Czasopismo Horeca Biznes Hotel | Forum Media Polska
0 Koszyk
Mój koszyk
Brak produktów w koszyku
Logowanie

HoReCa

Biznes Hotel

„Biznes Hotel” to narzędziowe czasopismo adresowane do właścicieli, managerów i dyrektorów hoteli. Na łamach dwumiesięcznika przedstawiamy międzynarodowe trendy w branży hotelarskiej, opisujemy doświadczenia hotelarzy z całego świata, prezentujemy ciekawe rozwiązania SPA, wellness, animacji czasu zarówno dla dzieci, jak i dorosłych, a także dzielimy się kreatywnymi i sprawdzonymi pomysłami na atrakcje, które przyciągają nawet najbardziej wymagających klientów.

  • 65 stron
  • 6 numerów w roku
  • Format A4
  • 32 numery archiwalne

Wybierz swoją wersję

Narzędziowe czasopismo branży hotelarskiej

Czasopismo „Biznes Hotel” stanowi cenne wsparcie menedżerów i dyrektorów hoteli w ich codziennej pracy. Rozwiązania prezentowane na łamach dwumiesięcznika zawsze przekładają się na konkretne efekty – wzrost liczby gości hotelowych, wyższą rentowność obiektu czy ograniczenie kosztów. Przekazujemy Państwu gotowe do wdrożenia rozwiązania hotelowe, rozłożone na czynniki pierwsze i przetestowane pozytywnie w innych obiektach – rekomendujemy wyłącznie to, co sprawdziło się u liderów branży hotelowej. Zespół autorski składa się wyłącznie z uznanych ekspertów, których wiedza i doświadczenie poparte są sukcesami w postaci poprawy rentowności firmy, zwiększenia obłożenia w hotelu czy przeprofilowania restauracji w dochodowy biznes. Dzielimy się z Państwem gotowymi receptami, jak krok po kroku wdrożyć zmiany – przekalkulować ceny, wprowadzić usługi outsourcingowe, współpracować korzystnie z portalami bookingowymi, wygrać przetarg na obsługę konferencji.

Poznaj naszych autorów

Absolwent kierunku Zarządzanie w Wyższej Szkole Handlowej we Wrocławiu oraz kierunku Organizacja Turystyki i Rekreacji. Od 15 lat w branży interaktywnej, od 10 związany z branżą hotelową i turystyczną. Pracował dla takich marek jak: Mercedes-Benz, Koleje Dolnośląskie S.A. czy Thomas Cook AG. Przez ostatnie 6 lat zajmował stanowisko Dyrektora Działu Sprzedaży w firmie PROFITROOM, gdzie od początku budował dział sprzedaży, a w późniejszym okresie, jako Dyrektor ds. Kluczowych Klientów, dbał o optymalny dobór narzędzi dla hoteli i zapewnienie im najwyższej jakości obsługi. Odwiedził ponad 850 obiektów hotelarskich. Obecnie założyciel firmy Hotel Marketing Group, zajmującej się szkoleniami, marketingiem internetowym, kampaniami w social mediach oraz poprawą wizerunku i opinii w internecie. Od 2018 roku także wykładowca studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Hotelarstwa i Gastronomii w Poznaniu.

zwiń

Prezes Społki Idea Profit wprowadzającej nowe technologie dla hotelarstwa i gastronomii. Współautor Systemu Horeca Idea. Ekspert w zakresie innowacyjnych technik sprzedaży usług gastronomicznych, budowania programów sprzedażowych. Specjalizuje się w zagadnieniach: optymalizacja przychodów i kosztow w gastronomii, techniki sprzedaży i oceny ich efektywności, budowanie oferty sprzedażowej eventow, tworzenie planow marketingowych w hotelu.

zwiń

Właściciel agencji Get In Web specjalizującej się w obsłudze programow Google Adwords i Google Analytics dla branży hotelarskiej. W wolnych chwilach prowadzi blog HotelAnalytics.pl.

