Czasopismo Magazyn Online marketing | Forum Media Polska
0 Koszyk
Mój koszyk
Brak produktów w koszyku
Logowanie

Marketing i Sprzedaż

o-m.pl

Magazyn Online Marketing

Magazyn Online Marketing poświęcony jest w całości skutecznemu promowaniu i sprzedaży w Internecie. Czasopismo tworzone jest we współpracy z uznanymi ekspertami, w dziedzinie, jaką jest marketing internetowy – starannie wybieramy tych autorów, którzy zrealizowali z powodzeniem sprzedaż w kanale internetowym i wskazujemy jednoznacznie, jakie kampanie generują faktyczną sprzedaż i rentowność. Na przestrzeni lat pismo zyskało zaufanie ponad 7000 marketerów, którzy prenumerują nasz magazyn.

  • ok. 90 stron
  • 6 numerów w roku
  • Format A4
  • 58 numerów archiwalnych

o-m.pl

Wybierz swoją wersję

Magazyn Online Marketing tworzony przez specjalistów

Publikujemy artykuły na temat marketingu internetowego opracowane w bardzo przystępnej formie i przekazujące wyłącznie sprawdzone, wiarygodne treści. To dla Państwa konsekwentnie rozwijamy Magazyn Online Marketing, starając się dostarczyć wiedzę, dzięki której nasi czytelnicy osiągną oczekiwane rezultaty marketingowe. Lektura Magazynu Online Marketing pozwoli na samodzielne prowadzenie akcji sprzedażowych w Internecie oraz zyskanie pewności, że przyniosą one pożądane rezultaty. To również doskonały wybór, jeśli zależy Ci na zwiększeniu faktycznej sprzedaży w Internecie bez konieczności wydawania dużych pieniędzy. Zyskają także wiedzę dotyczącą skuteczności działań firm pozycjonerskich czy domów mediowych. Magazyn Online Marketing to również doskonały wybór, jeśli chcesz istotnie zwiększyć udział kanału online w całkowitej sprzedaży. Z naszym magazynem marketing internetowy nie będzie miał przed Tobą tajemnic.

 

Poznaj naszych autorów

Poznaj naszych autorów

Buduje silne marki – pracuje m.in. z Agorą, Grupą Allegro, wieloma mniejszymi firmami. Doradza start-upom i innym przedsiębiorstwom – jako mentor np. podczas Start-up Weekend czy Start-up Fest. Dzieli się wiedzą – piszę blog o budowaniu marki, opublikował trzy książki: Zakamarki marki, Grywalizacja oraz Narratologia. Prowadzi szkolenia z marketingu, brandingu, social mediów… Kocha literki niemal w każdej – poza ComicSans – formie.

zwiń

Wiceprezes i Digital Marketing Consultant w firmie konsultingowo-szkoleniowej Socjomania. Praktyk w zakresie realizacji działań marketingowych w kanałach digital. Przygotowuje i pomaga we wdrożeniu strategii działań marek w internecie. Specjalizuje się w w social media marketingu i Facebook Ads. Posiada przekrojową wiedzę na temat głównych narzędzi digital marketingu. Prowadzi szkolenia oraz wykłady na studiach podyplomowych, wspiera klientów jako konsultant podczas długofalowych projektów

zwiń

Współzałożyciel Takaoto, firmy specjalizującej się w audytach dla e-commerce, startupów i dużych serwisów internetowych. Specjalista SEO, marketer, bloger oraz wykładowca. Marketingiem w różnych formach zajmuję się już ponad dekadę. Miał okazję zbierać doświadczenie zarówno podczas pracy w agencji, w wewnętrznym dziale firmy, pracując jako niezależny konsultant i freelancer prowadzący kampanie marketingowe (zwłaszcza SEO, AdWords, content marketingowe).

zwiń

CEO agencji digitalk, wyspecjalizowanej w działaniach w mediach społecznościowych i reklamach PPC (Google & Social Media Ads). Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwo Pomorskie i Kujawsko-Pomorskie czy Instytutu Matki i Dziecka. Prowadzi szkolenia ze skutecznej reklamy na Facebooku. Na sali szkoleniowej spędził już ponad trzy tysiące godzin. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com oraz bestsellerowej książki Jak pisać, żeby chcieli czytać. Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce.

