Czasopismo Nowoczesny Magazyn | Forum Media Polska
0 Koszyk
Mój koszyk
Brak produktów w koszyku
Logowanie

Administracja

Nowoczesny Magazyn

„Nowoczesny magazyn” to jedyne czasopismo na rynku w całości poświęcone zagadnieniom zarządzania procesami magazynowymi. Porusza m.in. kwestie takie jak wyposażenie magazynu, bezpieczeństwo składowania produktów, nowoczesne technologie oraz zarządzanie magazynem czy powierzchnie magazynowe. W każdym numerze znajdziesz szerokie case studies, a także rozmowy z cenionymi w branży ekspertami. Za poziom merytoryczny odpowiada szerokie grono logistyków – praktyków, którzy mają doświadczenie, czas i niezbędną wiedzę, aby pomóc firmom szukającym dobrych rozwiązań.

  • Ok. 100 stron
  • 6 numerów w roku
  • Format A4
  • 45 numerów archiwalnych

Wybierz swoją wersję

Czasopismo poświęcone zagadnieniom zarządzania magazynami.

Przemyślane zarządzanie magazynem może skutecznie obniżyć koszty prowadzonej przez firmę gospodarki magazynowej. Jesteśmy przekonani, że publikowane przez nas porady oraz informacje rozwieją wszelkie Państwa wątpliwości. Na łamach czasopisma „Nowoczesny Magazyn” udowadniamy, że koszty gospodarki magazynowej można ściąć nawet o 20-30 procent, nie tracąc przy tym na jakości obsługi, szybkości dystrybucji towarów lub na bezpieczeństwie składowanych produktów. Przekazujemy czytelnikom wskazówki dotyczące skutecznych metod zarządzania magazynem (także tym niewielkim), rady co do doboru sprzętu i wygospodarowania czasu na znalezienie właściwych rozwiązań. Eksperci czasopisma „Nowoczesny Magazyn” mają doświadczenie, czas i niezbędną wiedzę, aby pomóc firmom szukającym dobrych rozwiązań. I pomagają – skutecznie, od 1999 roku. Ponadto każdego roku pojawiają się nowe powierzchnie magazynowe, dlatego specjalnie dla naszych czytelników sprawdzamy ich najemców, modele finansowania oraz wskazujemy, jak zaplanować całą inwestycję. Dodatki specjalne w każdym wydaniu Nowoczesnego magazynu: Automatyka Magazynowa, Deweloperzy Powierzchni Magazynowych, Sztaplar Image Facebook, Casebook Projektów Magazynowych.

Poznaj autorów

Doradca logistyczny i właściciel Lubandy.Logistic.Services. Od blisko piętnastu lat związany zawodowo z logistyką. Jako dyrektor logistyki w zakładzie produkcyjnym branży metalowej, odpowiedzialny za logistykę magazynową i nadzór nad produkcją. Potem jako dyrektor ds. sprzedaży rozwiązań automatyzacji magazynowej w Europie Wschodniej. W przeciągu prawie sześciu lat zaprojektował ponad 100 magazynów i rozwiązań automatyzacji magazynowej w branżach FMCG, części zapasowych, lekarstw i produkcyjnej.

zwiń

Dyrektor Działu Consultingu IT w Inteco Business Solutions. Absolwent Francusko-Polskiej Wyższej Szkoły Nowych Technik Informacyjno-Telekomunikacyjnych i Politechniki Poznańskiej. Od 1995 r. zajmuje się wdrożeniami SAP w modułach gospodarki materiałowej (SAP MM) oraz gospodarki magazynowej (SAP WM), posiada liczne certyfikaty m. in. SAP Supply Chain Management - Procurement, SAP Supply Chain Management - Logistic Execution, a także SAP Exchange Infrastructure & Integration oraz SAP ABAP Development. Posiada bogate wieloletnie doświadczenie w obszarze integracji systemu SAP z systemami informatycznymi i telekomunikacyjnymi klienta.

zwiń

Kierownik Laboratorium Technologii Identyfikacyjnych oraz kierownik obszaru badawczego RFID w Instytucie Logistyki i Magazynowania, wykładowca Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu oraz trener z zakresu technologii identyfikacyjnych. Michał Grabia jest współtwórcą Krajowego Laboratorium Technologii EPC/RFID oraz europejskiej sieci laboratoriów "GS1 in Europe Lab Network", jest członkiem wielu międzynarodowych organizacji i grup roboczych zajmujących się opracowywaniem nowych standardów w zakresie technologii identyfikacyjnych, w tym RFID.

