Czasopismo Hr Business partner | Forum Media Polska
0 Koszyk
Mój koszyk
Brak produktów w koszyku
Logowanie

Zarządzanie i HR

hrbusinesspartner.pl

HR Business Partner

Czasopismo „HR Business Partner“ to pierwszy na rynku magazyn oparty na metodzie case study. Czasopismo powstało jako odpowiedź na nowe wyzwania stojące przed działami HR, takie jak rynek pracownika, pogoń za cięciem kosztów i zwiększaniem efektywności, nowe wymagania młodej kadry. „HR Business Partner“ przedstawia nowoczesne narzędzia i gotowe rozwiązania w procesach rekrutacji, motywowaniu i rozwoju. Na konkretnych przykładach pokazuje, jak skutecznie dostosować sprawdzone rozwiązania HR do swoich potrzeb. Podpowiada, jak dobierać optymalne mierniki i szacować koszty HR, by inwestować w projekty i narzędzia, które przekładają się na wynik finansowy organizacji.

  • Ok. 80 stron
  • 6 numerów w roku
  • Format A4
  • 8 numerów archiwalnych

Wybierz swoją wersję

Czasopismo dla profesjonalistów HR

Czasopismo „HR Business Partner“ jest niezbędną lekturą wszystkich profesjonalistów HR, którym zależy na kreowaniu rzeczywistości biznesowej i dostarczaniu efektywnych rozwiązań.

Na łamach czasopisma „HR Business Partner” dajemy gotowy przepis na skuteczna strategię Employer Branding, opierając się na sukcesach i porażkach firm z różnych branż, podpowiadamy jak przygotować plan EB, oszacować koszty, dobrać wskaźniki efektywności i wykorzystać nowe technologie do budowania pożądanej marki pracodawcy.
 

Piszą dla nas

Członek zarządu Controlling Partner Sp.z o.o., IBCS Certified Consultant, pierwszy i jedyny w Polsce trener IBCS Institute, doświadczony controller i międzynarodowy doradca controllingu.

zwiń

HR Manager, Trener, Właściciel firmy HR Mania, ponad 12 lat doświadczenia w obszarze Zarządzania Kapitałem Ludzkim w dużych organizacjach. Karina Popieluch- Konsultant, wykładowca akademicki, trener biznesu, coach, asesor. Założycielka KaiZen HR.

zwiń

Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Dzieli się wiedzą – na blogu poświęconym budowaniu Mark oraz na łamach trzech książek: „Zakamarki marki”, „Grywalizacja” oraz „Narratologia”. Prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social media.

zwiń

Konsultant, wykładowca akademicki, trener biznesu, coach, asesor. Założycielka KaiZen HR.

zwiń

Członek zarządu Controlling Partner Sp.z o.o., członek IBCS, doświadczony controller, łączy świat IT i controllingu, trener technologii wspierających standardy raportowania IBCS.

zwiń

W najnowszym numerze

  • TEMAT NUMERU

    Model kompetencji – rzeczywista korzyść czy zbędna praktyka?

    Anna Dołęgowska-Kowalska
  • TEMAT NUMERU

    Skuteczne zarządzanie kompetencjami pracowników

    Agata Sąsiadek
  • STREFA INSPIRACJI

    Ratunku, konflikt! I co dalej?

    Magdalena Dittmer
  • STREFA INSPIRACJI

    Z mikrofonem w HaeRze: rozmowy o HR z mężczyznami HR-owcami (część II). Obszar rekrutacji to swoisty rollercoaster, a wszystko to tylko kwestia czasu

    Artur Dzięgielewski
  • STRATEGIA I WDRAŻANIE

    Wdrożenie funkcji HR Business Partnera w GK Iglotex, czyli nie całkiem „proste historie”

    Maria Sawicka
  • STARE WYZWANIA, NOWE PODEJŚCIE

    Idealne dopasowanie – czy to w ogóle możliwe? Jak zaprojektować proces, w którym wyłaniamy idealnego kandydata – case study firmy Marco

