Zaostrzona Odpowiedzialność Użytkowników Maszyn I urzadzeń | Forum Media Polska
0 Koszyk
Mój koszyk
Brak produktów w koszyku
Logowanie

Utrzymanie ruchu

www.ocenazgodnoscimaszyn.pl

Zaostrzona odpowiedzialność użytkowników maszyn i urządzeń

Publikacja „Zaostrzona odpowiedzialność i nowe obowiązki dla użytkowników maszyn i urządzeń” powstała w wyniku wprowadzenia nowej ustawy o systemach zgodności oraz Dyrektywy Nowego Podejścia w 2017 r. Nowe przepisy dotyczące oceny zgodności maszyn jednoznacznie stwierdzają, że w przypadku remontu, przebudowy, modernizacji lub też otrzymania od producenta niepełnej czy nieprawidłowej dokumentacji mają Państwo takie same obowiązki i odpowiedzialność, jakie do tej pory ciążyły tylko na producencie.

  • W wersji optymalnej segregator
  • 3 aktualizacje w ciągu roku
  • Format A5
  • Dostęp do archiwalnej dokumentacji na portalu

Wybierz swoją wersję

Publikacja dedykowana osobom odpowiedzialnym za produkcję

Publikacja „Zaostrzona odpowiedzialność i nowe obowiązki dla użytkowników maszyn i urządzeń” przekazuje w sposób przystępny wszystkie nowe obowiązki, które należy spełnić, wykorzystując swój park maszynowy. W publikacji znajdą Państwo przejrzyste informacje w układzie: Co nowego w przepisach prawa, Procedury i obowiązki formalno-prawne, Tabele wymagań i wytycznych, Obowiązkowe kontrole oraz Gotowa dokumentacja. Wśród poruszonych w publikacji zagadnień znajdują się także: praktyczne zestawienie nowych obowiązków i zakresów odpowiedzialności, instrukcje dotyczące przeprowadzenia oceny zgodności maszyn nowych oraz modyfikowanych, a także wiążące wytyczne w zakresie odtworzenia, uzupełnienia dokumentacji technicznej oraz tłumaczenia instrukcji użytkowania.

Spis treści

  • Wykaz nowych obowiązków w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa maszyn, urządzeń i wyrobów
  • Wykaz nowych obowiązków w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa maszyn, urządzeń i wyrobów
  • Ocena zgodności – wymogi, procedury, obowiązkowa dokumentacja
  • Nowa odpowiedzialność i obowiązki użytkowników, producentów i importerów maszyn
  • Jak zapewnić bezpieczeństwo eksploatacji maszyn i urządzeń w firmie zgodnie z wymaganiami z 13 kwietnia 2016 r.
  • Nowe uprawnienia organów kontrolnych
  • Nowy system kar
  • Co musi zawierać obowiązkowa dokumentacja techniczno-konstrukcyjna
  • Procedury oceny zgodności etap po etapie, zasady nadawania znaku CE
  • Ocena ryzyka technicznego w procesie projektowania i oceny zgodności
  • Jak wygląda i co zawiera prawidłowa instrukcja użytkowania/instrukcja montażu maszyn nieukończonych
  • Eksploatacja maszyn – obowiązkowa dokumentacja w zakresie użytkowania

Poznaj naszych autorów

specjalista ds. BHP, absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu oraz Studiów Podyplomowych Bezpieczeństwo i Higiena Pracy na Politechnice Poznańskiej. Były pracownik Służby BHP Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Obecnie zatrudniony przy wykonywaniu czynności kontroli i nadzoru nad przestrzeganiem prawa pracy, w tym przepisów i zasad BHP, występujący przed sądami powszechnymi w sprawach cywilnych oraz o wykroczenia i przestępstwa przeciwko prawom pracownika.

zwiń

mgr inż. elektrotechniki, studia ukończył na Politechnice Warszawskiej, specjalizacja elektrownie jądrowe; zatrudniony w Siemens Sp. z o.o., obecnie dyrektor techniczny w firmie inżynierskiej Automatech, członek brytyjskiej organizacji ds. BHP IOSH (Institution of Occupational Safety and Health); doświadczenie zawodowe ściśle związane z rozwojem i wdrażaniem techniki bezpieczeństwa w zakładach przemysłowych w Polsce i w Europie; specjalista ds. modernizacji maszyn i urządzeń oraz układów sterowania z wykorzystaniem nowoczesnych rozwiązań, prowadzi szkolenia w zakresie bezpieczeństwa maszyn według wymagań dyrektyw UE, od roku 2002 zajmuje się wdrożeniami aplikacji bezpieczeństwa pras w oparciu o programowalne sterowniki bezpieczeństwa.

