Online Marketing Guide
0 Koszyk
Mój koszyk
Brak produktów w koszyku
Logowanie

Marketing i Sprzedaż

www.omguide.pl

Online Marketing Guide

Praktyczny przewodnik po strategiach, narzędziach i kanałach, bazujący na biznesowych case studies i know-how czołowych polskich marketerów. Zestawy instrukcji, analizy strategii, tutoriale, przewodniki po najważniejszych narzędziach e-marketingu. Autorskie wnioski i analizy najlepszych ekspertów, którzy z sukcesem prowadzą własny digital biznes i doradzają innym. Setki wskazówek i komentarzy eksperckich, przedstawiamy case study i omawiamy skuteczne kampanie online.

  • W wersji optymalnej segregator
  • Co najmniej 6 bezpłatnych aktualizacji w roku w formie elektronicznej
  • Format A4 / Online
  • Dostęp do archiwalnej dokumentacji na portalu

www.omguide.pl

Wybierz swoją wersję

Dla kogo?

Publikacja dedykowana marketerom

Online Marketing Guide to baza wiedzy opracowana przez największych Polskich specjalistów. Dzięki publikacji zdobędziesz obszerną wiedzę w sektorach e-marketingu jak Social Media Marketing, Content Marketing, SEO i SEM, E-mail marketing, UX/UI, Mobile Marketing, E-commerce oraz wiedzę odnośnie prawnych aspektów pracy marketera.

Dzięki omówieniu najważniejszych strategii, wnikliwej analityce oraz analizie, zaplanujesz kampanię dopasowaną do Twojego budżetu oraz czasu. Publikacja została stworzona na podstawie case-studies, dlatego masz pewność, że opisane metody są skuteczne.

