Czasopismo Magazyn Online marketing | Forum Media Polska
0 Koszyk
Mój koszyk
Brak produktów w koszyku
Logowanie

Marketing i Sprzedaż

o-m.pl

Magazyn Online Marketing

Magazyn Online Marketing poświęcony jest w całości skutecznemu promowaniu i sprzedaży w Internecie. Czasopismo tworzone jest we współpracy z uznanymi ekspertami, w dziedzinie, jaką jest marketing internetowy – starannie wybieramy tych autorów, którzy zrealizowali z powodzeniem sprzedaż w kanale internetowym i wskazujemy jednoznacznie, jakie kampanie generują faktyczną sprzedaż i rentowność. Na przestrzeni lat pismo zyskało zaufanie ponad 7000 marketerów, którzy prenumerują nasz magazyn.

  • 83155
  • 6 numerów w roku
  • Format A4
  • 44 numery archiwalnych

Wybierz swoją wersję

Magazyn Online Marketing tworzony przez specjalistów

Publikujemy artykuły na temat marketingu internetowego opracowane w bardzo przystępnej formie i przekazujące wyłącznie sprawdzone, wiarygodne treści. To dla Państwa konsekwentnie rozwijamy Magazyn Online Marketing, starając się dostarczyć wiedzę, dzięki której nasi czytelnicy osiągną oczekiwane rezultaty marketingowe. Lektura Magazynu Online Marketing pozwoli na samodzielne prowadzenie akcji sprzedażowych w Internecie oraz zyskanie pewności, że przyniosą one pożądane rezultaty. To również doskonały wybór, jeśli zależy Ci na zwiększeniu faktycznej sprzedaży w Internecie bez konieczności wydawania dużych pieniędzy. Zyskają także wiedzę dotyczącą skuteczności działań firm pozycjonerskich czy domów mediowych. Magazyn Online Marketing to również doskonały wybór, jeśli chcesz istotnie zwiększyć udział kanału online w całkowitej sprzedaży. Z naszym magazynem marketing internetowy nie będzie miał przed Tobą tajemnic.

Poznaj naszych autorów

Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza start-upom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Start-up Weekend czy Start-up Fest. Dzieli się wiedzą – piszę blog o budowaniu marki, opublikował trzy książki: Zakamarki marki, Grywalizacja oraz Narratologia. Prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social mediów… Kocha literki niemal w każdej – poza ComicSans – formie.

zwiń

Wiceprezes i Digital Marketing Consultant w firmie konsultingowo-szkoleniowej Socjomania. Praktyk w zakresie realizacji działań marketingowych w kanałach digital. Przygotowuje i pomaga we wdrożeniu strategii działań marek w internecie. Specjalizuje się w w social media marketingu i Facebook Ads. Posiada przekrojową wiedzę na temat głównych narzędzi digital marketingu. Prowadzi szkolenia oraz wykłady na studiach podyplomowych, wspiera klientów jako konsultant podczas długofalowych projektów

zwiń

Współzałożyciel Takaoto, firmy specjalizującej się w audytach dla e-commerce, startupów i dużych serwisów internetowych. Specjalista SEO, marketer, bloger oraz wykładowca. Marketingiem w różnych formach zajmuję się już ponad dekadę. Miał okazję zbierać doświadczenie zarówno podczas pracy w agencji, w wewnętrznym dziale firmy, pracując jako niezależny konsultant i freelancer prowadzący kampanie marketingowe (zwłaszcza SEO, AdWords, content marketingowe).

zwiń

CEO agencji digitalk, wyspecjalizowanej w działaniach w mediach społecznościowych i reklamach PPC (Google & Social Media Ads). Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwo Pomorskie i Kujawsko-Pomorskie czy Instytutu Matki i Dziecka. Prowadzi szkolenia ze skutecznej reklamy na Facebooku. Na sali szkoleniowej spędził już ponad trzy tysiące godzin. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com oraz bestsellerowej książki Jak pisać, żeby chcieli czytać. Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce.

zwiń

CEO DevaGroup, agencji Partner Google Premier i Google Rising Star Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Sędzia European Search Awards. Autor szkoleń i artykułów oraz dwóch książek z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań.

zwiń

W najnowszym wydaniu m.in.:

  • TEMAT NUMERU

    Pułapki ścieżek zakupowych w B2B

    Bartosz Majewski, Michał Budniak
  • W ŚWIECIE GOOGLE

    Analityka w służbie danych, czyli jak wykorzystać potencjał Google Data Studio do efektywnego raportowania i wnioskowania?

    Monika Kołodziejczyk
  • ANALITYKA W SIECI

    Analiza jakościowa, czyli siłownia umysłu

    Jagoda Prętnicka
  • E-COMMERCE

    Jak przygotować idealny opis produktu w e-commerce lub opis usługi na stronę internetową?

    Adrianna Kamińska
  • REKLAMA INTERNETOWA

    Widownia online w liczbach – jak wygląda okres letni na rynku reklamy?