zwiń

CEO DevaGroup, agencji Partner Google Premier i Google Rising Star Certyfikowany trener Google AdWords oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Sędzia European Search Awards. Autor szkoleń i artykułów oraz dwóch książek z tej tematyki, wykładowca Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań.

zwiń
W najnowszym wydaniu m.in.:

W najnowszym wydaniu m.in.:

  • SZLAK Z DROGOWSKAZAMI - Szlak w reklamę trafia

    Szlak w reklamę trafia

    Paulina Kostro
  • GAMING - Zagadnienia prawne w gaming marketingu

    Zagadnienia prawne w gaming marketingu

    Jacek Szlak
  • CASE STUDY - Zrozum swoich klientów. Jak lepiej targetować reklamy dzięki analizie zachowań użytkowników?

    Zrozum swoich klientów. Jak lepiej targetować reklamy dzięki analizie zachowań użytkowników?

    Karolina Kałużyńska , Mikołaj Sowiński
  • MOBILE - Reklama Rich Media – jak zachęcić do interakcji i kliknięcia

    Reklama Rich Media – jak zachęcić do interakcji i kliknięcia

    Redakcja
  • PR - Strategia komunikacji start-upu Jak dotrzeć jednocześnie do klientów, pracowników i inwestorów?

    Strategia komunikacji start-upu Jak dotrzeć jednocześnie do klientów, pracowników i inwestorów?

    Marta Sielska
  • CONTENT MARKETING - Słowo przeciw wideo? Jak pozyskać wysokie pozycje w Google i generować konwersje?

    Słowo przeciw wideo? Jak pozyskać wysokie pozycje w Google i generować konwersje?

    Damian Wielechowski
  • DISPLAY - Jak lokować formaty display i wideo, by generować zasięgi i widoczność?

    Jak lokować formaty display i wideo, by generować zasięgi i widoczność?

    Milena Majchrzak
  • SOCIAL MEDIA - Zaangażuj B2B na LinkedIn!

    Zaangażuj B2B na LinkedIn!

    Bartosz Wójcik
  • SOCIAL MEDIA - Jak wykorzystać InstaStories do zwiększenia sprzedaży w sklepie online?

    Jak wykorzystać InstaStories do zwiększenia sprzedaży w sklepie online?

    Dagmara Pakulska
  • ARTYKUŁ SPONSOROWANY - Jak zoptymalizować sklep internetowy pod kątem Core Web Vitals?

    Jak zoptymalizować sklep internetowy pod kątem Core Web Vitals?

    Klaudia Chmielewska , Kaja Chmielewska
  • TEMAT NUMERU - Jak wykorzystać dane Google w praktyce i tworzyć własne segmenty odbiorców

    Jak wykorzystać dane Google w praktyce i tworzyć własne segmenty odbiorców

    Wojciech Szymański
  • TEMAT NUMERU - Paweł Adamiec

    Paweł Adamiec

    Martech – jak zwiększyć efektywność swoich kampanii?
  • TEMAT NUMERU - Dane – skąd się biorą, jak na nie uważać i co z nimi można zrobić?

    Dane – skąd się biorą, jak na nie uważać i co z nimi można zrobić?

    Jacek Józwiak
  • TEMAT NUMERU - Personalizacja e-marketingu od A do Z

    Personalizacja e-marketingu od A do Z

    Dawid Maj
  • TEMAT NUMERU - Era 3rd party cookies – teraz i po zmianach w 2023 r.

    Era 3rd party cookies – teraz i po zmianach w 2023 r.

    Mike Korba
  • TEMAT NUMERU - Segmentacja, targeting i pozycjonowanie (STP) – krok po kroku

    Segmentacja, targeting i pozycjonowanie (STP) – krok po kroku

    Marta Kusowska , Tomasz Sąsiadek
  • SEM/SEO - Najczęściej zadawane pytania w SEO

    Najczęściej zadawane pytania w SEO

    Michał Dziekoński
  • SEM/SEO - Jak pisać efektywny blog firmowy? Od tematu po optymalizację

    Jak pisać efektywny blog firmowy? Od tematu po optymalizację

    Sebastian Heymann
  • SEM/SEO - Poznaj 7 sztuczek w Wordpressie, dzięki którym Twój e-commerce będzie przygotowany do aktualizacji algorytmu Google’a

    Poznaj 7 sztuczek w Wordpressie, dzięki którym Twój e-commerce będzie przygotowany do aktualizacji algorytmu Google’a

