Czasopismo Monitor Zamówień Publicznych | Forum Media Polska
0 Koszyk
Mój koszyk
Brak produktów w koszyku
Logowanie

Administracja

www.monitor-zamowien.pl

Monitor Zamówień Publicznych

Monitor Zamówień Publicznych” to czasopismo prezentujące praktyczne rozwiązania najczęstszych problemów, z jakimi spotykają się zamawiający w toku postępowania o zamówienie publiczne oraz wykonawcy przygotowujący oferty. „Monitor Zamówień Publicznych” wydawany jest pod patronatem Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych.

  • 64 strony
  • 11 numerów w roku
  • Format A4
  • 172 numerów archiwalnych

Wybierz swoją wersję

Nowoczesny magazyn dla specjalistów zamówień publicznych

Czasopismo wspiera w codziennej pracy pracowników działów zamówień publicznych administracji rządowej i samorządowej, prawników i właścicieli firm składających oferty w przetargach publicznych. Zespół autorski złożony jest z doświadczonych prawników oraz ekspertów – współpracują z nami największe kancelarie prawne i byli prezesi Urzędu Zamówień Publicznych. W każdym numerze znajdą Państwo wyczerpujące interpretacje dotyczące niejasnych i nowelizowanych przepisów, przykłady prawidłowego przygotowania postępowań o zamówienie publiczne, praktyczne wskazówki dla wykonawców dotyczące składania oferty oraz wnoszenia środków odwoławczych oraz najbardziej interesujące orzecznictwa KIO i TSUE dotyczące odwołań od wybranych procesów postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Monitor – czasopismo wydawane pod patronatem OSKZP zawiera siedem stałych działów – Prawo, Opinie urzędu zamówień publicznych, Jak udzielać zamówień, Jak wygrać przetarg, Zamówienia na roboty budowlane, Z orzecznictwa KIO oraz Forum zamawiających i wykonawców. Przekazujemy w nich wzorcową dokumentację postępowania o zamówienia publiczne, informacje o każdej zmianie prawnej, która ma wpływ na pracę osób odpowiedzialnych za zamówienia publiczne oraz analizy trudnych i ciekawych postępowań zarówno z perspektywy zamawiających, jak i wykonawców. Monitor – czasopismo poruszające kwestie prawne związane z zamówieniami publicznymi dostępne jest również w wersji elektronicznej. Wersja cyfrowa to przede wszystkim bogaty zbiór archiwalnych numerów wyposażonych w wyszukiwarkę ułatwiającą odnalezienie interesujących Państwa zagadnień.

Piszą dla nas

Ekspert zamówień publicznych, członek Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych

zwiń

Były wiceprezes spółki zajmującej się doradztwem z zakresu zamówień publicznych, autor książek i komentarzy problemowych z zakresu zamówień publicznych. Specjalista ds. zamówień publicznych w jednostce sektora finansów publicznych.

zwiń

Adwokat, b. wiceprezes Krajowej Izby Odwoławczej, członek Zarządu Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych. Piotr Wiśniewski- Prawnik, kierownik zespołu ds. prawnych w Związku Międzygminnym ds. Ekologii w Żywcu, członek Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych.

zwiń

Prawnik, kierownik zespołu ds. prawnych w Związku Międzygminnym ds. Ekologii w Żywcu, członek Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Konsultantów Zamówień Publicznych.

zwiń

Specjalista ds. zamówień publicznych, pracownik instytucji zamawiającej (JST), praktyk posiadający wieloletnie doświadczenie w procesie udzielania zamówień publicznych, w tym także finansowanych ze środków UNII EUROPEJSKIEJ, członek OSKZP, autorka publikacji w prasie branżowej

zwiń

W najnowszym numerze

  • TEMAT NUMERU

    Oferta w projektowanej ustawie

    Andrzela Gawrońska-Baran
  • ZDANIEM EKSPERTA

    Pełnomocnictwo – forma i uzupełnienie

    Ewa Wiktorowska
  • Z ORZECZNICTWA TSUE

    Przejęcie dopuszczalne

    Maria Olszewska
  • Z ORZECZNICTWA KIO

    Zarzut nieprawidłowego poprawienia oferty

    Wojciech Piórkowski
  • UWAGA, BESTSELLER!

    Nowy komentarz do ustawy – Prawo zamówień publicznych

    Elżbieta Cierlica
  • PRAWO

    W trosce o niepełnosprawnych

    Grzegorz Mazurek
  • JAK WYGRAĆ PRZETARG

    Termin dla grupy kapitałowej

    Wojciech Piórkowski
  • JAK UDZIELAĆ ZAMÓWIEŃ

    Instytucja self-cleaningu w praktyce

    Małgorzata Filipek
  • JAK UDZIELAĆ ZAMÓWIEŃ

    Nie bagatelizować podprogowych!

