Czasopismo Nowa Sprzedaż | Forum Media Polska
0 Koszyk
Mój koszyk
Brak produktów w koszyku
Logowanie

Marketing i Sprzedaż

www.nowa-sprzedaz.pl

Nowa Sprzedaż

Czasopismo Nowa Sprzedaż to dwumiesięcznik o skutecznej sprzedaży i obsłudze klienta, adresowany do osób zawodowo zajmujących się sprzedażą produktów i usług na polskim rynku. To doskonały wybór dla handlowców, szefów i dyrektorów sprzedaży, właścicieli firm i zarządu, a także doradców i konsultantów klienta czy specjalistów ds. marketingu.

  • Blisko 100 stron
  • 6 numerów w roku
  • Format A4
  • 22 numerów archiwalnych

www.nowa-sprzedaz.pl

Wybierz swoją wersję

Czasopismo Nowa Sprzedaż dla najlepszych wyników

W magazynie prezentujemy narzędzia, skuteczne techniki i rozwiązania, które z powodzeniem można wdrożyć w każdej firmie. Czasopismo Nowa Sprzedaż jest źródłem inspiracji i pomaga w systematycznym pogłębianiu kompetencji handlowych, kluczowych z punktu widzenia nowoczesnych organizacji.

Wybierając nasze czasopismo, co dwa miesiące otrzymujesz niemal 100 stron wypełnionych wartościową treścią, w tym 20 wysokiej jakości artykułów w przystępnej formie. Nasi czytelnicy doceniają przydatne ćwiczenia, szablony, przykłady, wskazówki oraz analizy przypadków. Co więcej, w każdym wydaniu czasopisma Nowa Sprzedaż można znaleźć szczegółowo opisany temat numeru z ponad 10 artykułami, w których przedstawiamy ciekawe zagadnienia z obszaru obsługi klienta i sprzedaży. Od dyrektorów i menedżerów sprzedaży polskich firm z sektorów B2B i B2C dowiesz się, jak powinna wyglądać skuteczna sprzedaż produktów. Współpracujący z nami eksperci na bazie własnego, bogatego doświadczenia na polskim rynku pokazują, jak krok po kroku prowadzić skuteczne działania zmierzające do tego, by sprzedaż produktów osiągnęła najwyższe wskaźniki.

Piszą dla nas

Piszą dla nas

Odpowiada za marketing marek: Wolves Summit, Wolves Gate, Wolves Match, SeeBloggers, IncredBots; pasjonat automatyzacji procesów sprzedaży

zwiń

Praktyk sprzedaży, współtwórca The Global Language System; autor bestsellera „Import pieniędzy” i ponad 80 instrukcji how-to publikowanych na łamach branżowych magazynów; zawsze pomaga sprzedawcom na łamach serwisu wykorzystajto.pl

zwiń

Prowadzi 20-osobowy zespół, w którym cały dział sprzedaży został od podstaw nauczony technik sprzedażowych zarówno do MiŚP, jak i korporacyjnych klientów B2B; ambasadorka Przedsiębiorczości Kobiet; ma ponad 10-letnie doświadczenie, które zdobyła jako menedżer w międzynarodowych korporacjach, m.in. Procter & Gamble, RWE, BMW Polska, Orange, Empik; jest współzałożycielką i prezesem zarządu spółki organizującej Wolves Summit; autorka podręcznika The sales gate. Skuteczne techniki i metody podnoszenia efektywności sprzedaży

zwiń

Praktyk sprzedaży, trener, mówca motywacyjny, wykładowca uczelni wyższych, ekspert Brian Tracy International; ma na koncie 20 lat w sprzedaży, 200 zadowolonych klientów i ponad 2000 przeszkolonych sprzedawców; pasjonatka sprzedaży autentycznej, skupionej na kliencie, opartej na empatii i wzajemnej współpracy; uwielbia proste rozwiązania, uczy sprzedawców bycia autentycznymi, dzięki temu klienci zostają z nimi na całe życie; prowadzi bloga: www.crsprzedazy.pl/blog

