Użytkowanie Maszyn i Urządzeń w Przedsiębiorstwie Access
0 Koszyk
Mój koszyk
Brak produktów w koszyku
Logowanie

Programy

Użytkowanie Maszyn i Urządzeń w Przedsiębiorstwie Access

Program „Użytkowanie maszyn i urządzeń w przedsiębiorstwie” służy przede wszystkim do wspomagania pracy służb utrzymania ruchu. Dzięki programowi mamy stały nadzór nad pracą działu utrzymania ruchu, możemy analizować opłacalność eksploatowanych maszyn i urządzeń oraz sprawnie zarządzać parkiem maszynowym.

Sprzedaż produktu została zakończona. Jeśli interesują cię inne produkty z podobnej tematyki, zadzwoń: 616683125 lub napisz: bok@forum-media.pl

Ten produkt dostępny jest nadal w wersji SQL - więcej.

  • Oprogramowanie dostępne online

Program dedykowany specjalistom zarządzającym parkiem maszynowym.

Program Użytkowanie Maszyn i Urządzeń w Przedsiębiorstwie dedykowany specjalistom zarządzającym parkiem maszynowym.

Posiadając oprogramowanie zyskujemy przejrzysty spis wszystkich swoich maszyn, wraz ze szczegółowymi informacjami takimi jak ich lokalizacja, dokumentacja oceny ryzyka czy protokoły z pomiarów elektrycznych. Maszyny można pogrupować w linie produkcyjne, albo posegregować według na przykład przypisanych do nich pracowników.

Ponad to mamy możliwość bieżącego ewidencjonowania wszelkich awarii, napraw, konserwacji wraz z podglądem – szybko sprawdzisz powód zatrzymania linii produkcyjnej, osobę zgłaszającą problem i aktualny stan naprawy. Maszyny, które aktualnie nie pracują zaznaczone są na czerwono.

Zawartość

  • Maszyny
  • Pracownicy
  • Kontrahenci
  • Przeglądy
  • Naprawy
  • Powiadomienia
  • Koszty
  • Kalendarz
  • Użytkownicy
  • Magazyn
  • Pomiary elektryczne

Pobierz demo

Program umożliwia:

  • Gotowe narzędzie do planowania przeglądów, remontów i ewidencjonowania napraw dla całego parku maszynowego
  • Możliwość natychmiastowego zgłaszania usterek i awarii maszyn, osprzętu i narzędzi przez operatorów maszyn oraz prowadzenie historii napraw, przeglądów, konserwacji, remontów
  • Stały nadzór nad nadchodzącymi przeglądami z możliwością wyznaczenia odpowiedzialnych pracowników i zarezerwowaniu potrzebnych części z magazynu
  • Przejrzysty i wygodny panel Powiadomień, który dowolnie skonfigurujesz pod swoje potrzeby
Pobierz

Sprzedaż produktu została zakończona.

Wybierz wersje prenumeraty

Najczęściej zadawane pytania:

Płatności za program/publikację proszę dokonać na podstawie faktury VAT, którą wyślemy za pośrednictwem kuriera DHL na adres wskazany w zamówieniu wraz z programem/publikacją.
Tak, w celu ustalenia szczegółów zamówienia z wysyłką za granicę, prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod adresem: bok@forum-media.pl
Nie, licencja jest bezterminowa.
Po zainstalowaniu programu automatycznie pojawi się okno rejestracji. W oknie rejestracji proszę wpisać dane z otrzymanej faktury VAT. Ważne aby wpisać prawidłowy numer klienta ( widoczny w ramce po prawej stronie). Po wpisaniu wszystkich danych, rejestracja odbędzie się automatycznie.
Na stronie wydawnictwa www.e-forum.pl w opisie każdego z programów i publikacji jest informacja w jakich miesiącach ukazują się aktualizacje dla danego tytułu.
Rezygnacje przyjmujemy w formie pisemnej pod adresem: rezygnacje@forum-media.pl, pod numerem faxu – 61 66 55 888 lub listownie pod adresem wydawnictwa: Forum Media Polska, ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Rezygnacje z przedłużenia prenumeraty na kolejny okres należy dokonać najpóźniej 14 dni przed datą rozpoczęcia kolejnego okresu prenumeraty. Rezygnacji z zestawów aktualizujących programów i publikacji należy dokonać z zachowaniem 2-tygodniowego terminu wypowiedzenia. Rezygnacji z kolejnego cyklu kursu na płytach należy dokonać najpóźniej na 14 dni od otrzymania ostatniej płyty z bieżącego cyklu kursu

Regulamin sprzedaży jest dostępny na tutaj.

Przejdź do pełnego FAQ

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska Sp. z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Będziemy przetwarzać dane podane w formularzu wyłącznie w celu realizacji Twojego zgłoszenia. Pełna informacja o regułach przetwarzania danych osobowych dostępna jest tutaj.
Biuro Obsługi Klienta

Najczęściej zadawane pytania:

Płatności za program/publikację proszę dokonać na podstawie faktury VAT, którą wyślemy za pośrednictwem kuriera DHL na adres wskazany w zamówieniu wraz z programem/publikacją.
Tak, w celu ustalenia szczegółów zamówienia z wysyłką za granicę, prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod adresem: bok@forum-media.pl
Nie, licencja jest bezterminowa.
Po zainstalowaniu programu automatycznie pojawi się okno rejestracji. W oknie rejestracji proszę wpisać dane z otrzymanej faktury VAT. Ważne aby wpisać prawidłowy numer klienta ( widoczny w ramce po prawej stronie). Po wpisaniu wszystkich danych, rejestracja odbędzie się automatycznie.
Na stronie wydawnictwa www.e-forum.pl w opisie każdego z programów i publikacji jest informacja w jakich miesiącach ukazują się aktualizacje dla danego tytułu.
Rezygnacje przyjmujemy w formie pisemnej pod adresem: rezygnacje@forum-media.pl, pod numerem faxu – 61 66 55 888 lub listownie pod adresem wydawnictwa: Forum Media Polska, ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Rezygnacje z przedłużenia prenumeraty na kolejny okres należy dokonać najpóźniej 14 dni przed datą rozpoczęcia kolejnego okresu prenumeraty. Rezygnacji z zestawów aktualizujących programów i publikacji należy dokonać z zachowaniem 2-tygodniowego terminu wypowiedzenia. Rezygnacji z kolejnego cyklu kursu na płytach należy dokonać najpóźniej na 14 dni od otrzymania ostatniej płyty z bieżącego cyklu kursu

Regulamin sprzedaży jest dostępny na tutaj.

Przejdź do pełnego FAQ

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska Sp. z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Będziemy przetwarzać dane podane w formularzu wyłącznie w celu realizacji Twojego zgłoszenia. Pełna informacja o regułach przetwarzania danych osobowych dostępna jest tutaj.
Biuro Obsługi Klienta
Asystent (Online)