Czasopismo Nowa Sprzedaż dla najlepszych wyników
W magazynie prezentujemy narzędzia, skuteczne techniki i rozwiązania, które z powodzeniem można wdrożyć w każdej firmie. Czasopismo Nowa Sprzedaż jest źródłem inspiracji i pomaga w systematycznym pogłębianiu kompetencji handlowych, kluczowych z punktu widzenia nowoczesnych organizacji.
Wybierając nasze czasopismo, co dwa miesiące otrzymujesz niemal 100 stron wypełnionych wartościową treścią, w tym 20 wysokiej jakości artykułów w przystępnej formie. Nasi czytelnicy doceniają przydatne ćwiczenia, szablony, przykłady, wskazówki oraz analizy przypadków. Co więcej, w każdym wydaniu czasopisma Nowa Sprzedaż można znaleźć szczegółowo opisany temat numeru z ponad 10 artykułami, w których przedstawiamy ciekawe zagadnienia z obszaru obsługi klienta i sprzedaży. Od dyrektorów i menedżerów sprzedaży polskich firm z sektorów B2B i B2C dowiesz się, jak powinna wyglądać skuteczna sprzedaż produktów. Współpracujący z nami eksperci na bazie własnego, bogatego doświadczenia na polskim rynku pokazują, jak krok po kroku prowadzić skuteczne działania zmierzające do tego, by sprzedaż produktów osiągnęła najwyższe wskaźniki.
W najnowszym numerze m.in.:
KTO POWINIEN REGULARNIE CZYTAĆ „NOWĄ SPRZEDAŻ”?
- Handlowcy - którzy chcą podnieść skuteczności swoich działań i pozyskiwać większą liczbę klientów.
- Szefowie i dyrektorzy sprzedaży - którym zależy na sprawniejszym zarządzaniu handlowcami i bezpośrednim zwiększeniu sprzedaży.
- Właściciele firm i zarząd - którzy chcą dowiedzieć się jak kontrolować działania i wyniki działów sprzedaży, dzięki znajomości skutecznych procesów sprzedaży.
- Doradcy i konsultanci klienta - którzy chcą dowiedzieć się w jaki sposób wdrożyć najnowsze standardy obsługi klienta.
- Specjaliści ds. marketingu - którym zależy na pozyskaniu wiedzy o najbardziej skutecznych sposobach generowania leadów sprzedażowych i lepszego zrozumienia potrzeb klientów.
Wybierz swoją wersję prenumeraty

- 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
- Prenumerata roczna w wersji elektronicznej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów – ponad 250 artykułów i 1200 stron praktycznej wiedzy
- Dostęp do 8 nagrań z prelekcji z konferencji Szefów Sprzedaży

- Roczny dostęp do portalu
- Prenumerata roczna w wersji elektronicznej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów – ponad 250 artykułów i 1200 stron praktycznej wiedzy
- 6 numerów czasopisma w wersji papierowej

- Prenumerata roczna i dostęp do portalu
- 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
- Prenumerata roczna w wersji elektronicznej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów – ponad 250 artykułów i 1200 stron praktycznej wiedzy
- Dostęp do 8 nagrań z prelekcji z konferencji Szefów Sprzedaży

- Prenumerata roczna i dostęp do portalu
- 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
- Prenumerata roczna w wersji elektronicznej
- Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów – ponad 250 artykułów i 1200 stron praktycznej wiedzy
- Dostęp do 8 nagrań z prelekcji z konferencji Szefów Sprzedaży
Częstotliwość ukazywania się
co 2 miesiące
Liczba wydań w roku
6
Liczba stron
100
Format
A4