zwiń

Trener, coach ICF; właściciel firmy GROW Szkolenia Coaching Doradztwo HR; praktyk specjalizujący się w obszarach sprzedaży i zarządzania sprzedażą; autor projektów rozwojowych metodami outdoor

zwiń

Trener, coach, konsultant rozwoju organizacji; twórca autorskiej strategii aktywizacji sprzedaży w firmach Pro Sell Tools; ze sprzedażą związany od 2003 r.; założyciel firmy Akademia Rozwoju Kompetencji; autor trzech książek: Skuteczna sprzedaż – model, który zwiększy Twoje zyski, Budowanie zaangażowania, czyli jak motywować pracowników i rozwijać ich potencjał oraz Efektywny system pracy, czyli jak skutecznie zarządzać sobą w czasie

zwiń

Ekspert w definiowaniu strategii sprzedaży i budowaniu skutecznych zespołów sprzedażowych w sektorze B2B. Mentor w programie Early Warning Europe. Sprawia, że handlowcy, pracując zgodnie z metodyką 3xW, realizują plany sprzedażowe, robiąc Właściwe rzeczy, we Właściwy sposób i we Właściwym czasie

zwiń

Specjalizuje się w rozwoju sprzedaży przy użyciu nowych technologii; doświadczenie zdobywał, prowadząc kilkudziesięcioosobowe działy sprzedaży, które docierały do ponad 50 krajów w Europie i na świecie; zajmuje się tworzeniem i wdrażaniem strategii sprzedażowych oraz wdrażaniem metod sprzedaży i zarządzania

zwiń
W najnowszym numerze m.in.:

W najnowszym numerze m.in.:

  • TEMAT NUMERU - Jak przygotować propozycję lepszą niż konkurencja?

    Jak przygotować propozycję lepszą niż konkurencja?

    Rafał Mróz
  • TEMAT NUMERU - „Nowa normalność” i jej wpływ na zmianę potrzeb klienta

    „Nowa normalność” i jej wpływ na zmianę potrzeb klienta

    Agata Rybarska, Małgorzata Warda
  • TEMAT NUMERU - Dlaczego warto odejść od rutyny?

    Dlaczego warto odejść od rutyny?

    Olga Pruszkowska
  • SKUTECZNA SPRZEDAŻ I WIZERUNEK - Wachlarz prezentacji sprzedażowych. Pięć modeli, których potrzebują klienci

    Wachlarz prezentacji sprzedażowych. Pięć modeli, których potrzebują klienci

    Ewelina Milewska
  • SKUTECZNA SPRZEDAŻ I WIZERUNEK - Budowanie doświadczenia klienta, czyli menedżer sprzedaży wyjeżdża z handlowcem w teren

    Budowanie doświadczenia klienta, czyli menedżer sprzedaży wyjeżdża z handlowcem w teren

    Paweł Muzyczyszyn
  • STREFA SZEFAFA - Jak stworzyć zespół „supersprzedawców”?

    Jak stworzyć zespół „supersprzedawców”?

    Merłan Dehmani
  • MARKETING - Dlaczego w dobie post-COVID nasze zwyczaje zakupowe tak bardzo się zmieniły?

    Dlaczego w dobie post-COVID nasze zwyczaje zakupowe tak bardzo się zmieniły?

    DS Smith Polska
  • SPRZEDAŻ NA SZPILKACH - Schemat na wagę złota

    Schemat na wagę złota

    Monika Bartkowiak
  • ZAPYTAJ SPECJALISTĘ - Ponoć nadchodzi era prosumentów? Bez paniki, ale ona już tutaj jest!

    Ponoć nadchodzi era prosumentów? Bez paniki, ale ona już tutaj jest!

    Nina Stolarczyk

Zajrzyj do środka

KTO POWINIEN REGULARNIE CZYTAĆ „NOWĄ SPRZEDAŻ”?

KTO POWINIEN REGULARNIE CZYTAĆ „NOWĄ SPRZEDAŻ”?