zwiń

dr inż. nauk technicznych w zakresie budowa i eksploatacja maszyn, specjalności: ergonomia i inżynieria jakości, systemy bezpieczeństwa pracy. Pracownik Wydziału Inżynierii Zarządzania Politechniki Poznańskiej, Katedry Ergonomii i Inżynierii Jakości, specjalista w zakresie ergonomii, bezpieczeństwa i higieny pracy, bezpieczeństwa eksploatacji maszyn i urządzeń technicznych oraz oceny zgodności z wymaganiami zasadniczymi, minimalnymi i innymi mającymi zastosowanie dla określonych kategorii wyrobów, auditor wiodący w zakresie systemów zarządzania jakością, bezpieczeństwem pracy i techniki pomiarowej w laboratoriach.

zwiń

Pobierz fragment publikacji

Dzięki publikacji „Zaostrzona odpowiedzialność i nowe obowiązki dla użytkowników maszyn i urządzeń”

  • Nie tracisz czasu na tworzenie zestawu dokumentów ni deklaracji zgodności wymaganych przez prawo
  • Poznajesz sprawdzone metody zabezpieczenia maszyn i urządzeń , w tym zaklasyfikowanych jako szczególne niebezpieczne
  • Zabezpieczasz interesy firmy i osób odpowiedzialnych w przypadku nieuniknionej kontroli
Pobierz

Portal

Uzyskasz  dostęp do wersji elektronicznej publikacji(przy zakupie dalszych aktualizacji), która pozwoli Ci być na bieżąco z każdego miejsca, w którym jesteś!

Dodatkowe wzory i dokumenty w wersji edytowalnej do pobrania, dostosowania do własnych wyzwań  projektowych i wykorzystania w swoim zespole.

Aktualne treści, pozwalające na wyszukiwanie fraz i słów kluczowych - to łatwe i przyjazne przeglądanie zasobów publikacji, pozwalające na odnalezienie właściwych obszarów tematycznych.

 

  • dokumenty w wersji edytowalnej
  • dostęp do materiałów 24h/dobę
  • wyszukiwarka pozwalająca na odnalezienie treści wg fraz i słów kluczowych

Wybierz swoją wersję

Wersja
Podstawowa
599,00 zł netto
646,95 zł brutto

  • Praktyczna publikacja drukowana oraz limitowany dostęp do e-wydania publikacji. Warunkiem stałego dostępu do wygodnej formy e-wydania jest opłacanie kwartalnych zestawów aktualizacyjnych. Koszt każdej kwartalnej aktualizacji wynosi 270 netto . W dowolny
Dodaj do koszyka
Wersja
Premium
1199,00 zł netto
1474,77 zł brutto

  • Roczny dostęp online do serwisu http://www.ocenazgodnoscimaszyn.pl/- zawierający e-wydanie publikacji, aktualizacje oraz dodatkowe materiały multimedialne w wygodnej formie internetowego e-booka oraz dokumentów do pobrania. Płacisz raz, oszczędzasz na k
Dodaj do koszyka

Najczęściej zadawane pytania:

Płatności za prenumeratę proszę dokonać na podstawie faktury VAT, którą wyślemy listownie na adres wskazany w zamówieniu.
Wpłaty proszę dokonać na numer rachunku zawarty na fakturze VAT.
Tak, w celu ustalenia szczegółów zamówienia z wysyłką za granicę, prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod adresem: bok@forum-media.pl
Adres strony publikacji umieszczony jest na fakturze VAT.
Wystarczy skorzystać z opcji przypomnienia hasła na stronie czasopisma i ustawić nowe hasło.
Wystarczy skorzystać z linka, który wyślemy na Twój adres email, po skorzystaniu z opcji przypomnienia hasła.
Proszę skorzystać z opcji przypomnienia hasła na stronie czasopisma i ustawić nowe hasło.
Termin płatności to 13 dni od momentu wystawienia faktury.
Koszt wysyłki programu, publikacji oraz kursu na płytach wysyłanego w całości to 36.84 zł brutto ( kurier DHL ). Koszt wysyłki pojedynczej książki lub płyty w ramach kursu na płytach to 14.6 zł brutto. Koszt wysyłki prenumeraty zależy od ilości numerów w prenumeracie, koszt wysyłki podajemy każdorazowo na stronie czasopisma.
Tak, pod warunkiem dostępności produktu na magazynie. W celu realizacji takiego zamówienia prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod adresem: bok@forum-media.pl
W przypadku produktów wysyłanych za pośrednictwem kuriera DHL ( programy i publikacje ) na Twój adres email wyślemy wiadomość z numerem przesyłki. Dzięki niemu możliwe będzie śledzenie przesyłki.
Nie, licencja jest bezterminowa.
Po zainstalowaniu programu automatycznie pojawi się okno rejestracji. W oknie rejestracji proszę wpisać dane z otrzymanej faktury VAT. Ważne aby wpisać prawidłowy numer klienta ( widoczny w ramce po prawej stronie). Po wpisaniu wszystkich danych, rejestracja odbędzie się automatycznie.
Na stronie wydawnictwa www.e-forum.pl w opisie każdego z programów i publikacji jest informacja w jakich miesiącach ukazują się aktualizacje dla danego tytułu.
Rezygnacje przyjmujemy w formie pisemnej pod adresem: rezygnacje@forum-media.pl, pod numerem faxu – 61 66 55 888 lub listownie pod adresem wydawnictwa: Forum Media Polska, ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Rezygnacje z przedłużenia prenumeraty na kolejny okres należy dokonać najpóźniej 14 dni przed datą rozpoczęcia kolejnego okresu prenumeraty. Rezygnacji z zestawów aktualizujących programów i publikacji należy dokonać z zachowaniem 2-tygodniowego terminu wypowiedzenia. Rezygnacji z kolejnego cyklu kursu na płytach należy dokonać najpóźniej na 14 dni od otrzymania ostatniej płyty z bieżącego cyklu kursu
Rezygnacje wprowadzamy do systemu w ciągu 14 dni od jej otrzymania, potwierdzenie wysyłamy na adres email podany w zamówieniu, w momencie odnotowania jej w systemie.
Prosimy skontaktuj się z nami w tej sprawie pod adresem: bok@forum-media.pl Skontaktujemy się z Toba zwrotnie w celu wyjaśnienia sprawy.
Kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 61 66 55 800 jest możliwy od poniedziałku do piątku, w godzinach 8.00-16.00. Dostępni jesteśmy również pod adresem: bok@forum-media.pl, odpowiadamy w przeciągu 14 dni. Wyjątek: jeśli sprawa wymaga dodatkowej weryfikacji, sprawdzenia to odpowiedzi udzielimy w przeciągu 21 dni.

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska Sp. z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Będziemy przetwarzać dane podane w formularzu wyłącznie w celu realizacji Twojego zgłoszenia. Pełna informacja o regułach przetwarzania danych osobowych dostępna jest tutaj.

Najczęściej kupowane

HR Business Partner

Zarządzanie i HR

Czasopismo „HR Business Partner“ to pierwszy na rynku magazyn oparty na metodzie case study. Czasopismo powstało jako odpowiedź na nowe wyzwania stojące przed działami HR, takie jak rynek pracownika, pogoń za cięciem kosztów i zwiększaniem efektywności, nowe wymagania młodej kadry. „HR Business Partner“ przedstawia nowoczesne narzędzia i gotowe rozwiązania w procesach rekrutacji, motywowaniu i rozwoju. Na konkretnych przykładach pokazuje, jak skutecznie dostosować sprawdzone rozwiązania HR do swoich potrzeb. Podpowiada, jak dobierać optymalne mierniki i szacować koszty HR, by inwestować w projekty i narzędzia, które przekładają się na wynik finansowy organizacji.

Zarządzanie i HR

HR Business Partner

Czasopismo „HR Business Partner“ to pierwszy na rynku magazyn oparty na metodzie case study. Czasopismo powstało jako odpowiedź na nowe