Czasopismo Event Management Polska | Forum Media Polska
0 Koszyk
Mój koszyk
Brak produktów w koszyku
Logowanie

Marketing i Sprzedaż

Event Management Polska

Magazyn Event Management Polska skierowany jest do event managerów, właścicieli firm i agencji eventowych, travel plannerów oraz osób, które organizują imprezy, konferencje, szkolenia czy kongresy. Przekazujemy Państwu informacje dotyczące branży MICE, proponujemy gotowe rozwiązania dla osób zarządzających eventami i przedstawiamy najciekawsze informacje eventowe z całego świata.

  • 65 stron
  • 6 numerów w roku
  • Format A4
  • 15 numerów archiwalnych

Wybierz swoją wersję

Czasopismo Event Managerów

Magazyn Event Management Polska powstał w odpowiedzi na realne potrzeby zgłaszane przez osoby pracujące w branży eventowej. Z każdym numerem czasopisma przekazujemy Państwu praktyczne wskazówki, sprawdzone strategie i gotowe rozwiązania codziennych problemów w pracy event managera. Ukazujemy tylko merytoryczne i narzędziowe treści, a nasi autorzy to starannie dobrani praktycy, mogący pochwalić się wieloletnim doświadczeniem w branży eventowej.

Magazyn Event Management Polska dostarcza organizatorom eventów praktycznych i innowacyjnych rozwiązań, eventowych inspiracji oraz prezentuje najnowsze branżowe trendy związane z aranżacją obiektów konferencyjnych. Czasopismo „Event Management Polska” podzielone zostało na stałe działy: Temat numeru, Przegląd prawny, Twarzą w twarz, Wiadomości z branży, Okiem eksperta, Know-how organizator, Marketing, Destynacje eventowe oraz Innowacje i technologie. Czytając eksperckie artykuły dowiedzą się Państwo m.in. według jakich kryteriów należy oceniać obiekty konferencyjne, ile czasu potrzeba na zaplanowanie kongresu, jak zorganizować czas wolny uczestników konferencji, by nie był on czasem straconym oraz jak rozmawiać z menadżerami hoteli i obiektów konferencyjnych.

Poznaj naszych autorów

Fascynatka mediów społecznościowych oraz marketingu internetowego. Doświadczenie zdobywała podczas pracy w dwóch krakowskich agencjach interaktywnych. Obecnie dyrektor kreatywna w agencji More Bananas. Autorka tekstów eksperckich do takich magazynów, jak „Online Marketing”, „Social Press”, „AdMonkey”, „Nowy Marketing” czy „Wirtualne Media”. Występowała na wielu konferencjach branżowych, szkoląc z social media, kampanii internetowych czy Facebook Ads. Organizatorka i pomysłodawczyni CRASH Mondays – cyklicznych spotkań z zakresu marketingu w Krakowie. Ukończyła studia podyplomowe z zakresu technologii informacyjnych w marketingu, a także studia magisterskie z zarządzania i marketingu na Akademii Górniczo-Hutniczej.

zwiń

Od ponad 15 lat związana z branżą eventową i hotelarską. Inicjatorka założenia Stowarzyszenia Branży Eventowej w Polsce, w którym przez 9 lat sprawowała funkcję członka zarządu ds. edukacji. Twórca programu Studium Event Management na WZ UW. Wykładowca akademicki. Dyrektor programowa czterech konferencji Event Biznes. Autorka licznych publikacji eksperckich w prasie branżowej. Hotelarz. Od 2018 r. dyrektor sprzedaży i marketingu w RAJT Hale namiotowe. Ekspert z zakresu przystosowania obiektów dla branży eventowej. Konsultant z zakresu event marketingu, event managementu, MICE Venue managementu. Laureatka konkursu Tourism Trends Awards 2016. Nominowana do konkursu MP Power Awards 2017. Wyróżniona tytułem „Ekspert Hotel Meeting 2018”. Jurorka w konkursach Hotel z Pomysłem, Top Event FBE oraz Najlepsze wydarzenie lata – Brief. Członek Rady Etyki branży eventowej. Członek Stowarzyszenia Branży Eventowej i Kongresy w Polsce. Prowadzi blog www.strefaMICE.pl oraz świadczy usługi doradczo-szkoleniowe MICE & Venue Consulting. Autorka projektu Hotel MICE Manager oraz MICE Venue Management.

