PR Manager
0 Koszyk
Mój koszyk
Brak produktów w koszyku
Logowanie

Zarządzanie i HR

www.pr-manager.pl

PR Manager

Pierwsze w Polsce czasopismo w całości poświęcone tematyce public relations oraz skutecznej komunikacji. Magazyn zawiera praktyczne lekcje, sprawdzone rozwiązania i przydatne narzędzia przedstawione w nowoczesnej, poradnikowej formule. Najlepsi eksperci, praktycy oraz pasjonaci z dziedzin: PR-u, influencer marketingu, social media, content marketingu oraz dziennikarstwa dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.

www.pr-manager.pl

Magazyn PR manager

Jako pierwsi na rynku zebraliśmy najlepszych ekspertów public relations, którzy analizują trendy, wskazują najlepsze praktyki i sprawdzone rozwiązania, a także opisują jak działa nowoczesny PR. W erze komunikacji online nie wystarczy znajomość mediów tradycyjnych i umiejętność budowania media relations. Skuteczny PR-owiec podąża za trendami i doskonale rozumie to, co dzieje się w internecie, social media, w digital, content i video marketingu oraz na eventach. W poradnikowych artykułach znajdują się informacje jak skutecznie projektować strategię komunikacji, jak prowadzić działania public relations w zgodzie z etyką zawodową oraz jak efektywnie współpracować z mediami. Publikowane materiały dają unikalną możliwość poznania tajników public relations z perspektywy, agencji, klienta oraz mediów. Wszystkie artykuły zostały przygotowane na nasze specjalne zamówienie i maksymalnie dostosowane do potrzeb PR-owców. Tak narzędziowych treści nie znajdziesz w żadnym innym czasopiśmie czy internecie.

Poznaj naszych autorów

Poznaj naszych autorów

CEO Planet Partners Ekspert w dziedzinie kreacji strategicznej z wieloletnim doświadczeniem komunikacyjnym, również o zasięgu międzynarodowym, w sektorze B2B i nowych technologii. Specjalizuje się m.in. w komunikacji korporacyjnej, zarządzaniu reputacją, relacjami z mediami oraz kierowaniu organizacją wydarzeń. Lider wschodnioeuropejskiego hubu w jednej z największych sieci komunikacyjnych GlobalCom PR Network.

zwiń

Business Director They.pl Zawodowo koncentruje się na takich obszarach jak strategia, kreacja, content marketing, PR oraz SEO. Do tej pory samodzielnie zarządzała marką Contented by They.pl, która prowadzi projekty z zakresu marketingu treści dla kluczowych klientów agencji. Doświadczenie zawodowe zdobywała też w firmach Pelion Healthcare Group, Danone oraz 4ALL. Zasiadała również w jury MIXX Awards oraz w radzie programowej Forum IAB.

zwiń

Strateg PR i specjalistka w zakresie influencer marketingu. Doradza, buduje i wdraża komunikację dla firm i osób prywatnych. Wcześniej Global Communications Manager w Brand24

zwiń

PR Growth Hacker Wojciech Majeran - w latach 2006-2010 w agencji Ciszewski Public Raltions (MSL) pracował dla marek: NIVEA, Reebok, Adidas, 4F, PKN Orlen czy UM Warszawy, UM Łodzi. W latach 2011-2018 odpowiedzialny za niestandardowe działania dla Tatry Mountain Resort. Współautor projektów: Wrocław Kocha Koszykówkę i akcji „I belive”, Ligi Niezwykłych Umysłów oraz Uniwersytet Młodych Odkrywców WSB. CEO spółki LEM LAB, która wdraża autorski pomysłu „EDUbota” - mentora-nauczyciela opartego na algorytmach sztucznej inteligencji.

zwiń

Członek Zarządu Stowarzyszenia Public Relations Główny specjalista w gdańskim magistracie. Specjalista z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży PR

zwiń

CEO S Words Agency Ex-dziennikarz, a obecnie szkoleniowiec, LinkedIn Hacker, bloger, specjalista od komunikacji, optymalizacji sprzedaży i rozwoju biznesu. Social media geek pełną gębą.

zwiń

„Kryzysowa Narzeczona” Socjolog, właścicielka agencji social media Wobuzz. Specjalizuje się w kryzysach, hejcie i dbaniu o reputację, a także w social sellingu. Jej debiutancka książka Zarządzanie kryzysem w social media wydana wydawnictwa Helion doczekała się dodruku po kilku miesiącach od pierwszego wydania i tytułu bestsellera.

zwiń

Head of Content w Takaoto W agencji SEO odpowiada za strategię contentową i plany wydawnicze dla kilkunastu klientów oraz realizuje program publikacji premium; wcześniej PR-owiec i copywriter.

zwiń
W najnowszym wydaniu m. in.:

W najnowszym wydaniu m. in.:

  • #SocialMedia - Jak zbudować przywiązanie do marki w social mediach? Postaw na człowieka!

