Online Marketing Guide
0 Koszyk
Logowanie

Marketing i Sprzedaż

www.omguide.pl

Online Marketing Guide

Praktyczny przewodnik po strategiach, narzędziach i kanałach, bazujący na biznesowych case studies i know-how czołowych polskich marketerów. Zestawy instrukcji, analizy strategii, tutoriale, przewodniki po najważniejszych narzędziach e-marketingu. Autorskie wnioski i analizy najlepszych ekspertów, którzy z sukcesem prowadzą własny digital biznes i doradzają innym. Setki wskazówek i komentarzy eksperckich, przedstawiamy case study i omawiamy skuteczne kampanie online.

  • W wersji optymalnej segregator
  • Co najmniej 6 bezpłatnych aktualizacji w roku w formie elektronicznej
  • Format A4 / Online
  • Dostęp do archiwalnej dokumentacji na portalu

www.omguide.pl

Dla kogo?

Publikacja dedykowana marketerom

Online Marketing Guide to baza wiedzy opracowana przez największych Polskich specjalistów. Dzięki publikacji zdobędziesz obszerną wiedzę w sektorach e-marketingu jak Social Media Marketing, Content Marketing, SEO i SEM, E-mail marketing, UX/UI, Mobile Marketing, E-commerce oraz wiedzę odnośnie prawnych aspektów pracy marketera.

Dzięki omówieniu najważniejszych strategii, wnikliwej analityce oraz analizie, zaplanujesz kampanię dopasowaną do Twojego budżetu oraz czasu. Publikacja została stworzona na podstawie case-studies, dlatego masz pewność, że opisane metody są skuteczne.

Spis treści

  • Jak zaplanować kampanię z mikrobudżetem w Social Mediach – jakich narzędzi użyć, aby nie przeciążyć budżetu, z jakich scenariuszy działań skorzystać oraz jak przeanalizować wyniki kampanii?
  • Jak dobrze zorganizować działania content marketingowe w Social Mediach – jak przeprowadzić skuteczną kampanię influencerską, jak realizować cele biznesowe za pomocą influencer marketingu, jakie formy reklamy na Instagramie są najskuteczniejsze, dlaczego marketing rekomendacji stał się strategicznym elementem działań komunikacyjnych?
  • Jak mądrze zaimplementować Google Analytics 4.0 – unikatowe wskazówki, jak zbierać dane zgodnie z najlepszymi praktykami, czy warto podwójnie zbierać dane i raporty, czy zapisywać stare dane z GA w chmurze?
  • Jak wzorcowo ustawić parametry konta Google Ads – łączenie z innymi narzędziami, konfigurowanie konwersji krok po kroku, instrukcje dotyczące tworzenia list remarketingowych, przykładowe analizy efektywności reklam pod względem statystyk konwersji?
  • Jak sprzedawać za pomocą marketingu treści – wg jakiego scenariusza prowadzić wzorcową kampanię content marketingową, która szybko wzmocni wizerunek Twojej firmy na rynku, jak pisać, by aktywnie zaangażować odbiorcę – 5 złotych zasad
  • Jak zadbać o czytelność tekstów, w jaki sposób dobierać tematy i frazy, z jakich elementów powinien składać się materiał tekstowy, by zatrzymać uwagę odbiorcy na dłużej?
  • Jak pisać pod SEO, żeby tekst był skuteczny – jak wybrać najlepsze słowa kluczowe z odpowiednią intencją, w czym konkretnie pomoże Ci poprawne formatowanie tekstu, co ułatwi Ci wyniesienie Twojej strony na „pozycję zero” do feature snippet?
  • Jak efektywnie prowadzić recykling treści – jak w pełni wykorzystać potencjał Google Search Console, jak przerobić stare materiały, by generowały nowy ruch i nową sprzedaż?
  • Jak wybrać program do email marketingu i połączyć go z Twoją stroną – instrukcja postępowania krok po kroku jak konstruować maile, by nie wpadały do SPAMU?
  • Jak zbudować zaufanie w e-mail marketingu, jakie zwroty uznawane są za spamerskie, jak działają filtry antyspamowe, jak przygotować wzorcowy mailing?
  • Jak zbudować własną strategię mediową – w jakie kanały zainwestować biorąc pod uwagę specyfikę branży, jak łączyć komunikację w mediach offline z kanałami digitalowymi, z jakich trendów na 2021 warto skorzystać planując kampanię?
  • Jak stworzyć wzorcowy plan mediowy – kto jest docelowym konsumentem mojego produktu, co chcę osiągnąć dzięki kampanii, na co warto postawić w pierwszej kolejności - wzrost świadomości, generowanie ruchu na stronę, leady, sprzedaż, jaki budżet mogę przeznaczyć na kampanię?
  • Jak budować strony www, żeby same sprzedawały – na jakie elementy Klient zwraca uwagę w pierwszej kolejności, jak dobierać i konstruować butony, np. call to action, dlaczego szczegółowe opcje targetowania mają znaczenie i jak je wykorzystać?
  • Jak projektować na mobile, by zachwycać Klientów użytecznością – za pomocą jakich narzędzi i metod badać użyteczność mobile, a jakie narzędzia wybrać do badań zdalnych, jak przeprowadzić badanie użyteczności?
  • Jak stworzyć i skonfigurować kampanie mobilne krok po kroku – jak skutecznie uwzględnić kanał mobile w strategii marketingowej, z jakich rozwiązań technologicznych skorzystać, by połączyć wielokanałowe śledzenie użytkownika z zestawem przydatnych narzędzi marketingowych, jakie typy powiadomień push wybrać?
  • Jak połączyć działania online z offline – jak mierzyć, czy ruch online przekłada się także na sprzedaż offline, jakich danych i narzędzi używać, jak porównać funkcjonalność pomiaru konwersji offline dla platform Facebooka i Google’a?
  • Jakie są kluczowe elementy sklepu internetowego – checklista jak projektować e-commerce, by sprzedawać – jak sprawdzić, gdzie nasi użytkownicy mają problemy i wyciągać wnioski, na których możemy opierać decyzje biznesowe?
  • Jak krok po kroku kompleksowo mierzyć konwersję na podstawie zdarzeń i analizy wizyt użytkowników?
  • Jak stworzyć wzorcowy regulamin sklepu internetowego – jak prawidłowo określić warunki płatności przy abonamentach, subskrypcjach, zwrotach towarów?
  • Jak zgodnie z prawem przekazywać dane swoich Klientów innym podmiotom – gotowe wzory zapisów w regulaminie?
W zespole autorskim m.in.:

W zespole autorskim m.in.:

Marketing Manager z ponad 15-letnim doświadczeniem w międzynarodowych firmach (np. SIEMENS). Trener i konsultant marketingowy z ponad 12-letnim doświadczeniem zawodowym (np. Chartered Institute of Marketing, Blue Business Media, IIR, Marketing w Praktyce, MBA University of Warsaw i inne).

zwiń

Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays. Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press. Szkoleniowiec - głównie w zakresie mediów społecznościowych i customer experience. Były trener w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych.

zwiń

Członek zarządu i dyrektor marketingu LTTM, największej w Polsce grupy świadczącej usługi z zakresu wideo i influencer marketingu, w skład której wchodzą: LifeTube – największa sieć partnerska YouTube, TalentMedia – najbardziej profesjonalna agencja influencer marketingu, Mellon Media – producent wideo.

zwiń

Specjalista marketingu i analityki internetowej, właściciel firmy Semhouse i współwłaściciel agencji marketingu internetowego Marafiki. Prelegent licznych konferencji branżowych, m.in.: I love Marketing, Kongres Online Marketing, Internet Beta, In Digital Marketing, semKRK. Wykładowca studiów podyplomowych na AGH w Krakowie na kierunku Marketing Internetowy.

zwiń

CEO w DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener SEO, Google Ads & Analytics, szkolił najlepsze agencje i domy mediowe bezpośrednio dla Google. Autor dwóch książek, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line.

zwiń

Niezależny konsultant, certyfikowany trener DIMAQ/IAB Polska i szkoleniowiec eCode.pl. Związany z Magazynem Online Marketing od samego początku jego powstania. Cierpliwy szkoleniowiec. Przeszkolił już tysiące osób. Specjalizuje się w tematach planowania działań marketingowych, a także w e-mail marketingu. Pomaga różnym branżom uzyskiwać lepsze wyniki.

zwiń

Zajrzyj do środka

Dzięki Online Marketing Guide:

  • Otrzymasz kompleksową, zawsze aktualną, bazę wiedzy z każdego obszaru e-marketingu – będziesz zawsze na bieżąco z trendami, przeszkolisz siebie i swoich współpracowników,
  • Na nowo zbudujesz strategię promocji w Internecie – odkryjesz możliwości, jak tym samym nakładem finansowym zrobić kampanie, które dotychczas były poza Twoim zasięgiem,
  • Zaczniesz realizować narzucone plany marketingowe – docenisz moc wskazówek i porad od ekspertów,
  • Zyskasz swobodę pracy z narzędziami marketingowymi – Menadżer reklam czy Google Analytics nie będzie miał przed Tobą tajemnic,
  • Wdrożysz nowatorskie metody i techniki najlepszych marketerów – tylko u nas otrzymasz zestaw tipów gotowych do wprowadzenia,
  • Zainspirujesz się i poznasz najnowsze trendy w e-marketingu – jako redakcja Magazynu Online Marketing na bieżąco monitorujemy wszystkie zmiany w algorytmach czy funkcjonalnościach narzędzi.
Zajrzyj do środka