Spis treści

  • Jak zaplanować kampanię z mikrobudżetem w Social Mediach – jakich narzędzi użyć, aby nie przeciążyć budżetu, z jakich scenariuszy działań skorzystać oraz jak przeanalizować wyniki kampanii?
  • Jak dobrze zorganizować działania content marketingowe w Social Mediach – jak przeprowadzić skuteczną kampanię influencerską, jak realizować cele biznesowe za pomocą influencer marketingu, jakie formy reklamy na Instagramie są najskuteczniejsze, dlaczego marketing rekomendacji stał się strategicznym elementem działań komunikacyjnych?
  • Jak mądrze zaimplementować Google Analytics 4.0 – unikatowe wskazówki, jak zbierać dane zgodnie z najlepszymi praktykami, czy warto podwójnie zbierać dane i raporty, czy zapisywać stare dane z GA w chmurze?
  • Jak wzorcowo ustawić parametry konta Google Ads – łączenie z innymi narzędziami, konfigurowanie konwersji krok po kroku, instrukcje dotyczące tworzenia list remarketingowych, przykładowe analizy efektywności reklam pod względem statystyk konwersji?
  • Jak sprzedawać za pomocą marketingu treści – wg jakiego scenariusza prowadzić wzorcową kampanię content marketingową, która szybko wzmocni wizerunek Twojej firmy na rynku, jak pisać, by aktywnie zaangażować odbiorcę – 5 złotych zasad
  • Jak zadbać o czytelność tekstów, w jaki sposób dobierać tematy i frazy, z jakich elementów powinien składać się materiał tekstowy, by zatrzymać uwagę odbiorcy na dłużej?
  • Jak pisać pod SEO, żeby tekst był skuteczny – jak wybrać najlepsze słowa kluczowe z odpowiednią intencją, w czym konkretnie pomoże Ci poprawne formatowanie tekstu, co ułatwi Ci wyniesienie Twojej strony na „pozycję zero” do feature snippet?
  • Jak efektywnie prowadzić recykling treści – jak w pełni wykorzystać potencjał Google Search Console, jak przerobić stare materiały, by generowały nowy ruch i nową sprzedaż?
  • Jak wybrać program do email marketingu i połączyć go z Twoją stroną – instrukcja postępowania krok po kroku jak konstruować maile, by nie wpadały do SPAMU?
  • Jak zbudować zaufanie w e-mail marketingu, jakie zwroty uznawane są za spamerskie, jak działają filtry antyspamowe, jak przygotować wzorcowy mailing?
  • Jak zbudować własną strategię mediową – w jakie kanały zainwestować biorąc pod uwagę specyfikę branży, jak łączyć komunikację w mediach offline z kanałami digitalowymi, z jakich trendów na 2021 warto skorzystać planując kampanię?
  • Jak stworzyć wzorcowy plan mediowy – kto jest docelowym konsumentem mojego produktu, co chcę osiągnąć dzięki kampanii, na co warto postawić w pierwszej kolejności - wzrost świadomości, generowanie ruchu na stronę, leady, sprzedaż, jaki budżet mogę przeznaczyć na kampanię?
  • Jak budować strony www, żeby same sprzedawały – na jakie elementy Klient zwraca uwagę w pierwszej kolejności, jak dobierać i konstruować butony, np. call to action, dlaczego szczegółowe opcje targetowania mają znaczenie i jak je wykorzystać?
  • Jak projektować na mobile, by zachwycać Klientów użytecznością – za pomocą jakich narzędzi i metod badać użyteczność mobile, a jakie narzędzia wybrać do badań zdalnych, jak przeprowadzić badanie użyteczności?
  • Jak stworzyć i skonfigurować kampanie mobilne krok po kroku – jak skutecznie uwzględnić kanał mobile w strategii marketingowej, z jakich rozwiązań technologicznych skorzystać, by połączyć wielokanałowe śledzenie użytkownika z zestawem przydatnych narzędzi marketingowych, jakie typy powiadomień push wybrać?
  • Jak połączyć działania online z offline – jak mierzyć, czy ruch online przekłada się także na sprzedaż offline, jakich danych i narzędzi używać, jak porównać funkcjonalność pomiaru konwersji offline dla platform Facebooka i Google’a?
  • Jakie są kluczowe elementy sklepu internetowego – checklista jak projektować e-commerce, by sprzedawać – jak sprawdzić, gdzie nasi użytkownicy mają problemy i wyciągać wnioski, na których możemy opierać decyzje biznesowe?
  • Jak krok po kroku kompleksowo mierzyć konwersję na podstawie zdarzeń i analizy wizyt użytkowników?
  • Jak stworzyć wzorcowy regulamin sklepu internetowego – jak prawidłowo określić warunki płatności przy abonamentach, subskrypcjach, zwrotach towarów?
  • Jak zgodnie z prawem przekazywać dane swoich Klientów innym podmiotom – gotowe wzory zapisów w regulaminie?
W zespole autorskim m.in.:

W zespole autorskim m.in.:

Marketing Manager z ponad 15-letnim doświadczeniem w międzynarodowych firmach (np. SIEMENS). Trener i konsultant marketingowy z ponad 12-letnim doświadczeniem zawodowym (np. Chartered Institute of Marketing, Blue Business Media, IIR, Marketing w Praktyce, MBA University of Warsaw i inne).

zwiń

Co-founder & Creative Director w agencji More Bananas oraz co-founder i główny organizator CRASH Mondays. Autorka w takich magazynach jak Event Management Polska, Social Media Manager, NowyMarketing, Marketer+, Nowa Sprzedaż czy Social Press. Szkoleniowiec - głównie w zakresie mediów społecznościowych i customer experience. Były trener w agencji Socjomania, gdzie szkoliła z mediów społecznościowych.

zwiń

Członek zarządu i dyrektor marketingu LTTM, największej w Polsce grupy świadczącej usługi z zakresu wideo i influencer marketingu, w skład której wchodzą: LifeTube – największa sieć partnerska YouTube, TalentMedia – najbardziej profesjonalna agencja influencer marketingu, Mellon Media – producent wideo.

zwiń

Specjalista marketingu i analityki internetowej, właściciel firmy Semhouse i współwłaściciel agencji marketingu internetowego Marafiki. Prelegent licznych konferencji branżowych, m.in.: I love Marketing, Kongres Online Marketing, Internet Beta, In Digital Marketing, semKRK. Wykładowca studiów podyplomowych na AGH w Krakowie na kierunku Marketing Internetowy.

