Czasopismo Nowa Sprzedaż dla najlepszych wyników
W magazynie prezentujemy narzędzia, skuteczne techniki i rozwiązania, które z powodzeniem można wdrożyć w każdej firmie. Czasopismo Nowa Sprzedaż jest źródłem inspiracji i pomaga w systematycznym pogłębianiu kompetencji handlowych, kluczowych z punktu widzenia nowoczesnych organizacji.
Wybierając nasze czasopismo, co dwa miesiące otrzymujesz niemal 100 stron wypełnionych wartościową treścią, w tym 20 wysokiej jakości artykułów w przystępnej formie. Nasi czytelnicy doceniają przydatne ćwiczenia, szablony, przykłady, wskazówki oraz analizy przypadków. Co więcej, w każdym wydaniu czasopisma Nowa Sprzedaż można znaleźć szczegółowo opisany temat numeru z ponad 10 artykułami, w których przedstawiamy ciekawe zagadnienia z obszaru obsługi klienta i sprzedaży. Od dyrektorów i menedżerów sprzedaży polskich firm z sektorów B2B i B2C dowiesz się, jak powinna wyglądać skuteczna sprzedaż produktów. Współpracujący z nami eksperci na bazie własnego, bogatego doświadczenia na polskim rynku pokazują, jak krok po kroku prowadzić skuteczne działania zmierzające do tego, by sprzedaż produktów osiągnęła najwyższe wskaźniki.
W najnowszym numerze m.in.: jak narzędzia digital marketingowe budują długofalowy sukces sprzedażowy, prezentacje sensowne biznesowo, Marketing 5.0 jako narzędzie budowania silnej marki, czy prospecting musi być drogą przez mękę.
Zajrzyj do środka
KTO POWINIEN REGULARNIE CZYTAĆ „NOWĄ SPRZEDAŻ”?
Wybierz swoją prenumeratę.
- 6 elektronicznych wydań
- Nieograniczony – przez 365 dni – dostęp online do aktualnych i archiwalnych wydań czasopisma
- Dostęp do ponad 800 treści w bibliotece cyfrowej
Wybierz swoją wersję
Częstotliwość ukazywania się
co 2 miesiące
Liczba wydań w roku
6
Liczba stron
100
Adres strony produktowej
Najczęściej zadawane pytania:
Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu
Częstotliwość ukazywania się
co 2 miesiące
Liczba wydań w roku
6
Liczba stron
100