    Agnieszka Wojtczak , Marta Legut
  • STARE WYZWANIA, NOWE PODEJŚCIE

    Dlaczego warto zapytać pracowników o zdanie? Skuteczna rekrutacja w branży kreatywnej – case study agencji Performante

    Tina Toutounchi
  • PRAWO PRACY W PRAKTYCE

    Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji pozytywne zmiany w praktyce

    Jarosław Marciniak
  • PRAWO PRACY W PRAKTYCE

    Udział pracowników w podejmowaniu decyzji dotyczących pracy

    Karolina Kołakowska
  • KIERUNEK ROZWÓJ

    Less Waste jako kampania CSR na podstawie doświadczeń PwC Polska

    Paulina Zieńczuk
  • KIERUNEK ROZWÓJ

    Zrozumieć work-life balance. Podejście do pracy w branży IT

    Lidia Pauch
  • EMPLOYER BRANDING

    Wizerunek profesjonalisty HR na LinkedIn. Kilka kroków, dzięki którym wypromujesz markę osobistą w social mediach

    Kamil Mirowski

Zajrzyj do środka

Stałe działy w czasopiśmie

  • Stare wyzwania, nowe podejście - Nowe, nieszablonowe spojrzenie na wyzwania, które od zawsze należą do zadań HR – począwszy od rekrutacji, poprzez onboarding, systemy motywacyjne i systemy wynagrodzeń. Zbieramy najciekawsze rozwiązania wdrożone w polskich firmach i podpowiadamy jak skutecznie dostosować je do swoich potrzeb.
  • Prawo pracy w praktyce - Wyposażamy w konkretne instrumenty prawne, które możesz wykorzystać do rozwiązania sytuacji personalnych. Podpowiadamy jakie są najkorzystniejsze rozwiązania z punktu widzenia pracodawcy oraz jak rozmawiać z pracownikami o zmianie warunków pracy i płacy.
  • Kierunek: rozwój - Pokazujemy jak dobrać narzędzia rozwojowe, aby realnie zwiększyć kompetencje pracowników i efektywność całej organizacji. Analizujemy mocne i słabe strony różnych form szkoleniowych, podpowiadamy jak mierzyć ich efektywność oraz wyposażamy w argumenty, dzięki którym przekonasz zarząd do inwestycji w rozwój.
  • Strefa inspiracji - Przybliżamy najnowsze trendy HR z kraju i ze świata oraz pokazujemy jak przygotować się do wyzwań, które nadejdą jutro. Ponadto omawiamy wyniki badań dotyczące polityki personalnej, przedstawimy aktualne analizy i raporty wynagrodzeń.
  • Employer Branding - Dajemy gotowy przepis na skuteczną strategię EB. Opierając się na sukcesach i porażkach firm z różnych branż podpowiadamy jak przygotować plan EB, oszacować koszty, dobrać wskaźniki efektywności i wykorzystać nowe technologie do budowania pożądanej marki pracodawcy.
  • Technologie w służbie HR - Pokazujemy jak skutecznie wykorzystywać narzędzia online marketingu dla potrzeb polityki personalnej oraz jak usprawnić procesy HR dzięki wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi technologicznych.

Wybierz swoją wersję prenumeraty

Wersja Ekonomiczna
Prenumerata roczna
449,00 zł netto
471,45 zł brutto

  • 6 numerów czasopisma HR BUSINESS PARTNER (wersja drukowana)
  • Zniżki w prestiżowych konferencjach organizowanych przez Redakcję
  • Roczny dostęp do portalu hrbusinesspartner.pl oraz e-wydań czasopisma
  • Dostęp do szkoleń online
Dodaj do koszyka
Wersja Optymalna
Prenumerata roczna
699,00 zł netto
778,95 zł brutto

  • 6 numerów czasopisma HR BUSINESS PARTNER (wersja drukowana)
  • Roczny JEDNOSTANOWISKOWY dostęp do portalu hrbusinesspartner.pl oraz e-wydań czasopisma
  • Dostęp do szkoleń online
  • Zniżki w prestiżowych konferencjach organizowanych przez Redakcję
Dodaj do koszyka
Wersja Ekonomiczna
Prenumerata roczna bez automatycznego przedłużenia
809,00 zł netto
849,45 zł brutto