zwiń

Hotelarz, pasjonat. Od ponad 20 lat związany z branżą. Ekspert branży HoReCa. Pracował w międzynarodowych sieciach hotelarskich, takich jak IHG, ACCOR, Choice Hotels, Hilton. Pomagał wprowadzić na polski rynek dwa hotele marki Best Western. Brał udział w otwarciach ponad 15 hoteli w Polsce i za granicą. Absolwent Wyższej Szkoły Hotelarstwa i Turystyki w Warszawie oraz Wyższej Szkoły Ekonomicznej o specjalności hotelarstwo. Wykładowca Szkoły Głównej Turystyki i Rekreacji uczelni Vistula w Warszawie. Koordynator kierunku „Hospitality” programu unijnego „Intour” mającego kształcić hotelarzy, którzy będą pracować na całym świecie. Współpracuje z międzynarodowymi sieciami hotelowymi. Pisze artykuły do gazet branżowych: „Biznes Hotel”, „Biznes Restauracje & Catering”, „OHH events”, „Business Traveller Poland”. Był członkiem jury w wyborze Najlepszego Recepcjonisty Roku 2016 według stowarzyszenia A.I.C.R. Polska, z którym nadal współpracuje. Wspiera rozwój organizacji Concierge „Złote klucze Polska”.

zwiń

Absolwent Wydziału Prawa na Uniwersytecie Rzeszowskim, ukończył studia podyplomowe w Krakowskiej Szkole Wyższej im. A.F. Modrzewskiego w Krakowie – Nowoczesne Technologie i Strategie w Biznesie Turystycznym i Hotelarskim, jak również Akademię Hotelarza w French Institute of Management w Warszawie. W 2012 r. został absolwentem prestiżowych studiów MBA w zakresie – Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Praktyk zarządzający i doradzający w projektach hoteli niezależnych, jakrównież w rozwiązaniach sieciowych, m.in. Grupa Hoteli 21 (www.hotele21.pl) oraz Grupa Hotelowo-Turystyczna SANTUR (www.santur.pl). Kilkunastoletnie doświadczenie w zarządzaniu obiektami hotelowymi poparte wieloma sukcesami w połączeniu ze współpracą z innymi ekspertami doprowadziło do powstania projektu HOTELE PLUS, którym zarządza. Doświadczony trener – prowadzący szkolenia w zakresie: zarządzania, sprzedaży, HR oraz zagadnień branżowych z hotelarstwa i turystyki. Zrealizował i koordynował wiele projektów inwestycyjnych oraz HR. Pasjonat rozwoju personalnego w aspekcie mentoringu i coachingu.

zwiń

Wieloletni hotelarz praktyk, ekspert firmy konsultingowo-szkoleniowej SPA Professionals. Wykładowca Wyższej Szkoły Biznesu i Nauk o Zdrowiu z zakresu sprzedaży, marketingu i zarządzania przychodem SPA. Instruktor fitness oraz trener personalny.

zwiń

Doradca hotelowy i szkoleniowiec. Autor bloga enjoyyourstay.pl Z branżą hotelową związany jest od 15 lat. Zdobywał wiedzę i doświadczenie na różnych stanowiskach, w międzynarodowych sieciach hotelowych, w Polsce i za granicą. Obecnie świadczy usługi w zakresie doradztwa, szkoleń i kontroli jakości. Pomaga we wprowadzaniu standardów obsługi, szkolę pracowników z ich zastosowania, kontroluję ich efektywność. Swoją wiedzą, doświadczeniem, zaangażowaniem, nastawieniem na wyniki, pasją i energią chce dzielić się z innymi, którym również zależy na profesjonalizacji polskiego hotelarstwa.

zwiń

W najnowszym wydaniu m.in,

  • TEMAT NUMERU

    Marketing internetowy hoteli i obiektów konferencyjnych 2019/2020

    Dagmara Plata-Alf
  • HOTEL MARKETING

    Procedury sprzedażowe pod ścisłą kontrolą

    Blanka Retmańska-Man
  • TECHNOLOGIE W HOTELARSTWIE

    Optymalizacja kosztów w hotelu. Wyzwanie, które się opłaca

    Monika Sobczak
  • HOTELOWY KNOW-HOW

    Muzyka do hotelu. Co z ZAiKS?

    Przemysław Kuśmierski
  • SPA & WELLNESS

    W jaki sposób dorównać sprzedaży europejskich SPA?

    Anna Tafelska
  • PORADNIK INWESTORA

    Jak wybrać wykonawcę do hotelu?

