0 Koszyk
Mój koszyk
Brak produktów w koszyku
Logowanie

Zarządzanie i HR

www.pr-manager.pl

PR Manager

Pierwsze w Polsce czasopismo w całości poświęcone tematyce public relations oraz skutecznej komunikacji. Magazyn zawiera praktyczne lekcje, sprawdzone rozwiązania i przydatne narzędzia przedstawione w nowoczesnej, poradnikowej formule. Najlepsi eksperci, praktycy oraz pasjonaci z dziedzin: PR-u, influencer marketingu, social media, content marketingu oraz dziennikarstwa dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem.

  • 60 stron
  • 4 numery w roku
  • Format A4

Wybierz swoją wersję

Magazyn PR manager

Jako pierwsi na rynku zebraliśmy najlepszych ekspertów public relations, którzy analizują trendy, wskazują najlepsze praktyki i sprawdzone rozwiązania, a także opisują jak działa nowoczesny PR. W erze komunikacji online nie wystarczy znajomość mediów tradycyjnych i umiejętność budowania media relations. Skuteczny PR-owiec podąża za trendami i doskonale rozumie to, co dzieje się w internecie, social media, w digital, content i video marketingu oraz na eventach. W poradnikowych artykułach znajdują się informacje jak skutecznie projektować strategię komunikacji, jak prowadzić działania public relations w zgodzie z etyką zawodową oraz jak efektywnie współpracować z mediami. Publikowane materiały dają unikalną możliwość poznania tajników public relations z perspektywy, agencji, klienta oraz mediów. Wszystkie artykuły zostały przygotowane na nasze specjalne zamówienie i maksymalnie dostosowane do potrzeb PR-owców. Tak narzędziowych treści nie znajdziesz w żadnym innym czasopiśmie czy internecie.

Poznaj naszych autorów

CEO Planet Partners Ekspert w dziedzinie kreacji strategicznej z wieloletnim doświadczeniem komunikacyjnym, również o zasięgu międzynarodowym, w sektorze B2B i nowych technologii. Specjalizuje się m.in. w komunikacji korporacyjnej, zarządzaniu reputacją, relacjami z mediami oraz kierowaniu organizacją wydarzeń. Lider wschodnioeuropejskiego hubu w jednej z największych sieci komunikacyjnych GlobalCom PR Network.

zwiń

Business Director They.pl Zawodowo koncentruje się na takich obszarach jak strategia, kreacja, content marketing, PR oraz SEO. Do tej pory samodzielnie zarządzała marką Contented by They.pl, która prowadzi projekty z zakresu marketingu treści dla kluczowych klientów agencji. Doświadczenie zawodowe zdobywała też w firmach Pelion Healthcare Group, Danone oraz 4ALL. Zasiadała również w jury MIXX Awards oraz w radzie programowej Forum IAB.

zwiń

Strateg PR i specjalistka w zakresie influencer marketingu. Doradza, buduje i wdraża komunikację dla firm i osób prywatnych. Wcześniej Global Communications Manager w Brand24

zwiń

PR Growth Hacker Wojciech Majeran - w latach 2006-2010 w agencji Ciszewski Public Raltions (MSL) pracował dla marek: NIVEA, Reebok, Adidas, 4F, PKN Orlen czy UM Warszawy, UM Łodzi. W latach 2011-2018 odpowiedzialny za niestandardowe działania dla Tatry Mountain Resort. Współautor projektów: Wrocław Kocha Koszykówkę i akcji „I belive”, Ligi Niezwykłych Umysłów oraz Uniwersytet Młodych Odkrywców WSB. CEO spółki LEM LAB, która wdraża autorski pomysłu „EDUbota” - mentora-nauczyciela opartego na algorytmach sztucznej inteligencji.

zwiń

Członek Zarządu Stowarzyszenia Public Relations Główny specjalista w gdańskim magistracie. Specjalista z kilkunastoletnim doświadczeniem w branży PR

zwiń

CEO S Words Agency Ex-dziennikarz, a obecnie szkoleniowiec, LinkedIn Hacker, bloger, specjalista od komunikacji, optymalizacji sprzedaży i rozwoju biznesu. Social media geek pełną gębą.

zwiń

„Kryzysowa Narzeczona” Socjolog, właścicielka agencji social media Wobuzz. Specjalizuje się w kryzysach, hejcie i dbaniu o reputację, a także w social sellingu. Jej debiutancka książka Zarządzanie kryzysem w social media wydana wydawnictwa Helion doczekała się dodruku po kilku miesiącach od pierwszego wydania i tytułu bestsellera.

zwiń

Head of Content w Takaoto W agencji SEO odpowiada za strategię contentową i plany wydawnicze dla kilkunastu klientów oraz realizuje program publikacji premium; wcześniej PR-owiec i copywriter.

zwiń

W najnowszym wydaniu m. in.:

  • #strategia

    PR Growh Hacking. Jak zhakować działania PR, zakoczyć klientów i odnieść spektakularny sukces?

    Wojciech Majeran
  • #strategia

    Zacznij od podstaw. 10 lekcji, które pomogą Ci zbudować dobrą strategię komunikacji.

    Łukasz Wilczyński
  • #w ogniu kryzysu

    7 złotych zasad zarządzania kryzysowego PR.

