0 Koszyk
Mój koszyk
Brak produktów w koszyku
Logowanie

Zarządzanie i HR

Przetargi - oprogramowanie wspomagające procedury zamówień publicznych

Przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wymaga od zamawiających sporządzenia rozbudowanej i skomplikowanej dokumentacji. Aby ułatwić Państwu to zadanie, przygotowaliśmy wzorcową i kompletną dokumentację dla wszystkich trybów postępowania i wszystkich typów przetargów.

Wybierz swoją wersję

Program dedykowany osobom odpowiedzialnym za przetargi

Program „Przetargi – oprogramowanie wspomagające procedury zamówień publicznych”

Oprogramowanie wspomagające procedury zamówień publicznych to jedyne na rynku kompleksowe narzędzie, które gwarantuje bezbłędne opracowanie dokumentacji według znowelizowanej ustawy Prawo zamówień publicznych. Program do zamówień publicznych zawiera ponad 600 dokumentów, wzorów umów, regulaminów, protokołów, druków ZP, wezwań i ogłoszeń, około 40 funkcjonalności, dzięki którym sprawnie przygotują Państwo całą wymaganą dokumentację oraz szybko zewidencjonują zamówienia publiczne, a także zestaw aktów prawnych, nieodzownych w pracy każdego zamawiającego. Intuicyjny i łatwy w obsłudze program do zamówień publicznych umożliwia obsługę postępowań we wszystkich trybach oraz zamówień do 30 000 euro – tworzy odpowiedni dla wybranego trybu postępowania zestaw dokumentów oraz ustala ich hierarchię. Z jego pomocą stworzą Państwo umowy zawierane z wykonawcą oraz regulaminy i protokoły niezbędne w toku prowadzenia postępowania, poprowadzą klasyfikację ofert, wygenerują roczne sprawozdanie o udzielonych zamówieniach i opracują plan zamówień na dany rok

Zawartość

  • ponad 600 dokumentów postępowania o zamówienie publiczne, wzorów umów, regulaminów, protokołów, druków ZP, wezwań, ogłoszeń,
  • około 40 funkcjonalności, dzięki którym sprawnie i bez błędów przygotuje się całą wymaganą dokumentację oraz szybko zewidencjonuje się zamówienia publiczne,
  • zestaw aktów prawnych, nieodzownych w pracy każdego zamawiającego.

Pobierz demo

Program umożliwia:

  • obsługę postępowań we wszystkich trybach oraz zamówień do 30 000 euro: tworzy odpowiedni dla wybranego trybu postępowania zestaw dokumentów oraz ustala ich hierarchię,
  • stworzenie umów zawieranych z wykonawcą oraz regulaminów i protokołów niezbędnych w toku prowadzenia postępowania,
  • rejestrowanie zamówień publicznych i generowanie raportów: ewidencję umów, postępowań, wykonawców i faktur. Wszystkie rejestry są w pełni zintegrowane ze sobą i przygotowane w ten sposób, by na ich podstawie można było wygenerować roczne sprawozdanie z udzielonych zamówień,
  • prowadzenie klasyfikacji ofert – program automatycznie oblicza kryteria oceny ofert: ceny oferty, terminu płatności oraz okresu gwarancji jakości. Istnieje też możliwość dodawania własnych kryteriów,
  • automatyczne wygenerowanie rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach,
  • tworzenie Planu zamówień na dany rok,
  • szybką kreację szablonu specyfikacji technicznej.
Pobierz demo

Wybierz swoją wersję

Wersja
Jednostanowiskowa
519,00 zł netto
638,37 zł brutto

Dodaj do koszyka
Wersja
Pięciostanowiskowa
799,00 zł netto
982,77 zł brutto

Dodaj do koszyka
Wersja
Sieciowa
999,00 zł netto
1228,77 zł brutto

Dodaj do koszyka

Wybierz swoją wersję

Najczęściej zadawane pytania:

Płatności za program/publikację proszę dokonać na podstawie faktury VAT, którą wyślemy za pośrednictwem kuriera DHL na adres wskazany w zamówieniu wraz z programem/publikacją.
Tak, w celu ustalenia szczegółów zamówienia z wysyłką za granicę, prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod adresem: bok@forum-media.pl
Nie, licencja jest bezterminowa.
Po zainstalowaniu programu automatycznie pojawi się okno rejestracji. W oknie rejestracji proszę wpisać dane z otrzymanej faktury VAT. Ważne aby wpisać prawidłowy numer klienta ( widoczny w ramce po prawej stronie). Po wpisaniu wszystkich danych, rejestracja odbędzie się automatycznie.
Na stronie wydawnictwa www.e-forum.pl w opisie każdego z programów i publikacji jest informacja w jakich miesiącach ukazują się aktualizacje dla danego tytułu.
Rezygnacje przyjmujemy w formie pisemnej pod adresem: rezygnacje@forum-media.pl, pod numerem faxu – 61 66 55 888 lub listownie pod adresem wydawnictwa: Forum Media Polska, ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Rezygnacje z przedłużenia prenumeraty na kolejny okres należy dokonać najpóźniej 14 dni przed datą rozpoczęcia kolejnego okresu prenumeraty. Rezygnacji z zestawów aktualizujących programów i publikacji należy dokonać z zachowaniem 2-tygodniowego terminu wypowiedzenia. Rezygnacji z kolejnego cyklu kursu na płytach należy dokonać najpóźniej na 14 dni od otrzymania ostatniej płyty z bieżącego cyklu kursu
Przejdź do pełnego FAQ

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska Sp. z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Będziemy przetwarzać dane podane w formularzu wyłącznie w celu realizacji Twojego zgłoszenia. Pełna informacja o regułach przetwarzania danych osobowych dostępna jest tutaj.

Najczęściej zadawane pytania:

Płatności za program/publikację proszę dokonać na podstawie faktury VAT, którą wyślemy za pośrednictwem kuriera DHL na adres wskazany w zamówieniu wraz z programem/publikacją.
Tak, w celu ustalenia szczegółów zamówienia z wysyłką za granicę, prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod adresem: bok@forum-media.pl
Nie, licencja jest bezterminowa.
Po zainstalowaniu programu automatycznie pojawi się okno rejestracji. W oknie rejestracji proszę wpisać dane z otrzymanej faktury VAT. Ważne aby wpisać prawidłowy numer klienta ( widoczny w ramce po prawej stronie). Po wpisaniu wszystkich danych, rejestracja odbędzie się automatycznie.
Na stronie wydawnictwa www.e-forum.pl w opisie każdego z programów i publikacji jest informacja w jakich miesiącach ukazują się aktualizacje dla danego tytułu.
Rezygnacje przyjmujemy w formie pisemnej pod adresem: rezygnacje@forum-media.pl, pod numerem faxu – 61 66 55 888 lub listownie pod adresem wydawnictwa: Forum Media Polska, ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Rezygnacje z przedłużenia prenumeraty na kolejny okres należy dokonać najpóźniej 14 dni przed datą rozpoczęcia kolejnego okresu prenumeraty. Rezygnacji z zestawów aktualizujących programów i publikacji należy dokonać z zachowaniem 2-tygodniowego terminu wypowiedzenia. Rezygnacji z kolejnego cyklu kursu na płytach należy dokonać najpóźniej na 14 dni od otrzymania ostatniej płyty z bieżącego cyklu kursu
Przejdź do pełnego FAQ

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska Sp. z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Będziemy przetwarzać dane podane w formularzu wyłącznie w celu realizacji Twojego zgłoszenia. Pełna informacja o regułach przetwarzania danych osobowych dostępna jest tutaj.