    Przemysław Konieczyński

Stałe działy czasopisma

  • TWARZĄ W TWARZ - Wywiady z ekspertami branży hotelarskiej, menendżerami hoteli i specjalistami w dziedzinie aranżacji wnętrz, projektowania przestrzeni hotelowych, marketingu gastronomii, zarządzania ludźmi, prawa oraz finansów.
  • OPTYMALIZACJA KOSZTÓW - Dowiedz się, jak osiągnięto najniższe wskaźniki bez wpływu na jakość odczuwalną dla klienta – porównanie wskaźników kosztowych z różnych hoteli (zużycia detergentów, mediów etc.). Jak ekonomicznie, ale i maksymalnie wydajnie zorganizować pracę hotelu, w tym pralnię, ochronę i sprzątanie czy gastronomię? Jak egzekwować nienaganną jakość prac i zabezpieczyć działanie hotelu, nie przepłacając? Jak ograniczyć koszty funkcjonowania hotelu, stosując sprawdzone i proste rozwiązania? Odpowiedzi na wszystkie te pytania znajdziecie Państwo w rubryce Optymalizacja Kosztów.
  • REVENUE MANAGEMENT - Nie wiesz, jak znaleźć złoty środek w optymalizacji przychodów i ustalaniu cen. A może zastanawiasz się, co zrobić, by Twoje pokoje były zapełnione? Pomożemy Ci! Nasi specjaliści z dziedziny Revenue Managementu, biorąc pod lupę czynniki takie jak: sezon, ceny konkurencji, sytuację na rynku czy ważne wydarzenia i pomogają zoptymalizować przychody w Twoim obiekcie. Dowiedz się, jakie dane musisz zebrać, aby móc wdrożyć Revenue Management? W jaki sposób kalkulować najniższą cenę i minimalne obłożenie, które uczynią działalność opłacalną? Jakie są sprawdzone metody różnicowania ceny, aby w długim okresie zapewnić maksymalny przychód? W jakich obiektach warto zatrudnić revenue managera, a kiedy lepiej samemu zarządzać tymi aspektami?
  • HOTELOWY KNOW-HOW - Zdradzamy tajniki najlepszych ekspertów z branży, odpowiadamy na pytania, jak zarządzać biznesem konferencyjnym, aby w sposób ciągły zapewniał obiektom przypływ gotowki? Jak wyposażyć sale, żeby nie tracić klientów? Jak zbudować sprawny zespół pracowników recepcji, pokojówek, kucharzy i kelnerów, którzy bez trudu poradzą sobie z codziennymi wyzwaniami? W jakie nowoczesne technologie wyposażyć hotel, żeby mieć pełny obraz wszystkich procesów, które dzieją się w hotelu? Dlaczego warto rozpocząć współpracę z agencjami eventowymi i jak się do niej dobrze przygotować? Chciałbyś skorzystać z firm doradczych, specjalizujących się w biznesie hotelowym? Sprawdź hotelowe know-how!
  • TRENDS & DESIGN - To dział, w którym przedstawiamy najnowsze trendy architektoniczne, technologiczne i designerskie. Podpowiadamy, jak zaaranżować hotel dla klienta biznesowego, rodziny czy singla. Pokazujemy, jak podnieść standard obiektu dzięki ciekawym aranżacjom przestrzeni indoor oraz outdoor. Chcesz wiedzieć, co przyciąga klientów do hotelu? Jak oczarować ich w trakcie pobytu? A może szukasz inspiracji do zmiany wystroju? Piszemy o wszystkich tych elementach, które potrafią odmienić każdy obiekt.
  • HOTEL MARKETING - Kompleksowy plan promocji usług hotelowych dla klienta indywidualnego i biznesowego – wykorzystanie i ocena skuteczności poszczególnych narzędzi: e-mail, reklama w prasie ogólnopolskiej i branżowej, narzędzia reklamowe w internecie, profil na Facebooku. Jak sprzedawać usługi specjalne i pakietowe: konferencje, wesela, pobyty weekendowe? Rozkładamy na czynniki pierwsze narzędzia i metody promocji w internecie, które przynoszą autentyczną sprzedaż: Facebook, Google+, promocja mailowa, obecność w serwisach bookingowych. Jak ich używać, aby przyniosły oczekiwany zwrot? Przeczytaj, jakie są kreatywne i sprawdzone pomysły na atrakcje, które przyciągają klientów, jak zarabiać na kliencie, który już Cię odwiedził, oraz w jaki sposób włączyć personel do sprzedaży usług?
  • ZARZĄDZANIE PERSONELEM - Outsourcing pracowniczy – kiedy się sprawdza? Jak zarządzać pracownikami – młodymi ludźmi, na których de facto bazuje branża hotelowa, aby wypracować w nich poczucie lojalności i odpowiedzialności za stan miejsca pracy? Jak wypracować świadomość prosprzedażową wśród pracowników, aby zdawali sobie sprawę, że ich praca przekłada się na lojalność klienta? Jak ułożyć pracownikom system motywacyjny i wynagradzania? Kradzieże i nadużycia personelu: jakie zapisy warto zawrzeć w umowie z pracownikiem, aby skutecznie pociągnąć go do odpowiedzialności za nadużycia?
  • PRZEGLĄD PRAWNY - W każdym numerze wskazujemy, jakie obowiązki wynikają z nowych przepisów dla właścicieli i menedżerów hoteli oraz przypominamy o nieprzekraczalnych terminach, w tym związanych z rozliczeniami, prawem pracy, bhp itp. Analizujemy najczęstsze błędy związane z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, procedurami prawnymi, wątpliwościami związanymi z wymogami sanepidu, PIP i innych jednostek kontrolujących hotele. ,