zwiń

Starszy doradca logistyczny, prezes zarządu Logisys. Od 10 lat realizuje i nadzoruje projekty logistyczne i doradcze. Specjalizuje się w zarządzaniu strategicznym, planowaniu i rozwiązywaniu problemów na styku logistyki i pozostałych funkcji w firmie. Inicjator i lider Panelu Polskich Menedżerów Logistyki. Założyciel i autor artykułów na blogistyka.pl - blogu opisującym polską rzeczywistość przez pryzmat problemów logistycznych. Pracował w projektach analitycznych i doradczych m.in. dla takich firm, jak: Aluprof, Amex Stationery, Bakoma, DHL, InPost, POLOmarket, Żabka Polska.

zwiń

Konsultant Inspiria. Od ponad 11 lat zajmuje się optymalizacją procesów przy użyciu metodologii LEAN zarówno w Polsce, jak i za granicą. W okresie 2011-2014 jako LEAN Manager w firmie CEVA Logistics odpowiedzialny był za optymalizację procesów, długoterminowy rozwój kompetencji, jak również nadzór nad projektami prowadzonymi przez Ekspertów LEAN w Polsce, Czechach, Słowacji, Węgrzech, Rumunii, Austrii oraz Szwajcarii. Następnie na stanowisku contract managera w firmie CEVA, był odpowiedzialny za pełny zakres zarządzania Centrum Dystrybucji produktów branży Technology, wliczając zarządzanie projektami w oddziale oraz budowanie relacji z klientem. Od początku bieżącego roku prowadzi projekt optymalizacji części magazynowej terminalu kontenerowego DCT w Gdańsku.

zwiń

W najnowszym numerze

  • W BRANŻY, M.IN.

    Zagrało! Fotorelacja z premierowej edycji kongresu Supply Chain

  • W BRANŻY, M.IN.

    Perełka trzeciego dnia MODERNLOG. Relacja z konferencji Smart Warehouse

  • W BRANŻY, M.IN.

    Inwestycje LPP w centrum naszej uwagi. Zapowiedź Profesjonalnych Warsztatów Magazynowych w CD LPP

  • TEMAT NUMERU

    Certyfikowane bezpieczeństwo. Jak międzynarodowe certyfikaty wpływają na bezpieczeństwo w magazynie?

  • TEMAT NUMERU

    System na bezpieczeństwo. Bezpieczna praca z wózkiem widłowym

  • SYSTEMY SKŁADOWANIA

    Zoptymalizowane przygotowania zamówień. Dwa automatyczne magazyny – do zaopatrywania produkcji i wysyłki zamówień GKN Driveline

  • SYSTEMY SKŁADOWANIA

    Co począć z pękającym portfelem indeksów magazynowych? Dynamiczne składowanie drobnych artykułów

  • WEWNĘTRZNY TRANSPORT

    Nagrody IFOY 2019 rozdane. Do kogo trafiły intralogistyczne Oscary?

  • WEWNĘTRZNY TRANSPORT

    Paleciaki „pod prądem”. Przegląd oferty elektrycznych wózków paletowych

  • OPAKOWANIA I OZNAKOWANIE TOWARÓW

    Nie 100 gramów, a 150? – zmień GTIN. Najczęstsze błędy w kodowaniu produktów z perspektywy sieci handlowych – diagnoza GS1 Polska

  • MOBILNY MAGAZYNIER

    Czytnik, telefon i tablet jednocześnie. Kompletacja w dobie IoT

  • POWIERZCHNIE MAGAZYNOWE

    Ze specjalnymi strefami. Kolejny magazyn Raben Logistics Polska pod Poznaniem

  • DODATEK SPECJALNY

    Coraz bliżej 17 000 000 metrów kwadratowych. Podsumowanie I kw. 2019 r. na rynku powierzchni magazynowo-produkcyjnych