Handlowcy - którzy chcą podnieść skuteczności swoich działań i pozyskiwać większą liczbę klientów.
Szefowie i dyrektorzy sprzedaży - którym zależy na sprawniejszym zarządzaniu handlowcami i bezpośrednim zwiększeniu sprzedaży.
Właściciele firm i zarząd - którzy chcą dowiedzieć się jak kontrolować działania i wyniki działów sprzedaży, dzięki znajomości skutecznych procesów sprzedaży.
Doradcy i konsultanci klienta - którzy chcą dowiedzieć się w jaki sposób wdrożyć najnowsze standardy obsługi klienta.
Specjaliści ds. marketingu - którym zależy na pozyskaniu wiedzy o najbardziej skutecznych sposobach generowania leadów sprzedażowych i lepszego zrozumienia potrzeb klientów.

Wybierz swoją wersję prenumeraty.

Wersja
Ekonomiczna
249,00 zł netto
268,92 zł brutto

  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Prenumerata roczna w wersji elektronicznej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów – ponad 250 artykułów i 1200 stron praktycznej wiedzy
  • Dostęp do 8 nagrań z prelekcji z konferencji Szefów Sprzedaży
Dodaj do koszyka
Wersja
Online
249,00 zł netto
268,92 zł brutto

  • Roczny dostęp do portalu
  • Roczny dostęp do bieżących e-wydań czasopisma
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów – ponad 250 artykułów i 1200 stron praktycznej wiedzy
  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
Dodaj do koszyka
Wersja
Premium
319,00 zł netto
344,52 zł brutto

  • Prenumerata roczna i dostęp do portalu
  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Prenumerata roczna w wersji elektronicznej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów – ponad 250 artykułów i 1200 stron praktycznej wiedzy
  • Dostęp do 8 nagrań z prelekcji z konferencji Szefów Sprzedaży
Dodaj do koszyka

Wybierz swoją wersję

Częstotliwość ukazywania się

co 2 miesiące

Liczba wydań w roku

6

Liczba stron

100

Format

A4

Adres strony produktowej

https://www.nowa-sprzedaz.pl/

Najczęściej zadawane pytania:

Płatności za prenumeratę proszę dokonać na podstawie faktury VAT, którą wyślemy listownie na adres wskazany w zamówieniu.
Termin płatności to 13 dni od momentu wystawienia faktury.
Czasopismo wyślemy w miesiącu wystawienia faktury, po ukazaniu się numeru. Wyjątek: w przypadku zamówienia dwumiesięcznika lub kwartalnika, pierwszym numerem będzie ten, który ukaże się po wystawieniu faktury.
Od momentu wystawienia faktury VAT, okres prenumeraty jest widoczny na fakturze.
Przejdź do pełnego FAQ

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska Sp. z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Będziemy przetwarzać dane podane w formularzu wyłącznie w celu realizacji Twojego zgłoszenia. Pełna informacja o regułach przetwarzania danych osobowych dostępna jest tutaj.
Biuro Obsługi Klienta

Częstotliwość ukazywania się

co 2 miesiące

Liczba wydań w roku

6

Liczba stron

100

Format

A4

Adres strony produktowej

https://www.nowa-sprzedaz.pl/

Najczęściej zadawane pytania:

Płatności za prenumeratę proszę dokonać na podstawie faktury VAT, którą wyślemy listownie na adres wskazany w zamówieniu.
Termin płatności to 13 dni od momentu wystawienia faktury.
Czasopismo wyślemy w miesiącu wystawienia faktury, po ukazaniu się numeru. Wyjątek: w przypadku zamówienia dwumiesięcznika lub kwartalnika, pierwszym numerem będzie ten, który ukaże się po wystawieniu faktury.
Od momentu wystawienia faktury VAT, okres prenumeraty jest widoczny na fakturze.
Przejdź do pełnego FAQ

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska Sp. z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Będziemy przetwarzać dane podane w formularzu wyłącznie w celu realizacji Twojego zgłoszenia. Pełna informacja o regułach przetwarzania danych osobowych dostępna jest tutaj.
Biuro Obsługi Klienta