Wybierz swoją wersję prenumeraty

Prenumerata
Online
369,00 zł netto
398,52 zł brutto

  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Prenumerata roczna w wersji elektronicznej
  • Roczny dostęp do portalu
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
Dodaj do koszyka
Prenumerata
Ekonomiczna
369,00 zł netto
398,52 zł brutto

  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Prenumerata roczna w wersji elektronicznej
  • Roczny dostęp do portalu
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
Dodaj do koszyka
Prenumerata
Premium
418,00 zł netto
451,44 zł brutto

  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Prenumerata roczna w wersji elektronicznej
  • Roczny dostęp do portalu
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
Dodaj do koszyka

Częstotliwość ukazywania się

co 2 miesiące

Liczba wydań w roku

6

Liczba stron

65

Format

A4

Adres strony produktowej

http://biznes-hotel.pl/

Najczęściej zadawane pytania:

Płatności za prenumeratę proszę dokonać na podstawie faktury VAT, którą wyślemy listownie na adres wskazany w zamówieniu.
Termin płatności to 13 dni od momentu wystawienia faktury.
Czasopismo wyślemy w miesiącu wystawienia faktury, po ukazaniu się numeru. Wyjątek: w przypadku zamówienia dwumiesięcznika lub kwartalnika, pierwszym numerem będzie ten, który ukaże się po wystawieniu faktury.
Od momentu wystawienia faktury VAT, okres prenumeraty jest widoczny na fakturze.
Przejdź do pełnego FAQ

Kontakt z wydawcą

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska Sp. z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Będziemy przetwarzać dane podane w formularzu wyłącznie w celu realizacji Twojego zgłoszenia. Pełna informacja o regułach przetwarzania danych osobowych dostępna jest tutaj.
Biuro Obsługi Klienta

Najchętniej kupowane

HR Business Partner

Zarządzanie i HR

Czasopismo „HR Business Partner“ to pierwszy na rynku magazyn oparty na metodzie case study. Czasopismo powstało jako odpowiedź na nowe wyzwania stojące przed działami HR, takie jak rynek pracownika, pogoń za cięciem kosztów i zwiększaniem efektywności, nowe wymagania młodej kadry. „HR Business Partner“ przedstawia nowoczesne narzędzia i gotowe rozwiązania w procesach rekrutacji, motywowaniu i rozwoju. Na konkretnych przykładach pokazuje, jak skutecznie dostosować sprawdzone rozwiązania HR do swoich potrzeb. Podpowiada, jak dobierać optymalne mierniki i szacować koszty HR, by inwestować w projekty i narzędzia, które przekładają się na wynik finansowy organizacji.

Zarządzanie i HR

HR Business Partner

Czasopismo „HR Business Partner“ to pierwszy na rynku magazyn oparty na metodzie case study. Czasopismo powstało jako odpowiedź na nowe