Czasopismo Social Media Manager | Forum Media Polska
0 Koszyk
Mój koszyk
Brak produktów w koszyku
Logowanie

Marketing i Sprzedaż

sm-manager.pl

Social Media Manager

Magazyn Social Media Manager to jedyne czasopismo w całości poświęcone mediom społecznościowym. Dostarczamy Państwu sprawdzone narzędzia i skuteczne rozwiązania, pozwalające prowadzić efektywne kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie, LinkedIn, YouTube i w innych społecznościach, które administruje social media manager.

  • 64 strony
  • 5 numerów w roku
  • Format A4
  • 9 numerów archiwalnych

Wybierz swoją wersję

Magazyn Social Media Manager

Naszym czytelnikom oferujemy gotowe schematy działania i wyselekcjonowane metody promocji w mediach społecznościowych, dzięki którym podniosą swoje kwalifikacje zawodowe i rozwiną karierę na stanowisku social media managera. Magazyn dedykowany jest również osobom dopiero rozpoczynającym swoją przygodę z social media marketingiem. To, co nas wyróżnia, to brak reklam – u nas znajdą Państwo unikalne i w pełni merytoryczne treści, niedostępne nigdzie indziej. Czasopismo Social Media Manager to obowiązkowa lektura dla każdej osoby, której obszarem działania są media społecznościowe i kto prowadzi lub zamierza prowadzić komunikację oraz promocję. Magazyn tworzą wybitni specjaliści, którzy dzielą się wiedzą i doświadczeniem w prowadzeniu skutecznej komunikacji w najpopularniejszych kanałach społecznościowych. W przeciwieństwie do innych magazynów, nie informujemy czytelników o nowościach w branży, ale pokazujemy, jak wykorzystać social media marketing codziennej pracy. Magazyn Social Media Manager to prawdziwy, rzetelny kurs promocji, w obszarze, jakim są media społecznościowe – czasopismo tłumaczy z pozoru trudne i skomplikowane pojęcia w przystępny sposób. Z naszą pomocą metodą „krok po kroku” zwiększą Państwo wartość rynkową swoich produktów, a social media marketing przyniesie oczekiwane efekty.

Poznaj naszych autorów

Komendant komedii w Janinadaily.com – najmilsza strona internetu. Wirtuoz statystyki i metodologii badań na Trinity College w Dublinie. Od zawsze jest psychofanką badań ankietowych, już niedługo będzie także doktorem nauk społecznych. Umie liczyć, opowiadać i opowiadać o liczeniu. W jej historiach zasób słów jest tak bogaty, że mógłby samodzielnie spłacić cały dług publiczny Grecji. Najbardziej nie lubi, gdy złe rzeczy przytrafiają się dobrym zdaniom.

zwiń

Założyciel i właściciel Social Tigers – agencji marketingowej bazującej na doskonałej znajomości kanałów social media oraz systemu reklamowego Facebook Ads i przekuwaniu jej na sukcesy biznesowe i wizerunkowe marek. Z okazji dwulecia istnienia firmy wydał e-book „Księga Adsów” – kompletny przewodnik po reklamie na Facebooku – a w tym roku opublikował jego drugą, rozszerzoną i zaktualizowaną edycję. Według testu Gallupa strateg nastawiony na rywalizację i zdobywanie kolejnych osiągnięć.

zwiń

Absolwentka Dziennikarstwa i komunikacji na Uniwersytecie Warszawskim oraz Marketingu Internetowego w Szkole Głownej Handlowej. Autorka bestsellerowej książki Content marketing po polsku (II wyd. Content marketing i social media, PWN 2017)oraz wspołautorka kilku innych książek nt. marketingu internetowego. W branży od 2005 roku. Trener i wykładowca na najlepszych uczelniach w Polsce (m.in. SGH, AGH, Uniwersytet SWPS). Pracowała m.in. dla Allegro, Pfizer, ING Bank Śląski, IDEA Bank czy Hestia. Prowadzi agencję Happy Content specjalizującą się w usługach contentmarketingowych oraz biuro podroży Hola Cuba.