Portal

  • Uzyskasz dostęp do wersji elektronicznej publikacji(przy zakupie dalszych aktualizacji), która pozwoli Ci być na bieżąco z każdego miejsca, w którym jesteś!
  • Dodatkowe wzory i dokumenty w wersji edytowalnej do pobrania, dostosowania do własnych wyzwań projektowych i wykorzystania w swoim zespole.
  • Aktualne treści, pozwalające na wyszukiwanie fraz i słów kluczowych - to łatwe i przyjazne przeglądanie zasobów publikacji, pozwalające na odnalezienie właściwych obszarów tematycznych.

Wybierz swoją wersję

Wybierz wersje prenumeraty

Format

A4 / Online

Liczba aktualizacji w roku

Co najmniej 6 bezpłatnych aktualizacji w roku w formie elektronicznej

Dodatki

W wersji optymalnej segregator

Adres strony produktowej

https://www.omguide.pl/

Najczęściej zadawane pytania:

Płatności za program/publikację proszę dokonać na podstawie faktury VAT, którą wyślemy za pośrednictwem kuriera DHL na adres wskazany w zamówieniu wraz z programem/publikacją.
Tak, w celu ustalenia szczegółów zamówienia z wysyłką za granicę, prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod adresem: bok@forum-media.pl
Nie, licencja jest bezterminowa.
Po zainstalowaniu programu automatycznie pojawi się okno rejestracji. W oknie rejestracji proszę wpisać dane z otrzymanej faktury VAT. Ważne aby wpisać prawidłowy numer klienta ( widoczny w ramce po prawej stronie). Po wpisaniu wszystkich danych, rejestracja odbędzie się automatycznie.
Na stronie wydawnictwa www.e-forum.pl w opisie każdego z programów i publikacji jest informacja w jakich miesiącach ukazują się aktualizacje dla danego tytułu.
Aby dokonać rezygnacji z przedłużenia abonamentu, należy wypełnić formularz dostępny na stronie https://www.rezygnacje.forum-media.pl/. Informacja o rezygnacji powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta. Rezygnacja może nastąpić w każdym czasie, nie później jednak niż na 14 dni przed końcem obowiązującej Prenumeraty (liczy się data wypełnienia formularza).
Najczęściej zadawane pytania:

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska Sp. z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Będziemy przetwarzać dane podane w formularzu wyłącznie w celu realizacji Twojego zgłoszenia. Pełna informacja o regułach przetwarzania danych osobowych dostępna jest tutaj.
Biuro Obsługi Klienta

Format

A4 / Online

Liczba aktualizacji w roku

Co najmniej 6 bezpłatnych aktualizacji w roku w formie elektronicznej

Dodatki

W wersji optymalnej segregator

Adres strony produktowej

https://www.omguide.pl/

Najczęściej zadawane pytania:

Płatności za program/publikację proszę dokonać na podstawie faktury VAT, którą wyślemy za pośrednictwem kuriera DHL na adres wskazany w zamówieniu wraz z programem/publikacją.
Tak, w celu ustalenia szczegółów zamówienia z wysyłką za granicę, prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod adresem: bok@forum-media.pl
Nie, licencja jest bezterminowa.
Po zainstalowaniu programu automatycznie pojawi się okno rejestracji. W oknie rejestracji proszę wpisać dane z otrzymanej faktury VAT. Ważne aby wpisać prawidłowy numer klienta ( widoczny w ramce po prawej stronie). Po wpisaniu wszystkich danych, rejestracja odbędzie się automatycznie.
Na stronie wydawnictwa www.e-forum.pl w opisie każdego z programów i publikacji jest informacja w jakich miesiącach ukazują się aktualizacje dla danego tytułu.
Aby dokonać rezygnacji z przedłużenia abonamentu, należy wypełnić formularz dostępny na stronie https://www.rezygnacje.forum-media.pl/. Informacja o rezygnacji powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta. Rezygnacja może nastąpić w każdym czasie, nie później jednak niż na 14 dni przed końcem obowiązującej Prenumeraty (liczy się data wypełnienia formularza).
Najczęściej zadawane pytania:

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska Sp. z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Będziemy przetwarzać dane podane w formularzu wyłącznie w celu realizacji Twojego zgłoszenia. Pełna informacja o regułach przetwarzania danych osobowych dostępna jest tutaj.
Biuro Obsługi Klienta
Asystent (Online)