Zapoznaj się z przykładowym wydaniem czasopisma

Stałe działy w czasopiśmie

  • W BRANŻY - zawsze z ręką na pulsie przyglądamy się temu, co dzieje się na rynku magazynowym. Nasi dziennikarze są na bieżąco z kalendarzem imprez, wiedzą, jakie osoby objęły nowe stanowiska i uczestniczą w otwarciu nowych obiektów. Relacje z nich znajdziecie Państwo właśnie w tym dziale.
  • TEMAT NUMERU - kiedy na rynku brakuje praktycznych informacji na aktualny temat, my piszemy o nim w Temacie numeru. Ma być jednak nie tylko praktycznie, ale też fachowo, dlatego do publikacji zapraszamy ekspertów.
  • STRATEGIE MAGAZYNOWE - – zarządzanie magazynem czy centrum dystrybucyjnym wymaga strategii. Jakie możliwości w tym względzie mają ich kapitanowie – kierownicy magazynów? My ich pytamy, a oni dzielą się z nami swoją wiedzą i doświadczeniem w tym właśnie dziale.
  • SYSTEMY SKŁADOWANIA - sposób, w jaki towar jest składowany w magazynie, przesądza nie tylko o organizacji pracy osób, które w nim pracują, ale także ich bezpieczeństwie i powierzchni, którą towar zajmuje. My podpowiadamy, jak składować oszczędnie i nowocześnie.
  • WEWNĘTRZNY TRANSPORT - nie ma znaczenia, jaki towar jest magazynowany. Ważne, aby bezpiecznie znalazł się na regale, a następnie równie bezpiecznie go opuścił. My prezentujemy rozwiązania techniczne, które pozwalają te zadania wykonywać sprawniej i taniej.
  • MOBILNY MAGAZYNIER - to, że nowoczesne technologie ułatwiają pracę w magazynie jest faktem. Pytanie tylko, ile trzeba wydać, żeby nie inwestować niepotrzebnie. Przyglądamy się nowościom, które pojawiają się na rynku, i podpowiadamy, w których magazynach warto je wykorzystać.
  • OPAKOWANIA I OZNAKOWANIE TOWARÓW - paleta, paczka, karton… Jak je oznakować, żeby o każdej godzinie dnia i nocy bez problemu znaleźć je wśród tysięcy innych i sprawnie wykonać kompletację? Aby odpowiedzieć na takie pytanie, o zdanie prosimy ekspertów i praktyków.
  • DODATKI SPECJALNE W KAŻDYM WYDANIU „NOWOCZESNEGO MAGAZYNU - Automatyka Magazynowa, Deweloperzy Powierzchni Magazynowych, Sztaplar Image Facebook, Casebook Projektów Magazynowych

Wybierz swoją wersję prenumeraty

Prenumerata
Optymalna
399,00 zł netto
438,42 zł brutto

  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Roczny dostęp do portalu
  • Prenumerata roczna w wersji elektronicznej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
Dodaj do koszyka
Prenumerata
Ekonomiczna
349,00 zł netto
376,92 zł brutto

  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Roczny dostęp do portalu
  • Prenumerata roczna w wersji elektronicznej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
Dodaj do koszyka
Prenumerata
Online
369,00 zł netto
453,87 zł brutto

  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Roczny dostęp do portalu
  • Prenumerata roczna w wersji elektronicznej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
Dodaj do koszyka

Częstotliwość ukazywania się

co 2 miesiące

Liczba wydań w roku

6

Liczba stron

Ok. 100

Format

A4

Adres strony produktowej

http://nm.pl/

Najczęściej zadawane pytania:

Płatności za prenumeratę proszę dokonać na podstawie faktury VAT, którą wyślemy listownie na adres wskazany w zamówieniu.
Termin płatności to 13 dni od momentu wystawienia faktury.
Czasopismo wyślemy w miesiącu wystawienia faktury, po ukazaniu się numeru. Wyjątek: w przypadku zamówienia dwumiesięcznika lub kwartalnika, pierwszym numerem będzie ten, który ukaże się po wystawieniu faktury.
Od momentu wystawienia faktury VAT, okres prenumeraty jest widoczny na fakturze.
Przejdź do pełnego FAQ

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska Sp. z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Będziemy przetwarzać dane podane w formularzu wyłącznie w celu realizacji Twojego zgłoszenia. Pełna informacja o regułach przetwarzania danych osobowych dostępna jest tutaj.
Biuro Obsługi Klienta

Najchętniej kupowane

Doradca w Pomocy Społecznej

Administracja

„Doradca Pomocy Społecznej” to pierwsze czasopismo dla doradcy pomocy społecznej łączące tematy związane z procedurami prawnymi i świadczeniami społecznymi z poradami psychologów w zakresie pracy z klientem i praktycznymi analizami przypadków. Czasopismo tworzy zespół autorski składający się z ekspertów-praktyków, dzielących się swoją wiedzą i doświadczeniem we współpracy z instytucjami pomocy społecznej.