    Aneta Mościcka
  • FORUM ZAMAWIAJĄCYCH I WYKONAWCÓW

    Na pytania Czytelników odpowiada Józef Edmund Nowicki

    Józef Edmund Nowicki
  • DOKUMENTY WYKONAWCÓW ZAGRANICZNYCH

    Dokumenty o niekaralności wykonawców – na przykładzie Wielkiej Brytanii

    Anna Dynek
  • AKTUALNOŚCI

    System zamówień publicznych w Polsce w 2018 roku

  • ECA

    Uczestnictwo w zamówieniach publicznych oferentów z państw trzecich

    Józef Edmund Nowicki

Zajrzyj do środka przykładowego wydania

Stałe działy

  • PRAWO - zmiany, nowelizacje, a także wszelkie niezbędne informacje związane z Prawem zamówień publicznych i pokrewnych ustaw. Omawiamy praktyczny wpływ nowelizacji na przebieg i przygotowanie postępowania oraz dokumentację SIWZ.
  • OPINIE URZĘDU ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - wyczerpujące interpretacje Urzędu Zamówień Publicznych dotyczące niejasnych i nowelizowanych przepisów.
  • JAK UDZIELAĆ ZAMÓWIEŃ - przykłady postępowań o zamówienia publiczne wraz ze wskazaniem na opis przedmiotu zamówienia, SIWZ, dokumentowanie oraz nadzór nad postępowaniem. Zasady prowadzenia postępowań ze środków UE.
  • JAK WYGRAĆ PRZETARG - praktyczne wskazówki dla wykonawców dotyczące bezbłędnego przygotowywania oferty czy wnoszenia środków odwoławczych.
  • ZAMÓWIENIA NA ROBOTY BUDOWLANE - wyczerpujące przykłady prawidłowego przygotowania postępowań o roboty budowlane. Omawiamy elementy SIWZ, które mają kluczowy wpływ na szybki i sprawny przebieg postępowania i dobrze przeprowadzoną weryfikację potencjalnych wykonawców.
  • Z ORZECZNICTWA KIO - najbardziej interesujące omówienia orzecznictwa KIO dotyczące odwołań od wybranych procesów postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
  • FORUM ZAMAWIAJĄCYCH I WYKONAWCÓW - odpowiedzi eksperta zamówień publicznych na pytania zgłoszone przez Czytelników.

Wybierz swoją wersję prenumeraty

Wersja
Optymalna
549,00 zł netto
603,45 zł brutto

  • Roczna subskrypcja "Monitora Zamówień Publicznych" (wersja drukowana)
  • Roczny dostęp do pełnego archiwum czasopisma w wersji elektronicznej ze wszystkimi archiwalnymi numerami czasopisma i dokumentami do pobrania
  • Roczny dostęp do filmów instruktażowych na www.monitor-zamowien.pl
  • Cykl szkoleń online na temat prowadzenia postępowania i przygotowania oferty według nowego Pzp
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami największych kancelarii prawnych
  • Zniżki w prestiżowych konferencjach organizowanych przez Redakcję.
Dodaj do koszyka
Wersja
Ekonomiczna
399,00 zł netto
418,95 zł brutto

  • Roczna subskrypcja "Monitora Zamówień Publicznych" (wersja drukowana)
  • Zniżki w prestiżowych konferencjach organizowanych przez Redakcję.
  • Roczny dostęp do pełnego archiwum czasopisma w wersji elektronicznej ze wszystkimi archiwalnymi numerami czasopisma i dokumentami do pobrania
  • Roczny dostęp do filmów instruktażowych na www.monitor-zamowien.pl
  • Cykl szkoleń online na temat prowadzenia postępowania i przygotowania oferty według nowego Pzp
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami największych kancelarii prawnych
Dodaj do koszyka
Wersja
Online
529,00 zł netto
650,67 zł brutto

  • Roczny dostęp do pełnego archiwum czasopisma w wersji elektronicznej
  • Roczny dostęp do filmów instruktażowych na www.monitor-zamowien.pl
  • Cykl szkoleń online na temat prowadzenia postępowania i przygotowania oferty według nowego Pzp
  • Indywidualne konsultacje z ekspertami największych kancelarii prawnych
  • Zniżki w prestiżowych konferencjach organizowanych przez Redakcję.
  • Roczna subskrypcja "Monitora Zamówień Publicznych" (wersja drukowana)
Dodaj do koszyka

Częstotliwość ukazywania się

miesięcznik

Liczba wydań w roku

11

Liczba stron

ok.60

Format

A4

Adres strony produktowej

https://www.monitor-zamowien.pl/

Najczęściej zadawane pytania:

Płatności za prenumeratę proszę dokonać na podstawie faktury VAT, którą wyślemy listownie na adres wskazany w zamówieniu.
Termin płatności to 13 dni od momentu wystawienia faktury.
Czasopismo wyślemy w miesiącu wystawienia faktury, po ukazaniu się numeru. Wyjątek: w przypadku zamówienia dwumiesięcznika lub kwartalnika, pierwszym numerem będzie ten, który ukaże się po wystawieniu faktury.
Od momentu wystawienia faktury VAT, okres prenumeraty jest widoczny na fakturze.
Przejdź do pełnego FAQ

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska Sp. z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Będziemy przetwarzać dane podane w formularzu wyłącznie w celu realizacji Twojego zgłoszenia. Pełna informacja o regułach przetwarzania danych osobowych dostępna jest tutaj.
Biuro Obsługi Klienta

Najchętniej kupowane

Doradca w Pomocy Społecznej

Administracja

„Doradca Pomocy Społecznej” to pierwsze czasopismo dla doradcy pomocy społecznej łączące tematy związane z procedurami prawnymi i świadczeniami społecznymi z poradami psychologów w zakresie pracy z klientem i praktycznymi analizami przypadków. Czasopismo tworzy zespół autorski składający się z ekspertów-praktyków, dzielących się swoją wiedzą i doświadczeniem we współpracy z instytucjami pomocy społecznej.

Administracja

Doradca w Pomocy Społecznej

„Doradca Pomocy Społecznej” to pierwsze czasopismo dla doradcy pomocy społecznej łączące tematy związane z procedurami prawnymi i świadczeniami społecznymi z

Real Estate Manager

Administracja budynku

Real Estate Manager to profesjonalne czasopismo poświęcone tematyce zarządzania nieruchomościami komercyjnymi. Materiały tworzone są we współpracy z doświadczonymi praktykami działającymi od wielu lat w branży nieruchomości. Dzięki uniwersalnemu podejściu do tematyki prowadzenia obiektów, magazyn stworzył swoistą platformę wymiany wiedzy, skupiającą najważniejszych graczy, instytucje, stowarzyszenia oraz przedstawicieli świata nauki, którzy współtworzą z nami kontent merytoryczny do wszystkich wydań Real Estate Manager w roku.

Administracja budynku

Real Estate Manager

Real Estate Manager to profesjonalne czasopismo poświęcone tematyce zarządzania nieruchomościami komercyjnymi. Materiały tworzone są we współpracy z doświadczonymi praktykami działającymi

Nowoczesny Magazyn

Administracja

„Nowoczesny magazyn” to jedyne czasopismo na rynku w całości poświęcone zagadnieniom zarządzania procesami magazynowymi. Porusza m.in. kwestie takie jak wyposażenie magazynu, bezpieczeństwo składowania produktów, nowoczesne technologie oraz zarządzanie magazynem czy powierzchnie magazynowe. W każdym numerze znajdziesz szerokie case studies, a także rozmowy z cenionymi w branży ekspertami. Za poziom merytoryczny odpowiada szerokie grono logistyków – praktyków, którzy mają doświadczenie, czas i niezbędną wiedzę, aby pomóc firmom szukającym dobrych rozwiązań.

Administracja

Nowoczesny Magazyn

„Nowoczesny magazyn” to jedyne czasopismo na rynku w całości poświęcone zagadnieniom zarządzania procesami magazynowymi. Porusza m.in. kwestie takie jak wyposażenie

MŚP Biznes

Administracja

Czasopismo „MŚP Biznes” to nowoczesne kompendium wiedzy adresowane do przedsiębiorców małych i średnich firm. Na łamach „Magazynu MŚP Biznes” publikujemy najnowsze nowelizacje prawne i podatkowe kluczowe dla sektora MŚP, sposoby na niskobudżetowe kampanie promocyjne dla małych i średnich firm oraz eksperckie artykuły pozwalające zwiększyć obroty i zminimalizować wydatki w przedsiębiorstwie.

Administracja

MŚP Biznes

Czasopismo „MŚP Biznes” to nowoczesne kompendium wiedzy adresowane do przedsiębiorców małych i średnich firm. Na łamach „Magazynu MŚP Biznes” publikujemy

Narzędzia do Kontroli Zarządczej na CD

Zarządzanie i HR

„Narzędzia do Kontroli Zarządczej na CD” to prosty w obsłudze, funkcjonalny program do prowadzenia kontroli zarządczej w urzędach i placówkach edukacyjnych, umożliwiający poprawne wywiązanie się ze wszystkich obowiązków – od przygotowania planu działalności, poprzez identyfikację, analizę i ocenę ryzyka, aż po oświadczenie o stanie kontroli zarządczej.