    Damian Jędrzejewski

Zapoznaj się z pełnym wydaniem czasopisma

Stałe działy czasopisma

Stałe działy czasopisma

SOCIAL MEDIA - praktyczne lekcje, dzięki którym metodą krok po kroku będziesz potrafić prowadzić kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie, LinkedIn, YouTube i w innych społecznościach,
E-MAIL MARKETING - trendy i inspiracje, wskazówki dotyczące planowania kampnii, od ciekawych kreacji po zaawansowaną analitykę,
E-COMMERCE - wskazówki dla e-sklepów od A do Z: od analityki po finanse, PR i zarządzanie, pomysły na pozyskanie nowych klientów, budowanie ich lojalności i zwiększenie wartości koszyka
SEM/SEO - gotowe rozwiązania, które prowadzą do efektywnego zarządzania treścią w Internecie
CONTENT MARKETING - porady dotyczące tworzenia atrakcyjnych treści, które angażują.

Wybierz swoją wersję prenumeraty.

Wersja
Online
369,00 zł netto
398,52 zł brutto

  • Roczny dostęp do portalu
  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Prenumerata roczna w wersji elektronicznej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów – ponad 250 artykułów i 1200 stron praktycznej wiedzy
Dodaj do koszyka
Wersja
Ekonomiczna
369,00 zł netto
398,52 zł brutto

  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Roczny dostęp do portalu
  • Prenumerata roczna w wersji elektronicznej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów – ponad 250 artykułów i 1200 stron praktycznej wiedzy
Dodaj do koszyka
Wersja
Premium
499,00 zł netto
538,92 zł brutto

  • Roczny dostęp do portalu
  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Prenumerata roczna w wersji elektronicznej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów – ponad 250 artykułów i 1200 stron praktycznej wiedzy
Dodaj do koszyka

Wybierz swoją wersję

Częstotliwość ukazywania się

Dwumiesięcznik

Liczba wydań w roku

6

Liczba stron

80

Format

A4

Adres strony produktowej

https://o-m.pl/

Najczęściej zadawane pytania:

Płatności za prenumeratę proszę dokonać na podstawie faktury VAT, którą wyślemy listownie na adres wskazany w zamówieniu.
Termin płatności to 13 dni od momentu wystawienia faktury.
Czasopismo wyślemy w miesiącu wystawienia faktury, po ukazaniu się numeru. Wyjątek: w przypadku zamówienia dwumiesięcznika lub kwartalnika, pierwszym numerem będzie ten, który ukaże się po wystawieniu faktury.
Od momentu wystawienia faktury VAT, okres prenumeraty jest widoczny na fakturze.
Przejdź do pełnego FAQ

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska Sp. z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Będziemy przetwarzać dane podane w formularzu wyłącznie w celu realizacji Twojego zgłoszenia. Pełna informacja o regułach przetwarzania danych osobowych dostępna jest tutaj.
Biuro Obsługi Klienta

Częstotliwość ukazywania się

Dwumiesięcznik

Liczba wydań w roku

6

Liczba stron

80

Format

A4

Adres strony produktowej

https://o-m.pl/

Najczęściej zadawane pytania:

Płatności za prenumeratę proszę dokonać na podstawie faktury VAT, którą wyślemy listownie na adres wskazany w zamówieniu.
Termin płatności to 13 dni od momentu wystawienia faktury.
Czasopismo wyślemy w miesiącu wystawienia faktury, po ukazaniu się numeru. Wyjątek: w przypadku zamówienia dwumiesięcznika lub kwartalnika, pierwszym numerem będzie ten, który ukaże się po wystawieniu faktury.
Od momentu wystawienia faktury VAT, okres prenumeraty jest widoczny na fakturze.
Przejdź do pełnego FAQ

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska Sp. z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Będziemy przetwarzać dane podane w formularzu wyłącznie w celu realizacji Twojego zgłoszenia. Pełna informacja o regułach przetwarzania danych osobowych dostępna jest tutaj.
Biuro Obsługi Klienta

Potrzebujesz pomocy?

Żebyśmy mogli jak najszybciej udzielić Ci odpowiedzi wyszukaj problem korzystając z poniższej wyszukiwarki lub wybierz go, korzystając z kategorii

Kategoria problemu

*