Administracja

Doradca w Pomocy Społecznej

„Doradca Pomocy Społecznej” to pierwsze czasopismo dla doradcy pomocy społecznej łączące tematy związane z procedurami prawnymi i świadczeniami społecznymi z

Monitor Zamówień Publicznych

Administracja

Monitor Zamówień Publicznych” to czasopismo prezentujące praktyczne rozwiązania najczęstszych problemów, z jakimi spotykają się zamawiający w toku postępowania o zamówienie publiczne oraz wykonawcy przygotowujący oferty. „Monitor Zamówień Publicznych” wydawany jest pod patronatem Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych.

Administracja

Monitor Zamówień Publicznych

Monitor Zamówień Publicznych” to czasopismo prezentujące praktyczne rozwiązania najczęstszych problemów, z jakimi spotykają się zamawiający w toku postępowania o zamówienie

Real Estate Manager

Administracja budynku

Real Estate Manager to profesjonalne czasopismo poświęcone tematyce zarządzania nieruchomościami komercyjnymi. Materiały tworzone są we współpracy z doświadczonymi praktykami działającymi od wielu lat w branży nieruchomości. Dzięki uniwersalnemu podejściu do tematyki prowadzenia obiektów, magazyn stworzył swoistą platformę wymiany wiedzy, skupiającą najważniejszych graczy, instytucje, stowarzyszenia oraz przedstawicieli świata nauki, którzy współtworzą z nami kontent merytoryczny do wszystkich wydań Real Estate Manager w roku.

Administracja budynku

Real Estate Manager

Real Estate Manager to profesjonalne czasopismo poświęcone tematyce zarządzania nieruchomościami komercyjnymi. Materiały tworzone są we współpracy z doświadczonymi praktykami działającymi

MŚP Biznes

Administracja

Czasopismo „MŚP Biznes” to nowoczesne kompendium wiedzy adresowane do przedsiębiorców małych i średnich firm. Na łamach „Magazynu MŚP Biznes” publikujemy najnowsze nowelizacje prawne i podatkowe kluczowe dla sektora MŚP, sposoby na niskobudżetowe kampanie promocyjne dla małych i średnich firm oraz eksperckie artykuły pozwalające zwiększyć obroty i zminimalizować wydatki w przedsiębiorstwie.

Administracja

MŚP Biznes

Czasopismo „MŚP Biznes” to nowoczesne kompendium wiedzy adresowane do przedsiębiorców małych i średnich firm. Na łamach „Magazynu MŚP Biznes” publikujemy

Narzędzia do Kontroli Zarządczej na CD

Zarządzanie i HR

„Narzędzia do Kontroli Zarządczej na CD” to prosty w obsłudze, funkcjonalny program do prowadzenia kontroli zarządczej w urzędach i placówkach edukacyjnych, umożliwiający poprawne wywiązanie się ze wszystkich obowiązków – od przygotowania planu działalności, poprzez identyfikację, analizę i ocenę ryzyka, aż po oświadczenie o stanie kontroli zarządczej.

Zarządzanie i HR

Narzędzia do Kontroli Zarządczej na CD

„Narzędzia do Kontroli Zarządczej na CD” to prosty w obsłudze, funkcjonalny program do prowadzenia kontroli zarządczej w urzędach i placówkach

Przetargi - oprogramowanie wspomagające procedury zamówień publicznych

Zarządzanie i HR

Przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wymaga od zamawiających sporządzenia rozbudowanej i skomplikowanej dokumentacji. Aby ułatwić Państwu to zadanie, przygotowaliśmy wzorcową i kompletną dokumentację dla wszystkich trybów postępowania i wszystkich typów przetargów.