zwiń

W branży online od 2006 roku. Pracuje w swojej agencji social media Wobuzz, a popularność zapewnił jej fanpage „Kryzysy wybuchają w social media w weekendy” czy akcja „Nie czytasz? Nie idę z Tobą do łóżka”. Ma bloga czaplicka.eu. Specjalizuje się w kryzysach, hejcie i dbaniu o reputację, a także social sellingu i komunikacji. Jej debiutancka książka Zarządzanie kryzysem w social media doczekała się dodruku po kilku miesiącach od wydania i tytułu bestsellera. Jedna z autorek II tomu Biblii E-biznesu (nagrodzonej książkowym Oskarem), autorka ebooków (o obsłudze klienta czy „215 pomysłów na posty…”). Często występuje jako prelegentka na wielu wydarzeniach i konferencjach branżowych (gdzie bywa również nagradzana jako najlepsza mówczyni).

zwiń

Trener, konsultant i publicysta w zakresie szeroko pojętego e-marketingu, od 2010 r. w branży internetowej. Swoje doświadczenie czerpała w agencjach interaktywnych i EB-owych. Aktualnie pracuje pod swoją własną marką. Jako właścicielka agencji szkoli z zakresu social media marketingu, social sellingu, realtime marketingu oraz personal brandingu, jak rownież zajmuje się opracowaniem i egzekucją strategii marketingowych. W jej portfolio szkoleniowym znajdują się między innymi takie podmioty, jak: TVN, Idea Hub czy ŁKS. Od 2015 r. prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych na AGH i WSE. Od stycznia 2017 r. autorka Niby-Prasowki na Facebooku.

zwiń

CEO agencji digitalk, wyspecjalizowanej w działaniach w mediach społecznościowych i reklamach PPC (Google & Social Media Ads). Pracował m.in. dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwo Pomorskie i Kujawsko-Pomorskie czy Instytutu Matki i Dziecka. Prowadzi szkolenia ze skutecznej reklamy na Facebooku. Na sali szkoleniowej spędził już ponad trzy tysiące godzin. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com oraz bestsellerowej książki Jak pisać, żeby chcieli czytać. Wykładowca licznych studiów podyplomowych w całej Polsce.

zwiń

Przedsiębiorca z 12-letnim doświadczeniem, twórca innowacyjnych rozwiązań dla biznesu i strategii marketingowych Dzięki swojemu innowacyjnemu produktowi pomaga bardzo precyzyjnie dotrzeć do konsumentów. Tworzenie reklam lokalnych i niestandardowe formy rozliczeń na Facebooku nie mają przed nim tajemnic, a w szczególności: Local Awareness, Custom Location Ads, Local Video Ads, Content manager, CPA, CPL, CPC, CPM, oCPM i inne. Bardzo aktywnie wspiera start-upy, dzieląc się zdobytymi doświadczeniami oraz doradza przy skalowaniu i promocji biznesu na rynku krajowym i zagranicznym.

zwiń

CEO S Words Agency, LinkedIn hacker, szkoleniowiec, bloger, specjalista od komunikacji, optymalizacji sprzedaży i rozwoju biznesu. Social media geek pełną gębą.

zwiń

W najnowszym wydaniu m.in.:

  • FIRMA W SOCIAL MEDIACH

    Pięć AdsHacków, które powinieneś wykorzystać w swojej reklamie na Facebooku

    Bartosz Wójcik
  • KOMUNIKACJA W SOCIAL MEDIA

    Wykorzystanie emocji w prowadzeniu działań w social mediach

    Anna Ledwoń-Blacha
  • REKLAMA W SOCIAL MEDIACH

    Jedenaście sposobów poszerzenia możliwości PR przez media społecznościowe

    Anna Miotk
  • REKLAMA W SOCIAL MEDIACH

    Nie myśl, tylko klikaj w reklamę – o UX w social mediach

    Agata Patoła
  • PERSONAL BRANDING

    Personal branding, czyli rzecz o budo­waniu marki osobistej w 2019 roku

    Dagmara Pakulska
  • LINKEDIN

    Jak oswoić algorytm LinkedIn?