    Monika Czaplicka
  • #w ogniu kryzysu

    Od czego rozpocząć postępowanie w sytuacji kryzysowej?

    Cyprian Maciejewski
  • #goodpractices

    Nieśmiertelna, wciąż potrzebna: informacja prasowa. Wszystko, co musisz o niej wiedzieć w 2020 roku.

    Magdalena Wosińska
  • #case study

    Wysyłki kreatywne level hard: jak trafić do dziennikarzy informacyjnych?

    Anna Ryczkowska
  • #case study

    Barbarzyńca w galerii sztuki.

    Tomasz Lachowski
  • #social media

    PR w social media za grosze.

    Grzegorz Miecznikowski
  • #toolbox

    SEO PR - co powinieneś o nim wiedzieć i jak stosować go w dystrybucji treści?

    Kamil Kolbusz
  • #employer branding

    Employer Branding 2020 – do and dont’s. Kreatywne inspiracje, narzędzia i trendy.

    Piotr Lenarczyk

Zajrzyj do środka

Wybierz swoją wersję prenumeraty

Wersja
Online
259,00 zł netto
279,72 zł brutto

Dodaj do koszyka
Wersja
Ekonomiczna
279,00 zł netto
301,32 zł brutto

Dodaj do koszyka
Wersja
Premium
329,00 zł netto
355,32 zł brutto

Dodaj do koszyka

Częstotliwość ukazywania się

4 numery w roku

Format

A4

Liczba stron

60

Najczęściej zadawane pytania:

Płatności za prenumeratę proszę dokonać na podstawie faktury VAT, którą wyślemy listownie na adres wskazany w zamówieniu.
Termin płatności to 13 dni od momentu wystawienia faktury.
Czasopismo wyślemy w miesiącu wystawienia faktury, po ukazaniu się numeru. Wyjątek: w przypadku zamówienia dwumiesięcznika lub kwartalnika, pierwszym numerem będzie ten, który ukaże się po wystawieniu faktury.
Od momentu wystawienia faktury VAT, okres prenumeraty jest widoczny na fakturze.
Przejdź do pełnego FAQ

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu.

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska Sp. z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Będziemy przetwarzać dane podane w formularzu wyłącznie w celu realizacji Twojego zgłoszenia. Pełna informacja o regułach przetwarzania danych osobowych dostępna jest tutaj.
Biuro Obsługi Klienta

Inni klienci kupili również

Magazyn Online Marketing

Marketing i Sprzedaż

Magazyn Online Marketing poświęcony jest w całości skutecznemu promowaniu i sprzedaży w Internecie. Czasopismo tworzone jest we współpracy z uznanymi ekspertami, w dziedzinie, jaką jest marketing internetowy – starannie wybieramy tych autorów, którzy zrealizowali z powodzeniem sprzedaż w kanale internetowym i wskazujemy jednoznacznie, jakie kampanie generują faktyczną sprzedaż i rentowność. Na przestrzeni lat pismo zyskało zaufanie ponad 7000 marketerów, którzy prenumerują nasz magazyn.

Marketing i Sprzedaż

Magazyn Online Marketing

Magazyn Online Marketing poświęcony jest w całości skutecznemu promowaniu i sprzedaży w Internecie. Czasopismo tworzone jest we współpracy z uznanymi

Social Media Manager

Marketing i Sprzedaż

Magazyn Social Media Manager to jedyne czasopismo w całości poświęcone mediom społecznościowym. Dostarczamy Państwu sprawdzone narzędzia i skuteczne rozwiązania, pozwalające prowadzić efektywne kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie, LinkedIn, YouTube i w innych społecznościach, które administruje social media manager.

Marketing i Sprzedaż

Social Media Manager

Magazyn Social Media Manager to jedyne czasopismo w całości poświęcone mediom społecznościowym. Dostarczamy Państwu sprawdzone narzędzia i skuteczne rozwiązania, pozwalające

Nowa Sprzedaż

Marketing i Sprzedaż

Czasopismo Nowa Sprzedaż to dwumiesięcznik o skutecznej sprzedaży i obsłudze klienta, adresowany do osób zawodowo zajmujących się sprzedażą produktów i usług na polskim rynku. To doskonały wybór dla handlowców, szefów i dyrektorów sprzedaży, właścicieli firm i zarządu, a także doradców i konsultantów klienta czy specjalistów ds. marketingu.

Marketing i Sprzedaż

Nowa Sprzedaż

Czasopismo Nowa Sprzedaż to dwumiesięcznik o skutecznej sprzedaży i obsłudze klienta, adresowany do osób zawodowo zajmujących się sprzedażą produktów i

Event Management Polska

Marketing i Sprzedaż

Magazyn Event Management Polska skierowany jest do event managerów, właścicieli firm i agencji eventowych, travel plannerów oraz osób, które organizują imprezy, konferencje, szkolenia czy kongresy. Przekazujemy Państwu informacje dotyczące branży MICE, proponujemy gotowe rozwiązania dla osób zarządzających eventami i przedstawiamy najciekawsze informacje eventowe z całego świata.

Marketing i Sprzedaż

Event Management Polska

Magazyn Event Management Polska skierowany jest do event managerów, właścicieli firm i agencji eventowych, travel plannerów oraz osób, które organizują