Dla kogo?
Publikacja dedykowana marketerom
Online Marketing Guide to baza wiedzy opracowana przez największych Polskich specjalistów. Dzięki publikacji zdobędziesz obszerną wiedzę w sektorach e-marketingu jak Social Media Marketing, Content Marketing, SEO i SEM, E-mail marketing, UX/UI, Mobile Marketing, E-commerce oraz wiedzę odnośnie prawnych aspektów pracy marketera.
Dzięki omówieniu najważniejszych strategii, wnikliwej analityce oraz analizie, zaplanujesz kampanię dopasowaną do Twojego budżetu oraz czasu. Publikacja została stworzona na podstawie case-studies, dlatego masz pewność, że opisane metody są skuteczne.
Spis treści
- Jak zaplanować kampanię z mikrobudżetem w Social Mediach – jakich narzędzi użyć, aby nie przeciążyć budżetu, z jakich scenariuszy działań skorzystać oraz jak przeanalizować wyniki kampanii?
- Jak dobrze zorganizować działania content marketingowe w Social Mediach – jak przeprowadzić skuteczną kampanię influencerską, jak realizować cele biznesowe za pomocą influencer marketingu, jakie formy reklamy na Instagramie są najskuteczniejsze, dlaczego marketing rekomendacji stał się strategicznym elementem działań komunikacyjnych?
- Jak mądrze zaimplementować Google Analytics 4.0 – unikatowe wskazówki, jak zbierać dane zgodnie z najlepszymi praktykami, czy warto podwójnie zbierać dane i raporty, czy zapisywać stare dane z GA w chmurze?
- Jak wzorcowo ustawić parametry konta Google Ads – łączenie z innymi narzędziami, konfigurowanie konwersji krok po kroku, instrukcje dotyczące tworzenia list remarketingowych, przykładowe analizy efektywności reklam pod względem statystyk konwersji?
- Jak sprzedawać za pomocą marketingu treści – wg jakiego scenariusza prowadzić wzorcową kampanię content marketingową, która szybko wzmocni wizerunek Twojej firmy na rynku, jak pisać, by aktywnie zaangażować odbiorcę – 5 złotych zasad
- Jak zadbać o czytelność tekstów, w jaki sposób dobierać tematy i frazy, z jakich elementów powinien składać się materiał tekstowy, by zatrzymać uwagę odbiorcy na dłużej?
- Jak pisać pod SEO, żeby tekst był skuteczny – jak wybrać najlepsze słowa kluczowe z odpowiednią intencją, w czym konkretnie pomoże Ci poprawne formatowanie tekstu, co ułatwi Ci wyniesienie Twojej strony na „pozycję zero” do feature snippet?
- Jak efektywnie prowadzić recykling treści – jak w pełni wykorzystać potencjał Google Search Console, jak przerobić stare materiały, by generowały nowy ruch i nową sprzedaż?
- Jak wybrać program do email marketingu i połączyć go z Twoją stroną – instrukcja postępowania krok po kroku jak konstruować maile, by nie wpadały do SPAMU?
- Jak zbudować zaufanie w e-mail marketingu, jakie zwroty uznawane są za spamerskie, jak działają filtry antyspamowe, jak przygotować wzorcowy mailing?
- Jak zbudować własną strategię mediową – w jakie kanały zainwestować biorąc pod uwagę specyfikę branży, jak łączyć komunikację w mediach offline z kanałami digitalowymi, z jakich trendów na 2021 warto skorzystać planując kampanię?
- Jak stworzyć wzorcowy plan mediowy – kto jest docelowym konsumentem mojego produktu, co chcę osiągnąć dzięki kampanii, na co warto postawić w pierwszej kolejności - wzrost świadomości, generowanie ruchu na stronę, leady, sprzedaż, jaki budżet mogę przeznaczyć na kampanię?
- Jak budować strony www, żeby same sprzedawały – na jakie elementy Klient zwraca uwagę w pierwszej kolejności, jak dobierać i konstruować butony, np. call to action, dlaczego szczegółowe opcje targetowania mają znaczenie i jak je wykorzystać?
- Jak projektować na mobile, by zachwycać Klientów użytecznością – za pomocą jakich narzędzi i metod badać użyteczność mobile, a jakie narzędzia wybrać do badań zdalnych, jak przeprowadzić badanie użyteczności?
- Jak stworzyć i skonfigurować kampanie mobilne krok po kroku – jak skutecznie uwzględnić kanał mobile w strategii marketingowej, z jakich rozwiązań technologicznych skorzystać, by połączyć wielokanałowe śledzenie użytkownika z zestawem przydatnych narzędzi marketingowych, jakie typy powiadomień push wybrać?
- Jak połączyć działania online z offline – jak mierzyć, czy ruch online przekłada się także na sprzedaż offline, jakich danych i narzędzi używać, jak porównać funkcjonalność pomiaru konwersji offline dla platform Facebooka i Google’a?
- Jakie są kluczowe elementy sklepu internetowego – checklista jak projektować e-commerce, by sprzedawać – jak sprawdzić, gdzie nasi użytkownicy mają problemy i wyciągać wnioski, na których możemy opierać decyzje biznesowe?
- Jak krok po kroku kompleksowo mierzyć konwersję na podstawie zdarzeń i analizy wizyt użytkowników?
- Jak stworzyć wzorcowy regulamin sklepu internetowego – jak prawidłowo określić warunki płatności przy abonamentach, subskrypcjach, zwrotach towarów?
- Jak zgodnie z prawem przekazywać dane swoich Klientów innym podmiotom – gotowe wzory zapisów w regulaminie?
Zajrzyj do środka
Dzięki Online Marketing Guide:
- Otrzymasz kompleksową, zawsze aktualną, bazę wiedzy z każdego obszaru e-marketingu – będziesz zawsze na bieżąco z trendami, przeszkolisz siebie i swoich współpracowników,
- Na nowo zbudujesz strategię promocji w Internecie – odkryjesz możliwości, jak tym samym nakładem finansowym zrobić kampanie, które dotychczas były poza Twoim zasięgiem,
- Zaczniesz realizować narzucone plany marketingowe – docenisz moc wskazówek i porad od ekspertów,
- Zyskasz swobodę pracy z narzędziami marketingowymi – Menadżer reklam czy Google Analytics nie będzie miał przed Tobą tajemnic,
- Wdrożysz nowatorskie metody i techniki najlepszych marketerów – tylko u nas otrzymasz zestaw tipów gotowych do wprowadzenia,
- Zainspirujesz się i poznasz najnowsze trendy w e-marketingu – jako redakcja Magazynu Online Marketing na bieżąco monitorujemy wszystkie zmiany w algorytmach czy funkcjonalnościach narzędzi.
Portal
Format
A4 / Online
Liczba aktualizacji w roku
Co najmniej 6 bezpłatnych aktualizacji w roku w formie elektronicznej
Dodatki
W wersji optymalnej segregator
Adres strony produktowej
Najczęściej zadawane pytania:
Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu.
Format
A4 / Online
Liczba aktualizacji w roku
Co najmniej 6 bezpłatnych aktualizacji w roku w formie elektronicznej
Dodatki
W wersji optymalnej segregator