    Katarzyna Binert
  • SEO

    Dziesięć przykazań SEO

    Grzegorz Strzelec

Zapoznaj się z pełnym wydaniem czasopisma

Stałe działy czasopisma

  • SOCIAL MEDIA - praktyczne lekcje, dzięki którym metodą krok po kroku będziesz potrafić prowadzić kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie, LinkedIn, YouTube i w innych społecznościach,
  • E-MAIL MARKETING - trendy i inspiracje, wskazówki dotyczące planowania kampnii, od ciekawych kreacji po zaawansowaną analitykę,
  • E-COMMERCE - wskazówki dla e-sklepów od A do Z: od analityki po finanse, PR i zarządzanie, pomysły na pozyskanie nowych klientów, budowanie ich lojalności i zwiększenie wartości koszyka
  • SEM/SEO - gotowe rozwiązania, które prowadzą do efektywnego zarządzania treścią w Internecie
  • CONTENT MARKETING - porady dotyczące tworzenia atrakcyjnych treści, które angażują.

Wybierz swoją wersję prenumeraty

Wersja
Ekonomiczna
349,00 zł netto
376,92 zł brutto

  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Roczny dostęp do portalu
  • Prenumerata roczna w wersji elektronicznej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów – ponad 250 artykułów i 1200 stron praktycznej wiedzy
Dodaj do koszyka
Wersja
Online
368,00 zł netto
452,64 zł brutto

  • Roczny dostęp do portalu
  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Prenumerata roczna w wersji elektronicznej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów – ponad 250 artykułów i 1200 stron praktycznej wiedzy
Dodaj do koszyka
Wersja
Premium
398,00 zł netto
437,19 zł brutto

  • Roczny dostęp do portalu
  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Prenumerata roczna w wersji elektronicznej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów – ponad 250 artykułów i 1200 stron praktycznej wiedzy
Dodaj do koszyka
Wersja
Premium
420,00 zł netto
464,10 zł brutto

  • ewtwetwtw
  • dfgdsga
Dodaj do koszyka

Częstotliwość ukazywania się

Dwumiesięcznik

Liczba wydań w roku

6

Liczba stron

80

Format

A4

Adres strony produktowej

https://o-m.pl/

Najczęściej zadawane pytania:

Płatności za prenumeratę proszę dokonać na podstawie faktury VAT, którą wyślemy listownie na adres wskazany w zamówieniu.
Termin płatności to 13 dni od momentu wystawienia faktury.
Czasopismo wyślemy w miesiącu wystawienia faktury, po ukazaniu się numeru. Wyjątek: w przypadku zamówienia dwumiesięcznika lub kwartalnika, pierwszym numerem będzie ten, który ukaże się po wystawieniu faktury.
Od momentu wystawienia faktury VAT, okres prenumeraty jest widoczny na fakturze.
Przejdź do pełnego FAQ

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska Sp. z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Będziemy przetwarzać dane podane w formularzu wyłącznie w celu realizacji Twojego zgłoszenia. Pełna informacja o regułach przetwarzania danych osobowych dostępna jest tutaj.
Biuro Obsługi Klienta

Najchętniej kupowane

Social Media Manager

Marketing i Sprzedaż

Magazyn Social Media Manager to jedyne czasopismo w całości poświęcone mediom społecznościowym. Dostarczamy Państwu sprawdzone narzędzia i skuteczne rozwiązania, pozwalające prowadzić efektywne kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie, LinkedIn, YouTube i w innych społecznościach, które administruje social media manager.

Marketing i Sprzedaż

Social Media Manager

Magazyn Social Media Manager to jedyne czasopismo w całości poświęcone mediom społecznościowym. Dostarczamy Państwu sprawdzone narzędzia i skuteczne rozwiązania, pozwalające

Nowa Sprzedaż

Marketing i Sprzedaż

Czasopismo Nowa Sprzedaż to dwumiesięcznik o skutecznej sprzedaży i obsłudze klienta, adresowany do osób zawodowo zajmujących się sprzedażą produktów i usług na polskim rynku. To doskonały wybór dla handlowców, szefów i dyrektorów sprzedaży, właścicieli firm i zarządu, a także doradców i konsultantów klienta czy specjalistów ds. marketingu.

Marketing i Sprzedaż

Nowa Sprzedaż

Czasopismo Nowa Sprzedaż to dwumiesięcznik o skutecznej sprzedaży i obsłudze klienta, adresowany do osób zawodowo zajmujących się sprzedażą produktów i

Event Management Polska

Marketing i Sprzedaż

Magazyn Event Management Polska skierowany jest do event managerów, właścicieli firm i agencji eventowych, travel plannerów oraz osób, które organizują imprezy, konferencje, szkolenia czy kongresy. Przekazujemy Państwu informacje dotyczące branży MICE, proponujemy gotowe rozwiązania dla osób zarządzających eventami i przedstawiamy najciekawsze informacje eventowe z całego świata.

Marketing i Sprzedaż

Event Management Polska

Magazyn Event Management Polska skierowany jest do event managerów, właścicieli firm i agencji eventowych, travel plannerów oraz osób, które organizują

Magazyn E-Commerce

Marketing i Sprzedaż

„Magazyn E-commerce Polska” to nowoczesne czasopismo w całości poświęcone branży e-commerce, tworzone przez zespół redakcyjny magazynów Nowa Sprzedaż, Online Marketing i Social Media Manager. Na łamach niniejszego pisma prezentujemy wyłącznie sprawdzone strategie e-commerce i wskazówki dla osób prowadzących sklep internetowy: od analityki po finanse, PR i zarządzanie, a także dzielimy się eksperckimi radami, gotowymi do wdrożenia od ręki.

Marketing i Sprzedaż

Magazyn E-Commerce

„Magazyn E-commerce Polska” to nowoczesne czasopismo w całości poświęcone branży e-commerce, tworzone przez zespół redakcyjny magazynów Nowa Sprzedaż, Online Marketing