Zarządzanie i HR

Narzędzia do Kontroli Zarządczej na CD

„Narzędzia do Kontroli Zarządczej na CD” to prosty w obsłudze, funkcjonalny program do prowadzenia kontroli zarządczej w urzędach i placówkach

Przetargi - oprogramowanie wspomagające procedury zamówień publicznych

Zarządzanie i HR

Przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wymaga od zamawiających sporządzenia rozbudowanej i skomplikowanej dokumentacji. Aby ułatwić Państwu to zadanie, przygotowaliśmy wzorcową i kompletną dokumentację dla wszystkich trybów postępowania i wszystkich typów przetargów.

Zarządzanie i HR

Przetargi - oprogramowanie wspomagające procedury zamówień publicznych

Przygotowanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wymaga od zamawiających sporządzenia rozbudowanej i skomplikowanej dokumentacji. Aby ułatwić Państwu to zadanie, przygotowaliśmy

Nowe zasady przetwarzania danych osobowych po wdrożeniu RODO

Administracja

„Nowe zasady przetwarzania danych osobowych po wdrożeniu RODO” to serwis zawierający jasne interpretacje nowych przepisów o ochronie i przetwarzaniu danych osobowych zgodne z RODO. Portal tworzy zespół autorski składający się z największych ekspertów-praktyków w dziedzinie ochrony danych osobowych, bardzo dobrze znający uwarunkowania biznesu i pracy urzędu. Portal zawierający jasne interpretacje nowych przepisów o ochronie i przetwarzaniu danych osobowych zgodne z RODO.

Administracja

Nowe zasady przetwarzania danych osobowych po wdrożeniu RODO

„Nowe zasady przetwarzania danych osobowych po wdrożeniu RODO” to serwis zawierający jasne interpretacje nowych przepisów o ochronie i przetwarzaniu danych

Nowe Prawo Zamówień Publicznych

Administracja

„Nowe Prawo Zamówień Publicznych” to pierwsza na rynku publikacja zgodna z ustawą z 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych. Dzięki niej zyskają Państwo przejrzyste interpretacje znowelizowanych przepisów i jasne analizy wyroków, a także będą zawsze na bieżąco z nowymi terminami, regulacjami, interpretacjami i aktami wykonawczymi.

Administracja

Nowe Prawo Zamówień Publicznych

„Nowe Prawo Zamówień Publicznych” to pierwsza na rynku publikacja zgodna z ustawą z 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy

Sposób na Dochodowy

Administracja

Nasze czasopismo dla księgowych zostało stworzone w odpowiedzi na ich potrzeby. Zagadnienia, które poruszamy na łamach magazynu „Sposób na dochodowy” mają na celu ułatwienie codziennej pracy oraz wszelkich problemów z zakresu księgowości. Nasze czasopismo dla księgowych istnieje na rynku już od stycznia 2015 r., co pozwoliło nam poznać oczekiwania czytelników i nieustannie się rozwijać.

Administracja

Sposób na Dochodowy

Nasze czasopismo dla księgowych zostało stworzone w odpowiedzi na ich potrzeby. Zagadnienia, które poruszamy na łamach magazynu „Sposób na dochodowy”

Sposób na Kadry i Płace

Administracja

Czasopismo „Sposób na kadry i płace” jest odpowiedzią na potrzeby księgowych oraz kadrowych. Zawiera ono informacje z zakresu znajomości przepisów prawa pracy oraz przepisów ZUS. Istniejemy na rynku od stycznia 2018 roku i od tego czasu nieustannie stawiamy na najwyższy poziom i rozwój naszego czasopisma, by wspierać naszych czytelników w ich codziennej pracy.

Administracja

Sposób na Kadry i Płace

Czasopismo „Sposób na kadry i płace” jest odpowiedzią na potrzeby księgowych oraz kadrowych. Zawiera ono informacje z zakresu znajomości przepisów

Sposób na VAT

Administracja

„Sposób na VAT” to czasopismo stworzone w odpowiedzi na potrzeby księgowych w firmach oraz sektora finansów publicznych. Ma ono na celu ułatwienie codziennej pracy i właściwe wykonywanie obowiązków. Jest ono obecne na rynku już od stycznia 2012 r. Przez ten czas udało nam się poznać oczekiwania naszych czytelników i nauczyć się na nie jak najlepiej odpowiadać.

Administracja

Sposób na VAT

„Sposób na VAT” to czasopismo stworzone w odpowiedzi na potrzeby księgowych w firmach oraz sektora finansów publicznych. Ma ono na

Teczka Procedur Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie

Administracja

„Teczka Procedur Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie” to kompleksowa publikacja zawierająca pełną dokumentację i gotowe narzędzia związane z realizacją procedur przeciwdziałania przemocy w rodzinie oraz wskazówki i porady w zakresie prewencji przemocy domowej.

Administracja

Teczka Procedur Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie

„Teczka Procedur Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie” to kompleksowa publikacja zawierająca pełną dokumentację i gotowe narzędzia związane z realizacją procedur przeciwdziałania