Zarządzanie i HR

Przetargi - oprogramowanie wspomagające procedury zamówień publicznych

Przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wymaga od zamawiających sporządzenia rozbudowanej i skomplikowanej dokumentacji. Aby ułatwić Państwu to zadanie, przygotowaliśmy

Nowe zasady przetwarzania danych osobowych po wdrożeniu RODO

Administracja

„Nowe zasady przetwarzania danych osobowych po wdrożeniu RODO” to serwis zawierający jasne interpretacje nowych przepisów o ochronie i przetwarzaniu danych osobowych zgodne z RODO. Portal tworzy zespół autorski składający się z największych ekspertów-praktyków w dziedzinie ochrony danych osobowych, bardzo dobrze znający uwarunkowania biznesu i pracy urzędu. Portal zawierający jasne interpretacje nowych przepisów o ochronie i przetwarzaniu danych osobowych zgodne z RODO.

Administracja

Nowe zasady przetwarzania danych osobowych po wdrożeniu RODO

„Nowe zasady przetwarzania danych osobowych po wdrożeniu RODO” to serwis zawierający jasne interpretacje nowych przepisów o ochronie i przetwarzaniu danych

Nowe Prawo Zamówień Publicznych

Administracja

„Nowe Prawo Zamówień Publicznych” to pierwsza na rynku publikacja zgodna z ustawą z 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych. Dzięki niej zyskają Państwo przejrzyste interpretacje znowelizowanych przepisów i jasne analizy wyroków, a także będą zawsze na bieżąco z nowymi terminami, regulacjami, interpretacjami i aktami wykonawczymi.

Administracja

Nowe Prawo Zamówień Publicznych

„Nowe Prawo Zamówień Publicznych” to pierwsza na rynku publikacja zgodna z ustawą z 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy

Sposób na Dochodowy

Administracja

Nasze czasopismo dla księgowych zostało stworzone w odpowiedzi na ich potrzeby. Zagadnienia, które poruszamy na łamach magazynu „Sposób na dochodowy” mają na celu ułatwienie codziennej pracy oraz wszelkich problemów z zakresu księgowości. Nasze czasopismo dla księgowych istnieje na rynku już od stycznia 2015 r., co pozwoliło nam poznać oczekiwania czytelników i nieustannie się rozwijać.

Administracja

Sposób na Dochodowy

Nasze czasopismo dla księgowych zostało stworzone w odpowiedzi na ich potrzeby. Zagadnienia, które poruszamy na łamach magazynu „Sposób na dochodowy”

Sposób na Kadry i Płace

Administracja

Czasopismo „Sposób na kadry i płace” jest odpowiedzią na potrzeby księgowych oraz kadrowych. Zawiera ono informacje z zakresu znajomości przepisów prawa pracy oraz przepisów ZUS. Istniejemy na rynku od stycznia 2018 roku i od tego czasu nieustannie stawiamy na najwyższy poziom i rozwój naszego czasopisma, by wspierać naszych czytelników w ich codziennej pracy.

Administracja

Sposób na Kadry i Płace

Czasopismo „Sposób na kadry i płace” jest odpowiedzią na potrzeby księgowych oraz kadrowych. Zawiera ono informacje z zakresu znajomości przepisów

Sposób na VAT

Administracja

„Sposób na VAT” to czasopismo stworzone w odpowiedzi na potrzeby księgowych w firmach oraz sektora finansów publicznych. Ma ono na celu ułatwienie codziennej pracy i właściwe wykonywanie obowiązków. Jest ono obecne na rynku już od stycznia 2012 r. Przez ten czas udało nam się poznać oczekiwania naszych czytelników i nauczyć się na nie jak najlepiej odpowiadać.

Administracja

Sposób na VAT

„Sposób na VAT” to czasopismo stworzone w odpowiedzi na potrzeby księgowych w firmach oraz sektora finansów publicznych. Ma ono na

Teczka Procedur Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie

Administracja

„Teczka Procedur Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie” to kompleksowa publikacja zawierająca pełną dokumentację i gotowe narzędzia związane z realizacją procedur przeciwdziałania przemocy w rodzinie oraz wskazówki i porady w zakresie prewencji przemocy domowej.

Administracja

Teczka Procedur Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie

„Teczka Procedur Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie” to kompleksowa publikacja zawierająca pełną dokumentację i gotowe narzędzia związane z realizacją procedur przeciwdziałania