Czasopismo Nowa Sprzedaż dla najlepszych wyników
W magazynie prezentujemy narzędzia, skuteczne techniki i rozwiązania, które z powodzeniem można wdrożyć w każdej firmie. Czasopismo Nowa Sprzedaż jest źródłem inspiracji i pomaga w systematycznym pogłębianiu kompetencji handlowych, kluczowych z punktu widzenia nowoczesnych organizacji.
Wybierając nasze czasopismo, co dwa miesiące otrzymujesz niemal 100 stron wypełnionych wartościową treścią, w tym 20 wysokiej jakości artykułów w przystępnej formie. Nasi czytelnicy doceniają przydatne ćwiczenia, szablony, przykłady, wskazówki oraz analizy przypadków. Co więcej, w każdym wydaniu czasopisma Nowa Sprzedaż można znaleźć szczegółowo opisany temat numeru z ponad 10 artykułami, w których przedstawiamy ciekawe zagadnienia z obszaru obsługi klienta i sprzedaży. Od dyrektorów i menedżerów sprzedaży polskich firm z sektorów B2B i B2C dowiesz się, jak powinna wyglądać skuteczna sprzedaż produktów. Współpracujący z nami eksperci na bazie własnego, bogatego doświadczenia na polskim rynku pokazują, jak krok po kroku prowadzić skuteczne działania zmierzające do tego, by sprzedaż produktów osiągnęła najwyższe wskaźniki.
W najnowszym numerze m.in.: o tym jak wykorzystywać zniżki i promocje, aby generowały rezultaty, jak sztuczna inteligencja może pomóc sprzedawać etyczniej, o budowaniu zespołu sprzedażowego opartego na wartościach etycznych czy 3 sposobach na zwiększenie sprzedaży online z Google Analytics 4.
Zajrzyj do środka
KTO POWINIEN REGULARNIE CZYTAĆ „NOWĄ SPRZEDAŻ”?
Wybierz swoją prenumeratę.
- 6 elektronicznych wydań
- Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnych i archiwalnych wydań czasopisma
- Dostęp do ponad 800 treści w bibliotece cyfrowej
Wybierz swoją wersję
Częstotliwość ukazywania się
co 2 miesiące
Liczba wydań w roku
6
Liczba stron
100
Adres strony produktowej
Najczęściej zadawane pytania:
Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu
Częstotliwość ukazywania się
co 2 miesiące
Liczba wydań w roku
6
Liczba stron
100