0 Koszyk
Mój koszyk
Brak produktów w koszyku
Logowanie

Uroda

barber-magazine.pl

Barber Expert Magazine

Barber Expert Magazine to jedyne na polskim rynku specjalistyczne czasopismo w całości poświęcone tematyce barberskiej. Pięknie wydane, bogato ilustrowane czasopismo kierowane jest zarówno do profesjonalnych fryzjerów męskich, jak i klientów odwiedzających barber shopy. Barber Expert Magazine ro źródło wiedzy i inspiracji.

  • 100 stron
  • 4 numery w roku
  • 7 numerów archiwalnych

barber-magazine.pl

Wybierz swoją wersję

BARBER EXPERT MAGAZINE

Barber Expert Magazine to jedyne na polskim rynku specjalistyczne czasopismo w całości poświęcone tematyce barberskiej. Pięknie wydane, bogato ilustrowane czasopismo kierowane jest zarówno do profesjonalnych fryzjerów męskich, jak i klientów odwiedzających barber shopy. Barber Expert Magazine ro źródło wiedzy i inspiracji. Każdy numer wypełnia ponad 100 stron wysokiej jakości artykułów, poruszających najbardziej aktualne tematy związane m.in. z prowadzeniem biznesu, zarządzaniem, obsługą klienta, promocją marki, czy technikami strzyżeń i stylizacji włosów. Znajdziecie tu także wywiady, inspirujące kolekcje fryzjerskie, recenzje sprzętów, nowości kosmetyczne i propozycje aranżacji wnętrz męskich zakładów fryzjerskich.

Poznaj naszych autorów

Poznaj naszych autorów

Pierwsza polska kobieta barber. Dla barberingu porzuciła fryzjerstwo damskie i otworzyła jeden z pierwszych barber shopów w Polsce. Z powodzeniem łączy pasję do fryzjerstwa męskiego z rolą właściciela, menedżera oraz instruktora w swoich barber shopach oraz akademii barberingu. Nieustannie podnosi swoje kwalifikacje zawodowe, a zdobytą wiedzę i umiejętności przekazuje nie tylko swojemu zespołowi. Szkoli przyszłych adeptów sztuki barberskiej – zarówno na poziomie podstawowym, jak i zaawansowanym. Słynie z dokładności, precyzji, a sobie i swoim współpracownikom stawia bardzo wysokie wymagania.

zwiń

Jedna z prekursorek barberingu w Polsce. Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Wielkiej Brytanii zyskując swój przydomek Lady Barber. Aktualnie prowadzi swój Barber Shop w Tychach. Lady Barber współtworzy markę kosmetyczną KANCLERSKI i współpracuje z marką BaByliss Pro Polska.

zwiń

Założyciel marki MUSTH, tworzącej fenomenalne olejki do brody, o niespotykanych zapachach i kapitalnych właściwościach, kryjących się pod numerami 03 i 04. Tomasz jest także wziętym blogerem. Na swoich kanałach social media prowadzi widzów przez meandry męskiej pielęgnacji i elegancji. Od niedawna porwała go również kolejna pasja, rzemiosło męskiego fryzjerstwa! Na fotelu Tomasza możecie zagościć w Gdańsku!

zwiń

Pasjonat golenia brzytwą. Fryzjer męski z 33-letnim doświadczeniem. Mistrz Szkocji w goleniu twarzy na mokro 2018. Pomysłodawca, organizator oraz przewodniczący komisji sędziowskiej Mistrzostw Polski w goleniu twarzy na mokro o tytuł Najlepszego Polskiego Golibrody. Ambasador najstarszej polskiej wody kolonskiej Przemysławka.

zwiń

Specjalista strzyżenia męskiego i stylizacji brody. Właściciel Marczak Barber Shop – polskiego męskiego salonu fryzjerskiego, działającego od czterech lat w Oslo w Norwegii Współorganizator tegorocznych. Mistrzostw brody w Polsce „Perfect Beard” na targach fryzjerskich Hair Forum w Warszawie. Finalista i zwycięzca norweskiego konkursu „Najlepsza Broda w Norwegii 2017”.

zwiń

Od 33 lat w zawodzie fryzjera męskiego. Prekursor barberingu w Polsce. Autor jedynej w kraju książki – elementarza o podstawach i fundamentach zawodu pt. „Fryzjer Męski”. Ma swoją linię kosmetyków Steam Punk, która jest dedykowana mężczyznom. Adam Szulc jest nauczycielem w poznańskiej branżówce, w grupie Fryzjer Męski Barber. W swoim barber shopie zwanym Jamą organizuje sesje zdjęciowe i filmowe fryzur męskich oraz imprezy o tematyce barbersko-historyczno-muzycznej. Jego pokazy na scenach całego kraju „Most”, „Steam Punk Show”, „Neon & Punk”, „RockaPinUp” czy „Bestia” przeszły już do historii fryzjerstwa.