zwiń

Właścicielka agencji kreatywnej Brainy Bees Doświadczenie zdobywała w pracy z agencjami i klientami w ponad 10 krajach. Od ponad 6 lat gromadzi doświadczenie i prowadzi globalne działania w zakresie social media i content marketingu, głównie dla marek z sektora B2B/SaaS/IT.

zwiń

Prezes agencji eventowej Mea Group, prezes zarządu SBE W grudniu 2017 r. ponownie wybrana na prezesa zarządu Stowarzyszenia Branży Eventowej. Z branżą eventową związana od blisko dwudziestu lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach eventowych, odpowiadając za obszar realizacji imprez oraz PR. Własną agencję założyła w 2008 r. i odtąd konsekwentnie ją rozwija, co zapewniło Mea Group dynamiczny wzrost i pozycję jednego z liderów polskiego rynku organizacji eventów. Marta Chmielewska czynnie angażuje się w życie polskiej branży eventowej, regularnie gości na łamach branżowych mediów. Do zarządu SBE na stanowisko wiceprezes powołana po raz pierwszy w lutym 2014 r. W listopadzie tego samego roku, decyzją Walnego Zgromadzenia Członków SBE, objęła stanowisko prezes zarządu. Laureatka tytułów „Osobowość Roku 2014” magazynu „MICE Poland” w kategorii organizator oraz „Businesswoman Roku 2014” w kategorii lider w branży eventowej magazynu „Businesswoman & life”. Ukończyła Wydział Turystyki i Rekreacji w Wyższej Szkole Ekonomicznej w Warszawie.

zwiń

Prezes zarządu agencji eventowej Bartbo. Pracę w branży eventowej poznał od podstaw – od instruktora, przez koordynatora eventów, managera marketingu, aż po prezesa zarządu. Członek rady etyki Stowarzyszenia Branży Eventowej. Zdobywca nagrody MP Power Award w kategorii aktywny outdor/teambuilding. Obecnie prezes zarządu agencji eventowej Bartbo. Przygodę z Bartbo zaczął jeszcze w trakcie studiów.

zwiń

Członek zarządu i menedżer serwisu konferencyjnego SaleBiznesowe.pl. Od ponad 10 lat specjalizuje się w promocji obiektów posiadających sale konferencyjne i szkoleniowe. Pasjonuje się marketingiem internetowym oraz nowymi technologiami. Analizuje, wyciąga wnioski i wdraża skuteczne rozwiązania.

zwiń

Marketing & PR manager w VES Sp. z o.o. (Grupa TRIAS) Od ponad 10 lat prowadzi projekty marketingowe i PR-owe. Doświadczenie zdobywała, pracując przy takich projektach, jak organizacja Eurobasket 2009. Współpracowała również z markami John Deere i Manitou.

zwiń

W Najnowszym wydaniu m.in.:

  • TECHNOLOGIE I INNOWACJE

    Rozszerz rzeczywistość swojego eventu

    Joanna Litwin
  • OKIEM EKSPERTA

    Szkolenia dla event managera – dowiedz się, jak zadbać o swój rozwój

    Nina Żukowska
  • DESTYNACJE EVENTOWE

    Kameralne obiekty na szkolenia i konferencje – dowiedz się, gdzie zorganizować niszowe spotkanie

    Dariusz Ogrodnik, Cezary wojciechowski
  • KNOW-HOW ORGANIZATORA

    Eventy plenerowe – jak zaplanować wydarzenie na otwartym terenie?

    Anna Nowakowska
  • DESTYNACJE EVENTOWE

    Największe pięciogwiadkowe hotele konferencyjne – dowiedz się, gdzie zorganizować event z klasą

    Dariusz Ogrodnik
  • MARKETING I PROMOCJA

    Jak promować eventy przez social media i content marketing?