    Grzegorz Miecznikowski

Zajrzyj do środka przykładowego wydania

Stałe działy czasopisma

  • FIRMA W SOCIAL MEDIACH - przybliżamy najnowsze trendy komunikacji online w mediach społecznościowych. Zbieramy najciekawsze rozwiązania wdrożone w różnych firmach i podpowiadamy jak dostosować je do swoich potrzeb.
  • KOMUNIKACJA W SOCIAL MEDIA - dajemy gotowe przepisy na skuteczną komunikację w mediach społecznościowych. Podpowiadamy jak dostosować komunikaty online do aktualnych trendów.
  • FACEBOOK MARKETING - podpowiadamy jak wykorzystać potencjał marketingowy Facebook’a, podnosząc skuteczność działań reklamowych.
  • REKLAMA W SOCIAL MEDIACH - pokazujemy jak skutecznie wykorzystywać narzędzia online marketingu w ramach reklamy na portalach społecznościowych. Śledzimy najnowsze trendy, by nieustannie podsuwać aktualne metody i techniki marketingowe podnoszące efektywność działań marketingowych.
  • CONTENT MARKETING W SOCIAL MEDIACH - krok po kroku wyjaśniamy jak tworzyć content marketing, który wzbudza zaangażowanie internautów i przekłada się na realne zyski.
  • RAPORTY - omawiamy branżowe raporty pomagając dostosować działania online do rynkowych realiów.
  • INFLUENCER MARKETING - podpowiadamy jak efektywnie współpracować z influencerami zwiększając sprzedaż w internecie, bez konieczności ponoszenia dużych wydatków.
  • NARZĘDZIA SOCIAL MEDIA MANAGERA - proponujemy gotowe schematy działań oraz przedstawiamy najnowsze narzędzia i wyselekcjonowane metody promocji w mediach społecznościowych. Dzięki nim podniesiesz swoje kwalifikacje zawodowe i realnie wpłyniesz na swoją karierę.
  • LINKEDIN - doradzamy jak zadbać o reputację w sieci i zoptymalizować działania na biznesowo-zawodowym portalu, by skutecznie kreować markę, zwiększać sprzedaż i pozyskiwać leady.
  • WIDEO MARKETING - nowe, nieszablonowe spojrzenie na wideo marketing, które pozwoli zwiększyć liczbę wyświetleń filmów i zainspiruje do kreacji angażujących treści podnoszących zasięg organiczny.
  • KOMUNIKACJA W SOCIAL MEDIA - dajemy gotowe przepisy na skuteczną komunikację w mediach społecznościowych. Podpowiadamy jak dostosować komunikaty online do aktualnych trendów.
  • KOMUNIKACJA W SOCIAL MEDIA - dajemy gotowe przepisy na skuteczną komunikację w mediach społecznościowych. Podpowiadamy jak dostosować komunikaty online do aktualnych trendów.

Wybierz swoją wersję prenumeraty

Wersja
Ekonomiczna
197,00 zł netto
212,76 zł brutto

  • 5 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Prenumerata roczna w wersji elektronicznej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
Dodaj do koszyka
Wersja
Online
247,00 zł netto
303,81 zł brutto

  • Roczny dostęp do portalu
  • 5 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Prenumerata roczna w wersji elektronicznej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
Dodaj do koszyka
Wersja
Premium
287,00 zł netto
323,46 zł brutto

  • Roczny dostęp do portalu
  • 5 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Prenumerata roczna w wersji elektronicznej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
Dodaj do koszyka

Częstotliwość ukazywania się

co 2 miesiące

Liczba wydań w roku

5

Liczba stron

64

Format

A4

Adres strony produktowej

https://sm-manager.pl

Najczęściej zadawane pytania:

Płatności za prenumeratę proszę dokonać na podstawie faktury VAT, którą wyślemy listownie na adres wskazany w zamówieniu.
Termin płatności to 13 dni od momentu wystawienia faktury.
Czasopismo wyślemy w miesiącu wystawienia faktury, po ukazaniu się numeru. Wyjątek: w przypadku zamówienia dwumiesięcznika lub kwartalnika, pierwszym numerem będzie ten, który ukaże się po wystawieniu faktury.
Od momentu wystawienia faktury VAT, okres prenumeraty jest widoczny na fakturze.
Przejdź do pełnego FAQ

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska Sp. z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Będziemy przetwarzać dane podane w formularzu wyłącznie w celu realizacji Twojego zgłoszenia. Pełna informacja o regułach przetwarzania danych osobowych dostępna jest tutaj.
Biuro Obsługi Klienta

Inni klienci kupili również

Magazyn Online Marketing

Marketing i Sprzedaż

Magazyn Online Marketing poświęcony jest w całości skutecznemu promowaniu i sprzedaży w Internecie. Czasopismo tworzone jest we współpracy z uznanymi ekspertami, w dziedzinie, jaką jest marketing internetowy – starannie wybieramy tych autorów, którzy zrealizowali z powodzeniem sprzedaż w kanale internetowym i wskazujemy jednoznacznie, jakie kampanie generują faktyczną sprzedaż i rentowność. Na przestrzeni lat pismo zyskało zaufanie ponad 7000 marketerów, którzy prenumerują nasz magazyn.

Marketing i Sprzedaż

Magazyn Online Marketing

Magazyn Online Marketing poświęcony jest w całości skutecznemu promowaniu i sprzedaży w Internecie. Czasopismo tworzone jest we współpracy z uznanymi

Nowa Sprzedaż

Marketing i Sprzedaż

Czasopismo Nowa Sprzedaż to dwumiesięcznik o skutecznej sprzedaży i obsłudze klienta, adresowany do osób zawodowo zajmujących się sprzedażą produktów i usług na polskim rynku. To doskonały wybór dla handlowców, szefów i dyrektorów sprzedaży, właścicieli firm i zarządu, a także doradców i konsultantów klienta czy specjalistów ds. marketingu.

Marketing i Sprzedaż

Nowa Sprzedaż

Czasopismo Nowa Sprzedaż to dwumiesięcznik o skutecznej sprzedaży i obsłudze klienta, adresowany do osób zawodowo zajmujących się sprzedażą produktów i

Event Management Polska

Marketing i Sprzedaż

Magazyn Event Management Polska skierowany jest do event managerów, właścicieli firm i agencji eventowych, travel plannerów oraz osób, które organizują imprezy, konferencje, szkolenia czy kongresy. Przekazujemy Państwu informacje dotyczące branży MICE, proponujemy gotowe rozwiązania dla osób zarządzających eventami i przedstawiamy najciekawsze informacje eventowe z całego świata.

Marketing i Sprzedaż

Event Management Polska

Magazyn Event Management Polska skierowany jest do event managerów, właścicieli firm i agencji eventowych, travel plannerów oraz osób, które organizują

Magazyn E-Commerce

Marketing i Sprzedaż

„Magazyn E-commerce Polska” to nowoczesne czasopismo w całości poświęcone branży e-commerce, tworzone przez zespół redakcyjny magazynów Nowa Sprzedaż, Online Marketing i Social Media Manager. Na łamach niniejszego pisma prezentujemy wyłącznie sprawdzone strategie e-commerce i wskazówki dla osób prowadzących sklep internetowy: od analityki po finanse, PR i zarządzanie, a także dzielimy się eksperckimi radami, gotowymi do wdrożenia od ręki.

Marketing i Sprzedaż

Magazyn E-Commerce

„Magazyn E-commerce Polska” to nowoczesne czasopismo w całości poświęcone branży e-commerce, tworzone przez zespół redakcyjny magazynów Nowa Sprzedaż, Online Marketing