zwiń

Po 11 latach pracy w agencjach reklamowych postanowił założyć firmę. Tak zrodził się pomysł na markę “Brodaty Zbir”, która łączy w sobie większość pasji autora. W międzyczasie skupił kilka tysięcy brodaczy z całego kraju w społeczności pod nazwą “Broda to nie moda”. Po niewątpliwym sukcesie obu projektów, postanowił otworzyć sklep z kosmetykami męskimi www.uzbira.pl. Na co dzień specjalizuje się w doradztwie mężczyznom w zakresie doboru odpowiednich produktów do pielęgnacji brody, włosów i ciała. Zdecydowanie stawia na promocję polskich produktów i marek. Juror Mistrzostw Brody i Wąsów 2019 w Nadarzynie. Organizator wielu zlotów brodaczy w Polsce. Autor bloga www.brodatyzbir.pl. Za cel stawia sobie edukację początkujących brodaczy i marzy, by na polskich ulicach mijać coraz więcej mężczyzn posiadających zadbany zarost.

zwiń

Współwłaściciel dwóch lubelskich barbershopów ­– the Razor's Edge Barbershop i Lublin Blues Barbershop. Od lat zafascynowany szeroko pojmowaną kulturą barberską. Do jego obowiązków należy promowanie lokalnie działających marek w ramach prowadzonego wraz z żoną projektu pomocdlabiznesu.pl

zwiń

Doskonalił swoje rzemiosło i zbierał doświadczenie, by po latach zebrać zespół zawodowców i otworzyć pierwszy barber shop w Gliwicach. Dziś snuje plany o kolejnych oddziałach i dąży do tego, by Lucjan’s Barber Shop był marką nr 1 wśród najbardziej męskich salonów w Polsce.

zwiń
W NAJNOWSZYM WYDANIU M.IN.:

W NAJNOWSZYM WYDANIU M.IN.:

  • - U kogo warto się szkolić i jak to robić z głową?

    U kogo warto się szkolić i jak to robić z głową?

    Piotr Staszewski
  • - Pasja i praca

    Pasja i praca

    Marcelina Szulc
  • - Dywersyfikacja dochodów fryzjera, czyli nie samym strzyżeniem fryzjer żyć może

    Dywersyfikacja dochodów fryzjera, czyli nie samym strzyżeniem fryzjer żyć może

    Marcin Głuszyński
  • - Obsługa klienta czy marketing – co się bardziej opłaca?

    Obsługa klienta czy marketing – co się bardziej opłaca?

    Marta Szarogroder-Rosiak
  • - Wprowadzenie standardów pracy w barber shopie

    Wprowadzenie standardów pracy w barber shopie

    Iwona Marhulets
  • - Barberski dress code

    Barberski dress code

    Mateusz Zaród
Stałe działy

Stałe działy

STREFA BARBERA - W tej części czasopisma publikowane są treści kierowane do profesjonalnych fryzjerów męskich. Poruszane są tu tematy związane z praktyczną i teoretyczną stroną zawodu. Na łamach magazynu omawiane są różnego rodzaju techniki strzyżeń, przedstawiane są porady w zakresie stylizacji i pielęgnacji zarostu, a także artykuły eksperckie dotyczące prowadzenia i zarządzania biznesem oraz pracownikami, promocji marki, a także aranżacji wnętrza zakładu fryzjerskiego.
STREFA BRODACZA - To przestrzeń, w której zamieszczane są artykuły poradnikowe kierowane do pasjonatów barberingu – mężczyzn (klientów barber shopów) chcących poszerzać swoją wiedzę na temat m.in. pielęgnacji i stylizacji włosów oraz brody. Znajdują się tu także prezentacje produktów wraz z wyjaśnieniem, do jakiego rodzaju włosów należy stosować poszczególne kosmetyki oraz jak samodzielnie dbać o wygląd i kondycję zarostu.
„Tablica inspiracji” - To zbiór prac wykonanych przez czytelników czasopisma. W każdym wydaniu publikowane są zdjęcia poruszające konkretną tematykę, np.: „strzyżenie awangardowe”, „hair tatoo” „fade” „perfekcyjnie wystylizowana broda”. Spośród propozycji nadesłanych przez czytelników, redakcja wybiera fotografie, które ukazują się w magazynie.

Wybierz swoją wersję prenumeraty.

Wersja
Cyfrowa
184,26 zł netto
199,00 zł brutto

  • Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnych wydań czasopisma
  • Dostęp do treści w bibliotece cyfrowej
Dodaj do koszyka

Wybierz swoją wersję

Liczba stron

100

Liczba wydań w roku

4

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska Sp. z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Będziemy przetwarzać dane podane w formularzu wyłącznie w celu realizacji Twojego zgłoszenia. Pełna informacja o regułach przetwarzania danych osobowych dostępna jest tutaj.
Biuro Obsługi Klienta

Liczba stron

100

Liczba wydań w roku

4

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska Sp. z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Będziemy przetwarzać dane podane w formularzu wyłącznie w celu realizacji Twojego zgłoszenia. Pełna informacja o regułach przetwarzania danych osobowych dostępna jest tutaj.
Biuro Obsługi Klienta

Potrzebujesz pomocy?

Żebyśmy mogli jak najszybciej udzielić Ci odpowiedzi wyszukaj problem korzystając z poniższej wyszukiwarki lub wybierz go, korzystając z kategorii

Kategoria problemu

*