    Kinga Odziemek

Zapoznaj się z pełnym wydaniem czasopisma

Stałe działy czasopisma

  • Temat numeru - wyczerpująco opisane jedno zagadnienie dotyczące branży MICE. Temat na czasie, w którym staniesz się ekspertem. Temat, który pozwoli Ci wyprzedzić konkurencję.
  • Twarzą w twarz - w każdym wydaniu wywiad z innym specjalistą z branży eventowej – warto znać zdanie eksperta i śledzić jego osiągnięcia.
  • Przegląd prawny - co jeśli współorganizator nie wywiąże się ze swoich zadań? Jak ustrzec się przed nieporozumieniem z uczestnikiem, inwestorem lub współtwórcom kongresu? Co jeśli podczas eventu wydarzy się coś nieprzewidzianego? Na te oraz inne pytania odpowie rubryka: przegląd prawny.
  • Wiadomości z branży - dawka najnowszych informacji branżowych z całego świata! Specjalnie wyselekcjonowane najciekawsze aktualności oraz najnowocześniejsze inspiracje eventowe.
  • Okiem eksperta - Sławomir Wróblewski – prawdziwy ekspert branży eventowej, dostarczać będzie czytelnikom sprawdzony i merytoryczny materiał – pozyskana od fachowca wiedza jest najlepszym narzędziem do planowania swoich własnych wydarzeń.
  • Know-how - od czego zacząć organizację? Jak rozmawiać z centrami konferencyjnymi, hotelami? Ile czasu potrzeba na zaplanowanie kongresu? Jak często powinny odbywać się przerwy podczas szkolenia? Jak zorganizować czas wolny uczestników konferencji, by nie był on czasem straconym? Na te oraz inne pytania odpowie dział know-how.
  • Marketing - kompleksowy plan promocji usług eventowych do klienta indywidualnego i biznesowego. Wykorzystanie i ocena skuteczności poszczególnych narzędzi: e-mail, reklama w prasie ogólnopolskiej i branżowej, nowoczesne metody reklamowe w Internecie. Rozkładamy na czynniki pierwsze narzędzia promocji, które przynoszą autentyczną sprzedaż: Facebook, Google+, promocja mailowa, obecność w serwisach i na portalach społecznościowych. Jak ich używać, aby przyniosły oczekiwany zwrot?
  • Destynacje Eventowe - każde wydanie prześwietlać będzie dane miasto bądź obszar pod względem jego atrakcyjności eventowej – obiektywna ocena sal konferencyjnych, centrów kongresowych oraz hoteli przystosowanych do organizacji eventów. Dodatkowo pojawi się tam przegląd lokalnych atrakcji oraz najlepsze punkty gastronomiczne występujące w pobliżu.
  • Innowacje i technologie - by nasz perfekcyjny event był nie tylko doskonale zorganizowany, ale i ciekawy oraz innowacyjny należy nadążać za trendami. Co więcej – nowoczesne technologie pozwalają także ułatwić zaplanowanie i uschematyzowanie wydarzenia. Ten dział w jednym miejscu skupia najnowsze rozwiązania dla event managerów.

Wybierz swoją wersję prenumeraty

Wersja
Ekonomiczna
349,00 zł netto
376,92 zł brutto

  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Roczny dostęp do portalu
  • Prenumerata roczna w wersji elektronicznej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
Dodaj do koszyka
Wersja
Online
369,00 zł netto
398,52 zł brutto

  • Roczny dostęp do portalu
  • Prenumerata roczna w wersji elektronicznej
  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
Dodaj do koszyka
Wersja
Premium
399,00 zł netto
430,92 zł brutto

  • Roczny dostęp do portalu
  • 6 numerów czasopisma w wersji papierowej
  • Prenumerata roczna w wersji elektronicznej
  • Dostęp do wszystkich archiwalnych numerów
Dodaj do koszyka

Częstotliwość ukazywania się

dwumiesięcznik

Liczba wydań w roku

6

Liczba stron

65

Format

A4

Adres strony produktowej

http://eventmanagement.pl/

Najczęściej zadawane pytania:

Płatności za prenumeratę proszę dokonać na podstawie faktury VAT, którą wyślemy listownie na adres wskazany w zamówieniu.
Termin płatności to 13 dni od momentu wystawienia faktury.
Czasopismo wyślemy w miesiącu wystawienia faktury, po ukazaniu się numeru. Wyjątek: w przypadku zamówienia dwumiesięcznika lub kwartalnika, pierwszym numerem będzie ten, który ukaże się po wystawieniu faktury.
Od momentu wystawienia faktury VAT, okres prenumeraty jest widoczny na fakturze.
Przejdź do pełnego FAQ

Masz pytania? Zapraszamy do kontaktu

Administratorem Twoich danych osobowych jest Forum Media Polska Sp. z o.o., ul. Polska 13, 60-595 Poznań. Będziemy przetwarzać dane podane w formularzu wyłącznie w celu realizacji Twojego zgłoszenia. Pełna informacja o regułach przetwarzania danych osobowych dostępna jest tutaj.
Biuro Obsługi Klienta

Najchętniej kupowane

Magazyn Online Marketing

Marketing i Sprzedaż

Magazyn Online Marketing poświęcony jest w całości skutecznemu promowaniu i sprzedaży w Internecie. Czasopismo tworzone jest we współpracy z uznanymi ekspertami, w dziedzinie, jaką jest marketing internetowy – starannie wybieramy tych autorów, którzy zrealizowali z powodzeniem sprzedaż w kanale internetowym i wskazujemy jednoznacznie, jakie kampanie generują faktyczną sprzedaż i rentowność. Na przestrzeni lat pismo zyskało zaufanie ponad 7000 marketerów, którzy prenumerują nasz magazyn.

Marketing i Sprzedaż

Magazyn Online Marketing

Magazyn Online Marketing poświęcony jest w całości skutecznemu promowaniu i sprzedaży w Internecie. Czasopismo tworzone jest we współpracy z uznanymi

Social Media Manager

Marketing i Sprzedaż

Magazyn Social Media Manager to jedyne czasopismo w całości poświęcone mediom społecznościowym. Dostarczamy Państwu sprawdzone narzędzia i skuteczne rozwiązania, pozwalające prowadzić efektywne kampanie reklamowe na Facebooku, Instagramie, LinkedIn, YouTube i w innych społecznościach, które administruje social media manager.

Marketing i Sprzedaż

Social Media Manager

Magazyn Social Media Manager to jedyne czasopismo w całości poświęcone mediom społecznościowym. Dostarczamy Państwu sprawdzone narzędzia i skuteczne rozwiązania, pozwalające

Nowa Sprzedaż

Marketing i Sprzedaż

Czasopismo Nowa Sprzedaż to dwumiesięcznik o skutecznej sprzedaży i obsłudze klienta, adresowany do osób zawodowo zajmujących się sprzedażą produktów i usług na polskim rynku. To doskonały wybór dla handlowców, szefów i dyrektorów sprzedaży, właścicieli firm i zarządu, a także doradców i konsultantów klienta czy specjalistów ds. marketingu.

Marketing i Sprzedaż

Nowa Sprzedaż

Czasopismo Nowa Sprzedaż to dwumiesięcznik o skutecznej sprzedaży i obsłudze klienta, adresowany do osób zawodowo zajmujących się sprzedażą produktów i

Magazyn E-Commerce

Marketing i Sprzedaż

„Magazyn E-commerce Polska” to nowoczesne czasopismo w całości poświęcone branży e-commerce, tworzone przez zespół redakcyjny magazynów Nowa Sprzedaż, Online Marketing i Social Media Manager. Na łamach niniejszego pisma prezentujemy wyłącznie sprawdzone strategie e-commerce i wskazówki dla osób prowadzących sklep internetowy: od analityki po finanse, PR i zarządzanie, a także dzielimy się eksperckimi radami, gotowymi do wdrożenia od ręki.

Marketing i Sprzedaż

Magazyn E-Commerce

„Magazyn E-commerce Polska” to nowoczesne czasopismo w całości poświęcone branży e-commerce, tworzone przez zespół redakcyjny magazynów Nowa Sprzedaż, Online Marketing