Kontakt | Forum Media Polska
0 Koszyk
Logowanie

Potrzebujesz pomocy? Skontaktuj się z nami.

Kontakt z działem wsparcia

Uzyskaj informacje na temat wysyłki, realizacji zamówień oraz reklamacji.

Kontakt z działem sprzedaży

Dowiedz się więcej o naszych produktach oraz typach prenumerat. Zamów produkty przez telefon.

Czy Twoje pytanie to jedno z poniższych?

Wpłaty proszę dokonać na numer rachunku zawarty na fakturze VAT.
Prosimy skontaktuj się z nami w tej sprawie pod adresem: bok@forum-media.pl Skontaktujemy się z Toba zwrotnie w celu wyjaśnienia sprawy.
Nie. Czasopismo wyślemy w odrębnej przesyłce. Po złożeniu zamówienia wystawimy fakturę i wyślemy ją listownie a następnie w oddzielnym liście wyślemy czasopismo.
Czasopismo wyślemy w miesiącu wystawienia faktury, po ukazaniu się numeru. Wyjątek: w przypadku zamówienia dwumiesięcznika lub kwartalnika, pierwszym numerem będzie ten, który ukaże się po wystawieniu faktury.
Wystarczy skorzystać z opcji przypomnienia hasła na stronie czasopisma i ustawić nowe hasło.
Wystarczy skorzystać z linka, który wyślemy na Twój adres email, po skorzystaniu z opcji przypomnienia hasła.
Tak, pod warunkiem dostępności produktu na magazynie. W celu realizacji takiego zamówienia prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta pod adresem: bok@forum-media.pl
Tak, w celu ustalenia szczegółów zamówienia z wysyłką za granicę, prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod adresem: bok@forum-media.pl
Przejdź do pełnej wersji FAQ

Czy Twoje pytanie to jedno z poniszych?

Zamówienie publikacji aktualizowanej jest równoznaczne z zamówieniem odpłatnych zestawów aktualizujących. Jednak istnieje możliwość rezygnacji z takich aktualizacji.
Z aktualizacji można zrezygnować pisemnie przesyłając informację na adres Wydawnictwa Forum lub na nr faks: 61 66 55 888 lub e-mail: rezygnacje@forum-media.pl. Informacja o rezygnacji powinna zawierać dane klienta.
W celu uzyskania jak największej ilości materiałów okazowych dotyczących produktu polecamy bezpośredni kontakt z doradcą. W wysłanych ofertach zamieszczamy bardzo dużo informacji przedstawiających opis oraz funkcjonalności. Przy wielu produktach zamieszczamy również filmy pokazowo-instruktażowe wprowadzające klientów w użytkowanie portalów.
Rezygnacja z aktualizacji wyłącza całkowicie subskrypcje klienta. W celu odnowienia licencji należy wykupić nowy pakiet licencyjny, który zawiera wszystkie ominięte aktualizacje.
Nie, prenumeraty czasopism obowiązują na rok bieżący. Obowiązuje on od momentu realizacji zamówienia, tj. np. Lipiec - Lipiec.
Nie, nie przyznajemy uprawnień zawodowych. Nasze produkty mają charakter dokształcający. Pozwalają na poszerzenie i pogłębienie wiedzy z danego obszaru tematycznego.
Nie, wystawiamy faktury VAT zarówno osobie indywidualnej, jak i na dane firmowe. Jeśli zamawiasz produkt na działalność- pamiętaj o uwzględnieniu pełnych danych do FV, łącznie z nr NIP i ewentualnie innym adresem do wysyłki/korespondencyjnym.
Tak. Większość naszych produktów daje możliwość uzyskania punktów edukacyjnych (informacje, które konkretnie tytuły są punktowane można uzyskać u naszego doradcy). Nie wystarczy jednak zakupić czasopisma lub zestawu płyt, aby je otrzymać. Punkty naliczane są na podstawie testów dołączonych do produktu. Test należy rozwiązać, a wypełniony formularz z odpowiedziami należy odesłać na adres Wydawnictwa
Standardowy termin płatności za udział w kongresie/konferencji to 5 dni roboczych. Podstawę płatności za konferencję stanowi wystawiona przez Organizatora faktura pro forma. Dokument wygeneruje się automatycznie zaraz po rejestracji zgłoszenia na stronie internetowej. Fakturę pro forma mogą Państwo pobrać online. Pełną informację na temat płatności otrzymają Państwo także na podany adres mailowy wraz z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia. Możliwa jest także płatność online bezpośrednio po wypełnieniu formularza zgłoszenia. W przypadku dokonania płatności przed terminem konferencji faktura VAT zostanie wysłana w ciągu 14 dni od zaksięgowania wpłaty.
Przejdź do pełnej wersji FAQ
Asystent (Online)