zwiń

CEO w DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener SEO, Google Ads & Analytics, szkolił najlepsze agencje i domy mediowe bezpośrednio dla Google. Autor dwóch książek, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line.

zwiń

Niezależny konsultant, certyfikowany trener DIMAQ/IAB Polska i szkoleniowiec eCode.pl. Związany z Magazynem Online Marketing od samego początku jego powstania. Cierpliwy szkoleniowiec. Przeszkolił już tysiące osób. Specjalizuje się w tematach planowania działań marketingowych, a także w e-mail marketingu. Pomaga różnym branżom uzyskiwać lepsze wyniki.

zwiń

Zajrzyj do środka

Dzięki Online Marketing Guide:

  • Otrzymasz kompleksową, zawsze aktualną, bazę wiedzy z każdego obszaru e-marketingu – będziesz zawsze na bieżąco z trendami, przeszkolisz siebie i swoich współpracowników,
  • Na nowo zbudujesz strategię promocji w Internecie – odkryjesz możliwości, jak tym samym nakładem finansowym zrobić kampanie, które dotychczas były poza Twoim zasięgiem,
  • Zaczniesz realizować narzucone plany marketingowe – docenisz moc wskazówek i porad od ekspertów,
  • Zyskasz swobodę pracy z narzędziami marketingowymi – Menadżer reklam czy Google Analytics nie będzie miał przed Tobą tajemnic,
  • Wdrożysz nowatorskie metody i techniki najlepszych marketerów – tylko u nas otrzymasz zestaw tipów gotowych do wprowadzenia,
  • Zainspirujesz się i poznasz najnowsze trendy w e-marketingu – jako redakcja Magazynu Online Marketing na bieżąco monitorujemy wszystkie zmiany w algorytmach czy funkcjonalnościach narzędzi.
Zajrzyj do środka

Portal

  • Uzyskasz dostęp do wersji elektronicznej publikacji(przy zakupie dalszych aktualizacji), która pozwoli Ci być na bieżąco z każdego miejsca, w którym jesteś!
  • Dodatkowe wzory i dokumenty w wersji edytowalnej do pobrania, dostosowania do własnych wyzwań projektowych i wykorzystania w swoim zespole.
  • Aktualne treści, pozwalające na wyszukiwanie fraz i słów kluczowych - to łatwe i przyjazne przeglądanie zasobów publikacji, pozwalające na odnalezienie właściwych obszarów tematycznych.

Wybierz swoją wersję

Pakiet
BASIC
699,00 zł netto
733,95 zł brutto

  • Roczny dostęp do platformy multimedialnej www.omguide.pl
  • Co najmniej 6 bezpłatnych aktualizacji w roku w formie elektronicznej
  • Papierowa publikacja zawierająca unikatowe tipy i wskazówki najbardziej uznanych ekspertów branży e-marketingu
  • Materiały z naszych szkoleń i konferencji marketingowych
  • Baza wybranych artykułów z naszych branżowych czasopism
  • Możliwość wzięcia udziału w live czatach
  • Tutoriale video
Dodaj do koszyka
Pakiet
VIP
899,00 zł netto
943,95 zł brutto

  • Roczny dostęp do platformy multimedialnej www.omguide.pl
  • Aktualizacje, analizy, case studyi inne narzędzia w serwisie przez cały rok bez dodatkowych opłat (6x w roku potężny drop wiedzy od ekspertów)
  • Papierowa publikacja zawierająca unikatowe tipy i wskazówki najbardziej uznanych ekspertów branży e-marketingu
  • Materiały z naszych szkoleń i konferencji marketingowych
  • Baza wybranych artykułów z naszych branżowych czasopism
  • Możliwość wzięcia udziału w live czatach
  • Tutoriale video
Dodaj do koszyka

Wybierz swoją wersję

Format

A4 / Online

Liczba aktualizacji w roku

Co najmniej 6 bezpłatnych aktualizacji w roku w formie elektronicznej

Dodatki

W wersji optymalnej segregator

Adres strony produktowej

https://www.omguide.pl/

Najczęściej zadawane pytania:

Płatności za program/publikację proszę dokonać na podstawie faktury VAT, którą wyślemy za pośrednictwem kuriera DHL na adres wskazany w zamówieniu wraz z programem/publikacją.
Tak, w celu ustalenia szczegółów zamówienia z wysyłką za granicę, prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod adresem: bok@forum-media.pl
Nie, licencja jest bezterminowa.
Po zainstalowaniu programu automatycznie pojawi się okno rejestracji. W oknie rejestracji proszę wpisać dane z otrzymanej faktury VAT. Ważne aby wpisać prawidłowy numer klienta ( widoczny w ramce po prawej stronie). Po wpisaniu wszystkich danych, rejestracja odbędzie się automatycznie.
Na stronie wydawnictwa www.e-forum.pl w opisie każdego z programów i publikacji jest informacja w jakich miesiącach ukazują się aktualizacje dla danego tytułu.
Rezygnacje przyjmujemy w formie pisemnej pod adresem: rezygnacje@forum-media.pl, pod numerem faxu – 61 66 55 888 lub listownie pod adresem wydawnictwa: Forum Media Polska, ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Rezygnacje z przedłużenia prenumeraty na kolejny okres należy dokonać najpóźniej 14 dni przed datą rozpoczęcia kolejnego okresu prenumeraty. Rezygnacji z zestawów aktualizujących programów i publikacji należy dokonać z zachowaniem 2-tygodniowego terminu wypowiedzenia. Rezygnacji z kolejnego cyklu kursu na płytach należy dokonać najpóźniej na 14 dni od otrzymania ostatniej płyty z bieżącego cyklu kursu
Najczęściej zadawane pytania:

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska Sp. z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Będziemy przetwarzać dane podane w formularzu wyłącznie w celu realizacji Twojego zgłoszenia. Pełna informacja o regułach przetwarzania danych osobowych dostępna jest tutaj.
Biuro Obsługi Klienta

Format

A4 / Online

Liczba aktualizacji w roku

Co najmniej 6 bezpłatnych aktualizacji w roku w formie elektronicznej

Dodatki

W wersji optymalnej segregator

Adres strony produktowej

https://www.omguide.pl/

Najczęściej zadawane pytania:

Płatności za program/publikację proszę dokonać na podstawie faktury VAT, którą wyślemy za pośrednictwem kuriera DHL na adres wskazany w zamówieniu wraz z programem/publikacją.
Tak, w celu ustalenia szczegółów zamówienia z wysyłką za granicę, prosimy skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod adresem: bok@forum-media.pl
Nie, licencja jest bezterminowa.
Po zainstalowaniu programu automatycznie pojawi się okno rejestracji. W oknie rejestracji proszę wpisać dane z otrzymanej faktury VAT. Ważne aby wpisać prawidłowy numer klienta ( widoczny w ramce po prawej stronie). Po wpisaniu wszystkich danych, rejestracja odbędzie się automatycznie.
Na stronie wydawnictwa www.e-forum.pl w opisie każdego z programów i publikacji jest informacja w jakich miesiącach ukazują się aktualizacje dla danego tytułu.
Rezygnacje przyjmujemy w formie pisemnej pod adresem: rezygnacje@forum-media.pl, pod numerem faxu – 61 66 55 888 lub listownie pod adresem wydawnictwa: Forum Media Polska, ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Rezygnacje z przedłużenia prenumeraty na kolejny okres należy dokonać najpóźniej 14 dni przed datą rozpoczęcia kolejnego okresu prenumeraty. Rezygnacji z zestawów aktualizujących programów i publikacji należy dokonać z zachowaniem 2-tygodniowego terminu wypowiedzenia. Rezygnacji z kolejnego cyklu kursu na płytach należy dokonać najpóźniej na 14 dni od otrzymania ostatniej płyty z bieżącego cyklu kursu
Najczęściej zadawane pytania:

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska Sp. z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Będziemy przetwarzać dane podane w formularzu wyłącznie w celu realizacji Twojego zgłoszenia. Pełna informacja o regułach przetwarzania danych osobowych dostępna jest tutaj.
Biuro Obsługi Klienta
Asystent (Online)