  • 6 numerów czasopisma HR BUSINESS PARTNER (wersja drukowana)
  • Zniżki w prestiżowych konferencjach organizowanych przez Redakcję
  • Roczny dostęp do portalu hrbusinesspartner.pl oraz e-wydań czasopisma
  • Dostęp do szkoleń online
Dodaj do koszyka
Wersja Superpremium
Prenumerata roczna
899,00 zł netto
1024,95 zł brutto

  • 6 numerów czasopisma HR BUSINESS PARTNER (wersja drukowana)
  • Roczny TRZYSTANOWISKOWY dostęp do portalu hrbusinesspartner.pl oraz e-wydań czasopisma
  • Dostęp do szkoleń online
  • Zniżki w prestiżowych konferencjach organizowanych przez Redakcję
Dodaj do koszyka
Prenumerata roczna bez automatycznego przedłużenia
1059,00 zł netto
1156,95 zł brutto

  • 6 numerów czasopisma HR BUSINESS PARTNER (wersja drukowana)
  • Roczny JEDNOSTANOWISKOWY dostęp do portalu hrbusinesspartner.pl oraz e-wydań czasopisma
  • Dostęp do szkoleń online
  • Zniżki w prestiżowych konferencjach organizowanych przez Redakcję
Dodaj do koszyka

Częstotliwość ukazywania się

Dwumiesięcznik

Liczba wydań w roku

6

Liczba stron

ok. 80

Format

A4

Adres strony produktowej

https://hrbusinesspartner.pl/

Najczęściej zadawane pytania:

Płatności za prenumeratę proszę dokonać na podstawie faktury VAT, którą wyślemy listownie na adres wskazany w zamówieniu.
Termin płatności to 13 dni od momentu wystawienia faktury.
Czasopismo wyślemy w miesiącu wystawienia faktury, po ukazaniu się numeru. Wyjątek: w przypadku zamówienia dwumiesięcznika lub kwartalnika, pierwszym numerem będzie ten, który ukaże się po wystawieniu faktury.
Od momentu wystawienia faktury VAT, okres prenumeraty jest widoczny na fakturze.
Przejdź do pełnego FAQ

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska Sp. z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Będziemy przetwarzać dane podane w formularzu wyłącznie w celu realizacji Twojego zgłoszenia. Pełna informacja o regułach przetwarzania danych osobowych dostępna jest tutaj.
Biuro Obsługi Klienta

Najchętniej kupowane

HR Business Partner

Zarządzanie i HR

Czasopismo „HR Business Partner“ to pierwszy na rynku magazyn oparty na metodzie case study. Czasopismo powstało jako odpowiedź na nowe wyzwania stojące przed działami HR, takie jak rynek pracownika, pogoń za cięciem kosztów i zwiększaniem efektywności, nowe wymagania młodej kadry. „HR Business Partner“ przedstawia nowoczesne narzędzia i gotowe rozwiązania w procesach rekrutacji, motywowaniu i rozwoju. Na konkretnych przykładach pokazuje, jak skutecznie dostosować sprawdzone rozwiązania HR do swoich potrzeb. Podpowiada, jak dobierać optymalne mierniki i szacować koszty HR, by inwestować w projekty i narzędzia, które przekładają się na wynik finansowy organizacji.

Zarządzanie i HR

HR Business Partner

Czasopismo „HR Business Partner“ to pierwszy na rynku magazyn oparty na metodzie case study. Czasopismo powstało jako odpowiedź na nowe

HR Business Guide

Zarządzanie i HR

„HR Business Guide” to pierwsza na polskim rynku publikacja wspierająca pracę współczesnych działów HR ukierunkowana na efektywną współpracę z biznesem i optymalizacją procesów personalnych.

Zarządzanie i HR

HR Business Guide

„HR Business Guide” to pierwsza na polskim rynku publikacja wspierająca pracę współczesnych działów HR ukierunkowana na efektywną współpracę z biznesem