    Jak zbudować przywiązanie do marki w social mediach? Postaw na człowieka!

    Anna Jadwiga Orzech
  • #SocialMedia - Od jednego posta do nagłówków w ogólnopolskich mediach

    Od jednego posta do nagłówków w ogólnopolskich mediach

    Magdalena Zwolińska
  • #SocialMedia - Jak dobierać platformy socialmediowe do celów wizerunkowych organizacji?

    Jak dobierać platformy socialmediowe do celów wizerunkowych organizacji?

    Wiesław Teofilak
  • #CSR - Media społecznościowe w komunikacji projektów CSR

    Media społecznościowe w komunikacji projektów CSR

    Anna Simon
  • #MustHave - Sztuczna inteligencja w PR – co dobrego może z tego wyniknąć?

    Sztuczna inteligencja w PR – co dobrego może z tego wyniknąć?

    Sabina Figarska
  • #WystąpieniaPubliczne - Stań się saperem kryzysowych pytań

    Stań się saperem kryzysowych pytań

    Barbara Krysztofczyk
  • #OkiemEksperta - Go global

    Go global

    Mykhailo Krasiuk
  • #ToolBox - Co PR-owiec może zyskać dzięki SEO?

    Co PR-owiec może zyskać dzięki SEO?

    Krzysztof Marzec
  • #GoodPractices - Charyzma – boski dar czy kompetencja do zdobycia

    Charyzma – boski dar czy kompetencja do zdobycia

    Tatiana Sokołowska
  • #GoodPractices - Media się zmieniają. A my PR-owcy?

    Media się zmieniają. A my PR-owcy?

    Danuta Rolinger-Bednarska
  • #Raport - Trust is the new king

    Trust is the new king

    Joanna Berlińska
  • #CaseStudy - Employer Branding 2.0, czyli covidowa „rewolucja” w narzędziach komunikacji wewnętrznej

    Employer Branding 2.0, czyli covidowa „rewolucja” w narzędziach komunikacji wewnętrznej

    dr Agnieszka Jagusiak

Zajrzyj do środka

Wybierz swoją wersję prenumeraty.

Wybierz wersje prenumeraty

Liczba stron

60

Adres strony produktowej

https://www.pr-manager.pl/

Najczęściej zadawane pytania:

Płatności za prenumeratę proszę dokonać na podstawie faktury VAT, którą wyślemy listownie na adres wskazany w zamówieniu.
Termin płatności to 13 dni od momentu wystawienia faktury.
Czasopismo wyślemy w miesiącu wystawienia faktury, po ukazaniu się numeru. Wyjątek: w przypadku zamówienia dwumiesięcznika lub kwartalnika, pierwszym numerem będzie ten, który ukaże się po wystawieniu faktury.
Od momentu wystawienia faktury VAT, okres prenumeraty jest widoczny na fakturze.
Przejdź do pełnego FAQ

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska Sp. z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Będziemy przetwarzać dane podane w formularzu wyłącznie w celu realizacji Twojego zgłoszenia. Pełna informacja o regułach przetwarzania danych osobowych dostępna jest tutaj.
Biuro Obsługi Klienta

Liczba stron

60

Adres strony produktowej

https://www.pr-manager.pl/

Najczęściej zadawane pytania:

Płatności za prenumeratę proszę dokonać na podstawie faktury VAT, którą wyślemy listownie na adres wskazany w zamówieniu.
Termin płatności to 13 dni od momentu wystawienia faktury.
Czasopismo wyślemy w miesiącu wystawienia faktury, po ukazaniu się numeru. Wyjątek: w przypadku zamówienia dwumiesięcznika lub kwartalnika, pierwszym numerem będzie ten, który ukaże się po wystawieniu faktury.
Od momentu wystawienia faktury VAT, okres prenumeraty jest widoczny na fakturze.
Przejdź do pełnego FAQ

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska Sp. z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Będziemy przetwarzać dane podane w formularzu wyłącznie w celu realizacji Twojego zgłoszenia. Pełna informacja o regułach przetwarzania danych osobowych dostępna jest tutaj.
Biuro Obsługi Klienta
Asystent (Online)