwarzania danych osobowych dostępna jest tutaj.